vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Obama : – De som ifrågasätter Osama-likvidationen, behöver få sina huvuden undersökta.

See User information
Alla som ifrågasätter detta skall väl då beställa tid hos en psykolog snarast..?

– Han fick vad han förtjänade
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12996472.ab

"– De som ifrågasätter om förövaren av massmord på amerikansk mark inte fick vad han förtjänade, behöver få sina huvuden undersökta..."

Svarar med ett av Steve Pieczenik uttalanden om Obama:

Dr. Steve Pieczenik Tells The U.S. Shadow State: “Cease And Desist” Acts of State Terrorism And Acts of Deception
http://www.prisonplanet.com/dr-steve- ... nd-acts-of-deception.html

"Dr. Steve Pieczenik is not your average Joe. Trained as a psychiatrist at Harvard University, Dr. Pieczenik is an expert in psychological warfare, regime change, counter-terrorism, and other national security related fields, so when he says that 9/11 was an inside job that was committed by high officials in the Bush administration, that the war on terror is a huge scam, and that President Obama and the intelligence establishment in Washington are lying about when and how Osama Bin Laden died to advance secret political and foreign policy agendas then you better stop what you’re doing and listen."

I den sista intervjun så varnar han Obama-administrationen från att fortsätta med propagandan och den psykologiska krigsföringen mot det amerikanska folket..

Posted on: 2011/5/9 21:52
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Obama : – De som ifrågasätter Osama-likvidationen, behöver få sina huvuden undersökta.

See User information
"– De som ifrågasätter om förövaren av massmord på amerikansk mark inte fick vad han förtjänade, behöver få sina huvuden undersökta..."

Eller menade han "få sina huvuden genomborrade av en kula"?
Obama har i mina ögon bekänt färg för länge sedan, det här var mest en konfirmation på att han är en mycket farlig psykopat. Dessutom en desperat sådan. Farlig kombi.

“Either you are with us, or against us.”

Posted on: 2011/5/10 16:17

Edited by Perennial on 2011/5/10 16:33:24
Administratör

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Obama : – De som ifrågasätter Osama-likvidationen, behöver få sina huvuden undersökta.

See User information
Faktum är att ingen ens kan åtalas för mord eller ens dråp!

Det finns ju inget lik!

Utan kropp, inget mordåtal, det vet väl varenda kotte i rättsväsendet.

Det hela blir osannolikare och osannolikare för varje dag!!!

Och om man inser detta självklara måste man sinnesundersökas.

Posted on: 2011/5/10 17:16

Edited by Asgeir on 2011/5/10 17:48:47
Edited by Asgeir on 2011/5/10 17:51:16
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Jag kan ju bara säga vad jag själv hade gjort om jag verkligen varit USA:s president och beslutat mig för att spela ut Osama-kortet. Jag hade gjort precis allt som Obama gjort. Men sen hade jag gått in och hämtat min gamle bekant till ett förlängt semesteruppehåll på en subtropisk ö nära Florida, där jag redan har en bit mark som kan användas för besvärliga besökare. Panta-mera eller vad stället heter.

Men kanske finns det bättre ställen som inte världspressen känner till... typ i Pakistan... ähum!

I vilket fall som helst, Osama måste vara mer värd levande än död om nu han verkligen planerat att spränga atombomber, orsaka tågkatastrofer och annat fruktansvärt inom den närmaste framtiden.

Hans löjtnanter finns ju kvar enligt vad som sägs, detta att bara knalla in och panga ner honom verkar ytterst osmart.

Möjligen kan Navy SEALs ha gripits av panik efter helikopterkraschen som ju gjorde att de hade minskad transportkapacitet om de skulle ha Osama med sig tillbaka men som lik fanns det tydligen plats för honom?

Säga vad man vill om Obama, han kan konsten att balansera på slak lina men även mästaren har sina gränser...

Dagens amerikanska politik påminner mest om en stumfilmsfars från 1920-talet med Obama flaxande med armarna stående på en gesims utanför ett fönster på fyrtionde våningen medan folk drar honom i bena...

Man vet inte om man skall skratta eller gråta!

Posted on: 2011/5/11 6:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
De som tror på Barack Obama borde få sina huvuden undersökta...

Posted on: 2011/5/12 8:58

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper