Vakencorner
|
R.I.P. Burken
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Först Rock-Olga, sedan Rock-Ragge för bara några dar sedan, och nu dessutom Burken! Vem är det som har ihjäl våra största artister, och varför? Kan det vara så att de sitter på någon gemensam hemlighet som de nu varit på väg att avslöja och våra makthavare tagit det säkra före det osäkra och röjt de ur vägen? Om jag vore Little Gerhard skulle jag iallafall vara väldigt rädd just nu....
http://www.svd.se/kultur/artisten-lei ... bjorklund-dod_6074015.svd
Posted on: 2011/4/7 20:45
|
|||
|
||||
|
Re: R.I.P. Burken
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Riktigt stora artister lever alltid farligt om de börjar sprida sanningen i tre-accords-låtar. Ibland t.o.m. fyra accord. Se på Elvis, Curt, Jim, Michel och John.
Burken, Ragge och Olga är bara ännu exempel på alla dessa stackas rock-offer. Studera teten i "Hey Ba Be Riba", då kanske ni förstår! Kanske åldern tog ut sin rätt. Men jag ser det som osannolikt. De - Burken, Ragge och Olga - blev nog assassinerade av MI6.
Posted on: 2011/4/7 21:35
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Personligen är jag av den åsikten att Little Gerhard redan 1978 i smyg byttes ut av en dubbelgångare. Se klippet här från 1958:
Och kolla sen in här, från 2008: Kolla in, han ser ju inte ens likadan ut. Hårfärgen och kläderna är helt annorlunda. Sen upplever jag det suspekt med att det är svartvitt, fast färgfilmen fanns redan då. Misstänker starkt att det är SÄPO som mixtrat i efterhand med klippet för att man inte ska se orginal-Gerhards riktiga hårfärg. Lägg därtill denna relation med årtal på "8". 1958-1978-2008, hela tiden 30 års skillnad, ja ni förstår ju resten...
Posted on: 2011/4/7 21:55
Edited by Perennial on 2011/4/7 22:36:06
|
|||
|
Administratör
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Rättvisans man Siwert är hård mot dom hårda: http://www.youtube.com/watch?v=SzHS0QP7bro annars kanske Tipper Gore tar hand om fallet http://www.youtube.com/watch?v=veoYcsH7Wrs
Posted on: 2011/4/7 22:41
|
|||
|
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login