vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Är detta ett nytt prejudikat?

See User information
Inte kanske ett lagligt sådant, men helt klart nu kutym.

Är man lite svettig i sin skjorta behöver man inte drogtesta sig.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Prejudikat
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kutym

Haha Bodström är en sopa, han går antagligen på receptbelagda bigpharma preparat. Han borde ha tänkt sig lite för innan han tog på sig rollen som "drogkultures dräpare".

http://www.gp.se/nyheter/sverige/1.43 ... bodstrom-avbojde-drogtest

http://aftonbladet.se/nyheter/valet2010/article7657867.ab

http://www.expressen.se/Nyheter/1.210 ... -olagliga-droger-pa-30-ar

Posted on: 2010/8/23 15:26
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Är detta ett nytt prejudikat?

See User information
Han går ju självklart på nån NWO medicin så att han kan bedöva sitt dåliga samvete....

Han ser ju helt hypnotiserad ut i alla intervjuer likaså Carl Bild båda är rejält insyltade i den nya ordningen....

Skulle vara roligt att veta vilka preparat han nyttjar....

Posted on: 2010/8/23 15:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det som inte framgick av reportaget var att när reportern senare frågade sjuksköterskan hur det gick för Beatrice Ask, så svarade hon på ett besynnerligt vis:
-"Jag har tystnadsplikt"
Och Beatrice Ask svarade när hon tillfrågades på frågan om hon "klarade sig":
-"Ja, det tror jag, annars måste det vara något fel på testerna"

Så förmodligen är dom båda smygrökare eller benzo-knaprare... :D

Men såklart att våra medier bara visar ena sidan av myntet, ute efter att såga Bodström, alla med en plånbok i bakfickan verkar ju vara blåa nu för tiden :D

See User information
Många av dem tar Beta blockerare.

Det hjälper mot scenskräck osv , kokain funkar ochså.

Bra kanske om man har dåligt självförtroende.

Dock vet jag att dom använder betablockerare många.

Posted on: 2010/8/23 15:52
Resized Image

See User information
Men Herregud.. dom testar sig för att sköterskan senare säger att hon har tystnadsplikt!!!! Vad är meningen???

Ännu oroande att våra folkvalda går på mediciner i huvudtaget!!!

Hur ska man kunna ta beslut med lyckopiller simmande runt i kroppen????

Posted on: 2010/8/23 15:57

Anonym
Antingen så är landet/världen på väg kätträpp åt h*****e, eller så fifflar aftonblaskan med sina undersökningar...

I dagens poll tycker hela 58% (!!) att ungdomar skall drogtestas mot sin vilja...

Helt sinnesjukt...obehagligt... :S

(...jag frågar mig vad folket skulle svara på en fråga om exempelvis chippning i dagsläget.... vågar jag säga den oroande siffran 30% JA? ...uhhuu)

är vi robotar eller människor??

See User information
Jag tycker också att det med drogtester är vansinne.
Förra veckan var det nottis på text tv att forskare säger att marijuana och några andra psykodelika har bättre effekt på depresioner värk än mediciner. Notisen varade några timmar och sen försvann det. Jag lättade efter den informationen i tidningar men har inte hittat. Så det kan vara så att den hamnade på text tv av misstag...?

Polska politiker är ännu värre. Har sett video inspelning med förre detta president, Kwasniewski, där han förde tal i Ryssland. Full var han, pratade så som bara fulla människor kan. Sen jurnalisten frågade honom vad som hände. Han svarade att han går på medicin.
Nuvarande polsk president verkar vara också påverkat av nånting, eller är han lika klyftig som Busch.

Han säger såna saker som:
*översvämning i Polen: "det var översvämning i fjol, det är i år...folk borde vänja sig.
*"jag hade NÖJE att besöka översvämmade område..."
*"det kommer val eller presidenten ska flyga nånstans och allt ändrar sig" ( det var kort innan flygolycka i Smolensk)

Och så fråga: hur människor som måste gå på medicin som påverkar de så starkt ta beslut i viktiga frågor som berör hela nationen...? Det behövs klart sinne. Många mediciner är i högsta grad droger. Alltså vi borde kräva drogtest på alla våra politiker. Kräva att de är drogfria. Kan de inte uppfylla de kraven så kan de låta bli att vara politiker.

Och resten av oss kan bestämma själva om de vill bli drogtestade eller ej.

En annan sak som jag funderar över: hur ansikte på våra politiker ändrar sig när de kommer till makten. Reinfield är inte samma Reinfield som han var innan valet. Likaså Obama. Nånting händer med de. Mona än så länge är som alltid.

Posted on: 2010/8/23 18:44

See User information
Lite obehagligt, kan det vara så att dom flesta beslutsfattare idag är påverkade och totalt likgiltiga???

Med avsikt eller tillfällighet???

För att dom ska gå med på saker som dom annars inte skulle gått med på...??

Dom är ju då egentligen hypnotiserade!!?!?

Ärets skoooop egentligen... Zombies som styr och ställer... Med order från andra sidan atlanten!?!?!?

uahhh!!!

Resized Image

Resized Image

Posted on: 2010/8/23 19:55

See User information
Ricky Bruch sade en gång att doping kunde ges av tränaren utan att idrottsmannen visste att han fått den. Det kunde sprutas in i en frukt eller läggas under pålägget på en macka. Det finns fruktansvärt beroendeframkallande droger som tar skruv efter kanske sju exponeringar. Som heroin. Gamle president Bush föll ihop i nåt som kan ha varit heroinabstinenser under ett statsbesök i Japan inför hela världspressen och då påstods det i media att detta faktiskt var sant. Alltså var han styrd med droger och eftersom en president inte kan skaffa droger på stan som vilken småknarkare som helst var han i en mycket prekär situtation. Och måste lyda dem som administrerade doserna!

I höstas avslöjades en kanslichef på regeringens administrativa arbetsgivarenhet med en tämligen stor dos heroin. I Sverige får man ha ovanligt mycket heroin "för eget bruk" eftersom man under jämställdhet-mellan-alla-knarksorter-yran under åttiotalet tyckte att hundra gram heroin och ett hekto röka var lika allvarligt. Kanslichefen hade mer än 130 gram om jag inte minns fel och en vanlig dos tror jag ligger runt ett halvt gram. Det är mycket troligt att han tjänstgjort som kran åt högt uppsatta personer i de innersta kretsarna.

Observera att jag tagit hänsyn till att de olyckliga kanske inte själva insett att de blivit manipulerade. Jag har heller inte sagt att det ens är säkert att det är svenska eller ens västliga intressen som ligger bakom det här.

Så jag föreslår att vi drar igång alla varningsklockor och ger nån sorts amnesti åt alla regeringstjänstemän och kanske till och med ministrar och riksdagsmän som fastnat i fällan och reder ut det här illa kvickt innan vårt fosterland hamnar i en säck hopknuten av nån internationell vapenmaffia med förgreningar till världens oroshärdar.

VARGEN ÄR HÄÄÄR!!!

Posted on: 2010/8/23 20:13

Edited by Asgeir on 2010/8/23 20:56:33
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Quote:
patrik1975: är vi robotar eller människor??

Skulle vilja omformulera lite: Är vissa robotar eller människor?

Posted on: 2010/8/23 23:15
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper