vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
2 saker startar här och nu!
I alla fall en :) ... Vi skall börja med på att suga lite på skapelsen. Jag skall snart börja certa mig enligt www.expansions.com

Vad jag samtidigt håller på med är att skapa ett diplom som många redan har kvalificerat sig till. Som vi vet så kommer det inget vidare ur politiken i dag. Så vad som händer just nu runt om i världen är att människor börjar sätta regler och skapelser som mer passar oss själva. Jag är person nummer ett som kommer att döma vem som skall få detta diplom. Jag vill ha med så många pålästa som möjligt i denna grupp. Regeln är enkel. Den som gör något radikalt för att sprida informationen till folket är i riskzon för att få ett. Som t.ex. www.vaken.se, eller www.davidicke.com mm. Diplomet går till persoen och gruppen som är aktiv i des omkrets, innehavaren bli personen i centrum.

Nå, vi skapar vad vi vill och jag sitter just nu med diplomet i Adobe photoshop. Vad sägs. Ni som vill vara med i denna kärna säg till, alla är välkomna. Kravet är som jag sa att Du är relativt påläst inom konspirationsområdet. Om inte så är det bara att sätta sig ner och se de filmer jag rekommenderar. Utan info och kunskap kommer man inte så långt, ja det vet vi alla eller hur ....

Vad tycker vi om idén?

Jag är ju så galen i alla fall så jag kör ändå, men det blir bättre om vi är ett gäng eller hur. Jag skall sätta mig ner och skriva några enkla regler, sen kör jag.

+ i kanten. Alla som vi ser i alla dessa filmer mm kommer att få ett, jag förmodar att dom gillar idén då folket mer och mer börjar ta över... Lite mer hemtrevligt.

Hare gott!

Jag lägger till lite mer info om varför.
Det ploppar upp allt fler och fler anti illuminati sajter världen över. Genom att visa alla hur många det verkligen är så tar fler och fler alternativet att starta något själva.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper