vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Agendan hemligare än vi tror?
Tänk om det är så att det mesta vi vet om NWO och dess tillhörande ämnen bara är desinformation? Tänk om eliten har skapat all denna desinformation, för att lura oss som ser den? Tänk om den röda tråden är en fälla, medans något annat verkligen sker och vi riktar blickarna åt fel håll? Tänk om David Icke och alla andra kända talare är marionettdockor tillsatta av eliten för att vilseleda?

Detta är bara en filosofisk diskussion, men det kan finnas viss relevans i detta. Vill belysa en eventuell problematik med denna tanke.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Agendan hemligare än vi tror?

See User information
En sund tanke. Jag utgår alltid från att vi inte vet någonting säkert. Kläng inte fast vid dina åsikter utan var berädd att släppa dom när som helst.

Posted on: 2005/3/18 14:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Precis, vi måste vara ständigt beredda på att det vi vet kan vara helt fel. I grund och botten hoppas jag att världskonspirationen egentligen är en fantasiprodukt skapad av den mänskliga fantasin. Det skulle göra ens världsuppfattning till den mildare.

Anonym
Hmm, detta känner jag igen...
Jag vet hur jag fungerar, jag tar in så mycket info som möjligt hela tiden. Därefter har jag tillräckligt med info för att fastställa vad som är sant eller inte. Om något dyker upp senare som berättar en annan historia så skall det vara skarpa bevis på att så är fallet, men överväger de nya bevisen de gamla så är det bara att implementera det istället. Visst kan det bli lite rörigt, men det löser sig i slutändan.

Vad som kan hända om man börjar ifrågasätta allt är ingen roligt historia. Tappar man fästet allt för mycket så kan hjärnan spela många spratt. Jag har sett detta live och jag hoppas ingen annan råkar ut för detta, ingen snygg syn vill jag lova.

David Icke, good ore bad? Jag har följt honom väl, jag har faktiskt läst allt på alla hans sajter, samt läst alla hans böcker och sett alla föredrag. Vill man ha order out of caos så har man skapat något som fixar de sistnämnda väl. Men, med tanke på vem har är i kontakt med för tillfället, nää det ser inte ut så.

Hmm, gå in på min ftp och dra hem Ian Lungolds föredrag, vi snackar vidare om detta efter det :) ... Vi skall upp ett par nivåer till så det blir riktigt intressant.

Om det inte fanns tänkare, som många utav oss redan är, vänder och vrider på allt material, ja då kommer vi inte hela vägen fram. Det finns många portar att välja mellan, välj alla!

Ehh fy tusan, hare gott...

See User information
Vart ligger ftpn nu?

Posted on: 2005/3/20 12:10

Anonym
ftp://vaken:filer@83.251.126.247:8888
Fortfarande på min dator, det har varit så mycket strul med BB hela tiden så jag valde att stänga ner. Men nu verkar det funka lite bättre...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper