vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Joakim Hedström

See User information
Folk är ju störda och byråkratin trasig i detta land.

http://www.fokus.se/2010/06/den-ofrivillige-smugglaren/

På riktigt.

Men det går bra att peta i sig tjack och morfin om man är sjuk.

Rejält skadat.

Posted on: 2010/8/16 9:38

Edited by Spartacus88 on 2010/8/16 20:28:55
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Joakim Hedlund

See User information
Hedström var det visst.

Var god och ändra tack.

Trasigt var det iallfall.

Visar hur efterblivet allt annat är.

Posted on: 2010/8/16 9:42
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
http://www.bedrocan.nl/

Men nej fyll fängelserna med dessa människor istället.

MOGET.

Vem ska ha första käftsmällen jag undrar?

Mänskliga rättigheter my ass.

Nobelpriset my butt.

Snarare fördomslandet ala Sweden.

Ja jippie enligt regelverket är nu medicinsk marijuana lagligt, dvs om du lyckas få licens från läkemedelsverket och apoteket.

Samma dubbelmoral byråkrati som allt annat i detta avlånga land 2 ansikten till allt.

Posted on: 2010/8/16 9:46

Edited by Shen on 2010/8/16 10:02:33
Resized Image

Anonym
ja det är tydligt sjukt jag har gjort något liknande i rättssal hade med mig ca50 dokument med referenser på vad marijuana är den tyngsta fakta hämtad världen runt men åklagaren och domaren sa att dom inte en tänkte ta i materialet dom blev tydligt rädda för infon så jag dömdes på grund av deras hjärntvätt.
Etik fakta hjärta logik mm har dom mycket svårt att uppfatta

See User information
Jag söker för övrigt efter en ärlig läkare som förstår sin patient och inte ljuger dem rakt upp i ansiktet ang sina befogenheter och ansöka om medicinalt cannabis.

Finns det några såna eller är det bara idioter överallt?

Synd om folk ju , fattar inte hur man kan kalla sig läkare i detta fallet överhuvudtaget.

Rena kalle ankan

Posted on: 2010/8/16 10:16
Resized Image

Anonym
jag vet ingen läkare i sverige har hört om ett fall på swecan där någon tydlige anväder medicinsk maja.
kan hoppas på att Mona salin Tomas bodström Anders borg fredrik rainfelt som alla har rökt eller röker litte i smygg forfarande vågar ta debaten någon gång.
eller skall man behöva bli statsmenister för att styra upp detta sverige

See User information
Antar det behövs göras en Eu anmälan ang diskriminering eller något dylikt, får se hur det utvecklas

Fattar inte hur ett sk framåtskridande land som Sverige kan ligga efter såpass men det visar väl på fördomsfullheten antar jag.

Dom är inte riktigt kloka i huvudet alltså.

Om något så är det efterblivet,, kallar det mentalt handikapp.

Posted on: 2010/8/16 11:00
Resized Image

Anonym
JA visst är det spegel vänt att personer med så mycket makt är (mentalt handikappade) jag ser ingen annan utväg än att vakna människor arbetar sig upp i pyramiden och förändrar grundstrukturen

See User information
Ja verkar vara precis som du säger,, går ju inte med stofiler som beslusfattare.

Antar att dom sjuka som drabbas får söka politisk asyl utomlands med mänskliga rättigheter och politisk diskriminering som orsak för att kunna få leva drägligare medans nötterna får flyttas från makten.

Helt klart.

Posted on: 2010/8/16 11:22
Resized Image

See User information

Tror tyvärr inte systemet (alternativ människohandel Sverige AB) går att ändra inifrån. Tror mer på ett system som byggs utanpå och fasas in för att ersätta det gamla... Värsta alternativet är att skrota allt och bygga nytt.

Tyvärr tror jag inte vår stackars jord hänger med länge nog att knuffa ut stofilerna med egetintresse över dom som dom väljer att representera... Skulle nog ta 3-5 generationer för det...

Posted on: 2010/8/16 11:36

See User information
Ja tyvär verkar det så folk är för självupptagna och egocentrerade för inse självklara saker.

Kan ju bara hoppas stofilerna tar sitt förnuft till fånga.

(Om dom hittar det) verkar ha tappat det när dom blev taskigt vaggade dock ter det sig som.

Posted on: 2010/8/16 12:27
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper