vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Stäng Minkfarmerna

See User information
Jag blir äcklad över hur människor uppför sig.

http://www.youtube.com/watch?v=kUKVSB8Rpkg&feature=player_embedded

Gå omkring klädd i likhud liksom.

Fyfan alltså.

http://s842.photobucket.com/albums/zz ... ion=view¤t=Mink.jpg

Lite Fb kommentarer till bilden.

Det har funnits namninsamlingar...som jordbruksministern Eskil kastade i papperskorgen..sånt vill han ju inte ägna sig åt.

Varför hjäper inte alla namninsamlingar, undersökningar, demonstrationer?? Det är politikerna som sviker, som gör att denna tortyr kan fortgå.

fy fan, minkfarmare, är några jävla as tvi tvi

arg så jag kokar! människan e ta mig fan den dummaste varelsen som går på vår jord! fan, skäms att tillhöra denna arten.

Denna bild skulle kunna vara tagen vid vilket Nazistiskt koncentrationsläger son helst! Se på bilden så ser ni den slående likheten!

Blir sååå arg att det inte finns ord. Vad är det för fel på dödsstraff för människor?!?! Gör likadant med människorna som sysslar med det här och släng dom på hög. Det är det enda rätta i min värld!!!

Jag älskar alla djur♥ ,en tanke bara ..varför ska vi överhuvudtaget ha ekologiska kossor, och sen ska dessa stackars minkar bara få pälsen flådd! Är det klassskillnad på djur oxå? Eller handlar allt bara om pengar i slutändan på något vis..ja kornas bonde får ju eu-bidrag förstås! Och överklasskärringar..eller deras män betalar tydligen hur mycket som helst för en minkpäls!

Nu måste det bli ett slut för dessa pälsdjursfarmer, dom skulle ju ha förbjudits för länge sen. Flera miljoner djur dödas bara för att människor ska ha äkta päls...vidrigt fy fasen !

Koncentrationslägren finns kvar trots allt =( Plocka bort "kärringarna" som köper det, så finns det varken uppfödare eller pälsindustri!

Människan är bara äcklig!

Skäms att vara människa. Minkfarmar ska förbjudas så fort som det bara går !!!! Så sant Micke !

Mänskligheten i ett nötskal... egoismen och girigheten regerar. Man skäms att tillhöra den mänskliga rasen... fy, fan! :(

Fyfan för detta ! gud vad hemskt .
En sån här bild borde visas till alla rika kvinnor som använder riktig minkpäls därute .

Hennes kläder av läder, spacklat smink och pälsar av mink.
äter uppfött plågat kött, egoistiskt och gött

Säger bara fyy faan sjuka människor

Så fruktansvärt! till er som skyller på den blå regeringen, vad gjorde sossarna när de satt vid makten? ALLA politiker som blundar bär skulden, från höger till vänster.!

Att människor ens funderar över om det ska vara rätt eller ej...det är inte rätt nånjävlaförbannadstans! FATTA. Jävla moderater som inte ens tar upp frågan heller. Om jag hade makt att sätta stopp för det hade jag gjort det så snabbt jag kunde.

sjuka människor det finns :(

det där är äckligt, riktigt jävla äckligt. att folk kan vara så idiotiska att ens tänka tanken på att hålla på så här mot djur? att dom inte lägger ner skiten, förstår mig absolut inte på dagens samhälle.

Fyfan.. Det här är ju lika hemskt som förintelsen. Förstår inte hur man i ett modernt samhälle kan tillåta detta.

Satans jävla as som köper päls!

Jag blir så förbannad,hur kan det få fortgå så här,jävla käringar som ska ha päls inte blir de nå vackrare för det,ser dom detta foto så begriper de inget iaf ....så korkade är de

allt jag kan tänka på är Refused och Di Leva - Jag Äter Inte Mina Vänner

Jävla kärringar som ska bära skiten! Fy faan för sådana, att dom kan med! Man skulle sticka upp detta fotot framför näsan på dom när dom kommer gående med pälsen runt halsen! Vedervärdigt!

Detta är riktigt riktigt sjukt. Vem fan använder päls nuförtiden?

Det här är precis som hitler, fast mot djuren, att dom inte förstår vad de håller på med? det här är fruktansvärt & det ska fan ta stopp! jag klarar inte av att låta små oskylda djur lida för att bortskämda idioter vill ha deras päls! de kan inte ens försvara sig, det där är bara lågt. fruktansvärt & verkligen HEMSKT. man kan inte göra så.

Håller med Christoffer. Den vidrigaste rasen är människan. Punkt.

Så fruktansvärt, sorgligt och hemskt! Mitt hjärta o min själ gråter över dom stackars djuren. Det gör ont o jag känner mig illamående.....Vad har dessa djur gjort som ska få utstå sånt här kan man fråga sig??? Grymma, hemska, idiotiska, groteska människor som gör sånt här. Vad har dom för rätt att göra såna här saker.....Mitt hjärta gråter...:(

Posted on: 2010/12/10 0:50

Edited by Shen on 2010/12/10 1:24:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Stäng Minkfarmerna
Ring David Rockefeller, Shen!

Jag lovar att han kan ordna en plats för dig, där du får decimera jordens befolkning.

Han sympatiserar fullt ut med dig.

Du verkar inte riktigt klar över var du hör hemma.

Vi är rörelsen MOT nwo, inte FÖR!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Mycket bra att detta nämns, precis som med rävfarmar o dyl.

Att inte förstå den djupare problematiken kring bristande empati för djur är att inte vara vaken.

Jag visste inte mycket när jag åt kött. När jag sedan valde att utforska en annan väg började jag lära mig på riktigt. Det är ett ohälsosamt fasthållande att förbli karnivor. Det är därtill en garanti för att inte utvecklas andligt.

Jag åt en korv sist för 17 år sedan. På sätt och vis glädjer detta inte mig. Varför åt jag korv överhuvudtaget en gång i tiden?

Att andra som kallar sig vakna äter korv är lite... ja, fel i mina ögon. Samtidigt kan jag inte säga rakt ut att man inte är vaken - det blir för negativt då. Jag kan bara be om att fler vaknar upp till en livsstil som är mer konstruktiv och mindre smärtsam (för en själv och andra).

Jag brukar kalla Djurens Rätt för burförstorare. Jag kan förstå att de anstränger sig men framstegen är små och knappt alls till det bättre. En bur är ändå en bur. En päls är ändå en päls. En avrättning är ändå en avrättning.

Om eliten vill ha död på folk kanske de kan snällt förklara att de gör det så smärtsamt som möjligt. Är det ok då? Om de burar vi får är för små, skall vi då vara glada när de gör de något större efter en massa gnäll från oss?

Om ödlorna i V landar, skall vi då kalla dem för monster när de konserverar oss som mat?

Posted on: 2010/12/10 15:00

Anonym
"Håller med Christoffer. Den vidrigaste rasen är människan. Punkt."-Shen

Vad var "mycket bra" med detta therold?

Du kanske oxå sympatiserar med Shen?

Vore bra om du kom ut som misantrop, så vi får veta.

Shen resonerar precis lika korkat som nynazisterna.

Hela mänskliga rasen bär skuld för att ett antal sjuka individer driver pälsdjursfarm.

Judarna/Mänskligheten, samma IQ befriade resonemang.

Får vi höra nu, therold. Är du lika korkad och svart i själ och hjärta?

See User information
Hur djur behandlas tycker jag bortglömt inom sanningsrörelsen.

Se dokumentären Erthlings (med svensk text).
Den tar upp frågan på ett väldigt bra sätt.
Rekommenderas starkt.

http://video.google.com/videoplay?docid=5267892283800968462#

Posted on: 2010/12/10 15:58

Anonym
"Hur djur behandlas tycker jag bortglömt inom sanningsrörelsen."

Men hejåhå, allseeingdude.

Det är inte bortglömt, det är en helt separat fråga.

Vi kanske skall börja driva frågan om förkortad arbetsvecka oxå

Eller invandringsfrågan?

Du fattar inte mycket va?

Djurrättsaktivister är ett rött skynke här i Sverige.

De bryter mot lagen.

Men du kanske vill att 911 truth och NWO truth skall bli sammankopplad med militanta veganer?

Så att Svensson avfärdar oss som anarkister?

Antingen är du en köpt provokatör eller så är du en nyttig idiot?

Välj själv!

See User information
Klart sanningsrörelsen måste skydda djuren, även om det inte har med vakenhet om man äter vegetariskt eller kött, då det är djurhållningen som är vidrig. De bönder som odlar majs och soya för vegeterianerna har det inte heller bra pga Monsantos framfart, men dessa glöms bort. Vegeterianer stödjer alltså förtryck mot människor?

Att klä sig i pels är lite väl för mycket, men vi behöver ju klä oss och äta. Det är som sagt bara hållningen av dessa djur som är äcklig, men vi står i toppen på näringskedjan och därför äter vi och klär oss i djur. Ingenting att ha dåligt samvete för eller något som definerar en vaken. Håll vad du äter för dig själv så blir allt bra. Man ska inte trycka på sin sexuella läggning, matvanor eller religion på andra.

Posted on: 2010/12/10 17:03

See User information
Du behöver inte vara otrevlig. Förstår dig ändå. Väldigt ovaket.

Är varken betald, provokatör eller idiot. Möjligtvis nyttig.

Vem har sagt något om militanta veganer? Förutom du.

Se gärna dokumentären jag länkade till.

Mvh.

Posted on: 2010/12/10 17:03

See User information
All Seeingdude.

Jag frågade min indiska läkare ett bra tag sen varför dom föredrog grönsaker.

Han sa kött ruttnar fort.
Vilket gör att kroppen ochså ruttnar fort och det ruttnar fort i kroppen.

Kött stänger kanalerna och försvårar ochså flödet.
Det är inte utan orsak det finns boskap.

En läkare jag kände fick frågan om du fick resa i tiden vart skulle du välja att åka.

Han svarade tänk om du fick möjligheten och resa 2 miljoner år tillbaks i tiden så träffade du en humanoid som sa till dig.

Vår natur är att leva på ljuset och inte behöva äta.

Det var en klok läkare detdär.

Det är inte orsak det finns boskap allseeingdude, it closes the channels, think about it ; )

Posted on: 2010/12/10 17:13
Resized Image

Anonym
"Du behöver inte vara otrevlig. Förstår dig ändå. Väldigt ovaket.

Är varken betald, provokatör eller idiot. Möjligtvis nyttig.

Vem har sagt något om militanta veganer? Förutom du.

Se gärna dokumentären jag länkade till. "

Nämen go right ahead. Ta in djurrättsfrågorna i sanningsrörelsen.

Gör som dina vänner korkskallen Shen och therold.

Förstör för alla i sanningsrörelsen. Ta in fler kontroversiella frågor oxå.

Gör det. HBT frågor t ex

Jag vill veta vilka som arbetar för eliten.

See User information
Gäsp ZzzZzZzzZz.

Posted on: 2010/12/10 17:26
Resized Image

See User information
Quote:

deeperware skrev:
Klart sanningsrörelsen måste skydda djuren, även om det inte har med vakenhet om man äter vegetariskt eller kött, då det är djurhållningen som är vidrig. De bönder som odlar majs och soya för vegeterianerna har det inte heller bra pga Monsantos framfart, men dessa glöms bort. Vegeterianer stödjer alltså förtryck mot människor?

Att klä sig i pels är lite väl för mycket, men vi behöver ju klä oss och äta. Det är som sagt bara hållningen av dessa djur som är äcklig, men vi står i toppen på näringskedjan och därför äter vi och klär oss i djur. Ingenting att ha dåligt samvete för eller något som definerar en vaken. Håll vad du äter för dig själv så blir allt bra. Man ska inte trycka på sin sexuella läggning, matvanor eller religion på andra.

Kosher - Wikipedia
Om ett rituellt föremål är kosher kan det brukas; om maten är kosher får den ätas av ...

Vissa på kvällens NOBEL-Fest ville bara ha "Kosher" såg jag nyss,det är ok om man nu äter"kött"djur som skriker...

Det är bättre att vi lär oss det som vi intuitivt tycker är lärdom. Alltså lärdom för att må gott - friskt, i s f att lära oss det som de andra tycker att vi skall kunna, och därmed må dåligt och bli sjuk. Vi känner oftast direkt vilket som är rätt, speciellt om vi tränar på denna känsla och därmed får mer och mer tillit. Till slut blir intuitionen mycket duktigare på att ta fram kunskap än intellektet. Utav det lär man sig att intellektet är bara till för att bereda plats för intuitionen.

Posted on: 2010/12/10 21:10

See User information
Vad är det högsta du inser när du mottar ljuset?

Att allt är ett.
vilket innebär allt har samma värde.

Människor ljur växter.
Vad ser du i din tallrik sen?
Likdelar, vill du leva på ljus eller vill du leva på död?
For you to live something else must die.
Personligen måste jag säga att jag finner ljuset mer givande för den kunskap den innehar är gränslös med frihet och gemmenskap.
Dom sakerna stimuleras dvs frihet vetande oändlighet.

Man ska aldrig vara överstolt pride gräver graven för inget står över annat.

Posted on: 2010/12/10 23:19
Resized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper