vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Jesse Ventura - HAARP i Alaska
#1


See User information
Dom här klippen har kanske varit uppe tidigare på vaken men känns som att det behövs en egen tråd om HAARP anläggningen i Alaska.

Jesse Ventura är en man med lång historia bakom sig... x guvernör, x wrestlare, x navy seal, x bodyguard åt rolling stones och som nu leder TV programmet "Conspiracy Theory". Vet vaken något mer om denna gubbe som bara med sin pondus kan sänka ett mindre land? Jag tycker han känns ganska genuin och äkta, enda sedan jag såg honom ifrågasätta 9/11 och hela den biten. Eller är han bara en docka som ska underhålla oss konspirations tokar en gnutta. Sitter någon inne på information om kanalen Tru TV?

Väldigt bra dokumentär.

Del 1 av 5.

http://www.youtube.com/watch?v=zJbDUStIn2k

Bäst av allt är gubben med skägg som bär en 50 Cent T-shirt i småstad i Alaska. Småstads folk är så genuint sköna. ja, dom är bäst=) Kanske bara jag som tyckte det var roligt.

Posted on: 2010/10/29 0:19

Edited by Don_juan on 2010/10/29 0:35:29
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jesse Ventura - HAARP i Alaska
#2


See User information
Jesse har ju gjort andra säsongen av Conspiracy Theory, den första delen finns ute på "piratan" och handlar om Plum Island, har inte sett den ännu men den är säkert skrämmande.. Plum Island är en ö där dom forskar med biologiska stridsmedel..

Med andra ord Newcastlevirus fast i Amerikansk tappning..

Posted on: 2010/10/29 18:29
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jesse Ventura - HAARP i Alaska
#3


See User information

Posted on: 2010/10/29 18:57
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jesse Ventura - HAARP i Alaska
#4


See User information
Hoppar in med en liten fundering angående Haarp, kolla denna väderkarta från 31/10 10 kl 16,00
http://www.geting.se/viewimage/image/ ... be___1010311600_lu59y.jpg
http://www.smhi.se/vadret/nederbord-molnighet/Satellit-Jorden

En ring på hundratals mil hindrar moln från att komma in över ryssland turkiet mm, ringen var stillastående i 24 timmar som smhi hade sekvenser för. Haarp attack?

För alla som tycker detta är trams!
jag har frågetecken bakom, alltså är det något jag frågar, inte påstår.

Kanske är detta inget nytt för er här på vaken, jag har inte tid att läsa allt som skrivits, så det kanske bara är skåpmat för er.

Posted on: 2010/11/1 10:08
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Jesse Ventura - HAARP i Alaska
#5


See User information
MM man kan göra mycket när man manipulerar frekvenser.

Trots allt så vibrerar allt.

Posted on: 2010/11/1 11:21
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
45 user(s) are online (45 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 45

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS