vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Se hur Fox News lurar sina TV tittar med att göra om videon där Dr Ron Paul vinner 2011 CPAC

See User information
Fox News Caught In Ron Paul Dirty Tricks

Paul Joseph Watson
Prison Planet.com
February 16, 2011

In a shocking act of mass public deception, Fox News attempted to skew Ron Paul’s 2011 CPAC straw poll win by representing it with footage from the previous year’s CPAC event, at which Mitt Romney supporters had loudly booed the result, another example of the continuing dirty tricks campaign being waged against Paul by the establishment media.

--------------------------------------------------------------------------------
SE VIDEON NÄR FOX NEWS LURAR AMERIKANSKA FOLKET:

Länk http://www.infowars.com/fox-news-caug ... s-stunt-against-ron-paul/

I chockerande handling av Fox News till försök till offentligt bedrägeri, försökte Fox News förvränga att Ron Paul's vann 2011 CPAC provomröstning för President i USA!

Fox News visade upp en video från förra årets CPAC evenemang, där kandidaten Mitt Romney hade blivit högljutt utbuad, som användes mot Dr Ron Paul!

Fox News visar nu sin verkliga natur, ett rent Bedrägeri mot Amerikanska folket och att de inte respekterar Dr Ron Pauls storhet! Lika är det med Svensk Television, de har totalt Bojkottat Republikanernas Populäraste kandidat Dr Ron Paul!

Tack Fri Television, Oberoende som ni är, tack ska ni ha, samt pengar ska ni okså ha, på en Fri marknad skulle ni slås ut sakta men säkert när det gäller nyhetsprogram! Dessutom som vi nu alla ser används nyhetskanalerna till att lura medborgarna!

Propaganda mot världens Folk det är vad det är, och värre blir det tro mig...

Gammel Media med Bilderberg styrda tidningar och fullt ut censurerade TV kanaler, är för mig Stendöda hädanefter, fy böveln, vilka fruktansvärda bedragare...

Nice

Posted on: 2011/2/17 8:37
Citat: Prof. Antony C Sutton "Det var ingen frihet i Hitlers Tyskland, och det var ingen frihet under Marxismen, och inte heller kommer det att vara någon frihet under New World Order, om det låter som George Orwells 1984 så är det det!"

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Se hur Fox News lurar sina TV tittar med att göra om videon där Dr Ron Paul vinner 2011 CPAC

See User information
Där sjönk FOX rakt ner i botten på min förtroendelista. Helt otroligt hur fräcka dom kan vara!

Tur att infowars finns, som uppmärksammar på sådana skandaler. inte minst genom sina lyssnares "google bomber" som nästan varje gång når "google top search" toppen.

jag beställde förövrigt en bunt infowars-prylar i dag, och passade även på att donera en slant, då jag verkligen uppskattar infowars/ prisonplanets arbete med att lyfta fram sanningen. propaganda och lögner som mainstream matar oss med har jag fått nog av.

Posted on: 2011/2/17 22:41
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper