vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Jackie Jakubowski i Expressen

See User information
Blicken skymd
Vandringssägnerna om 11 september tilltalar inte bara stora delar av arabvärlden.
Jackie Jakubowski går igenom några populära konspirationsteorier som intresserar unga svenskar.

Hela artikeln: http://www.expressen.se/1.2554756

Posted on: 2011/9/10 11:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Jackie Jakubowski i Expressen

See User information
Jo men den med skåpbilen är ju nästan för bra! Exakt vilken dokumentation finns om detta? Jag hörde om den ganska snart efter 9.11 men har alltid ställt mig frågan om det verkligen går att tysta ner sånt om det nu hänt i verkligheten.

Sen har jag gjort egna iakttagelser som stöder antagandet att det fanns förkunskap bland en viss invandrargrupp i Göteborg.

Att det jublades åt händelsen i arabländerna är väl allmänt känt, för övrigt.

Skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen, sägs det. Men jag undrar om folk skulle jubla på gatorna i USA om nån grupp först dödade alla muslimer runt Kaba när de tillbad den heliga stenen, och sen bröt loss den och sänkte den i Marianergraven...

Vad som däremot är helt klart är att sådana här illdåd väcker tillräckligt mycket ilska hos åskådarna för att kunna starta ett krig och att det är därför de begås!

Och de första offren är långtifrån alltid de som begått brottet när väl pöbeln kommer vrålande och vill ha huvuden.

Det har hänt massor av saker som gått ut över judarna i alla tider och detta är ovedersägligt.

Så jag förstår Jakubowski... men just därför borde ju han vara den förste att välkomna en ny undersökning!

När det gäller bilen med skyskrapelogon så måste det ha funnits dokumentation både på ägare och varför de stoppades och släpptes av polisen som alltid tar namn, det är ju det man har poliser till.

Posted on: 2011/9/10 13:19
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper