Vakencorner
|
Re: Palmemordet löst - igen!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Att polisen inte hanterar omständigheterna kring statsministerns död bättre än så här placerar Sverige i samma klass i rättshänseende som Irak var när man under utländsk ockupation hängde Saddam Hussein offentligt.
Rättvisan skall vara blind, sägs det. Ja, och tydligen även åklagare och polis. Denna skandal är irreparabel. Det talades under åttiotalet om nån sorts krig inom polisväsendet och parallellt inom socialdemokratin. Vad man kan konstatera är att fel sida tydligen vann och att locket inte bara lagts på. Det har skruvats fast också.
Posted on: 2012/6/8 6:25
|
|||
|
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
||||
|
Re: Palmemordet löst - igen!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Lol Polis.
I Mina ögon heter det inte polis längre. Sadist fashist pedofil nwo docka landsförrädare eller palmemördare. Palmemördare är dock den vanligaste termen jag tänker på när jag ser en sådan sektmedlem. Titta där går en palmemördare. Vaddå polis lol. Ett brott har begåtts ring 112 och be bli kopplad till palmemördarna. Slemmigaste med äcklena är dessutom att varenda av dem vet om det. Vaddå guds barn ,, detdär är sheitans barn. Enda orsaken till att folk behöver dem är för att dom blivigt lurade i första taget. I länder som chile efter Usa och brittaniens sponsrade massmördare pinochet som slaktade folket var det folket som var polisen för dom lärde sig att inte tävla och sträva tillsammans mot det rätta. Ju mer mentalt handikappat folk desstå större behov av palmemördarna tyvärr... Stackarna. Vad jag kan säga om sadister mördare fashister osv. Det är aldrig försent och be om ursäkt från hjärtat. Ju mörkare skit du står i desstå längre väg att gå desstå större uppoffring. Jag respekterar sånt tro det eller ej. Dom mest osannolika människor har tagit den vägen allt ifrån massmördande generaler till apostlar och vardagliga psykopater.
Posted on: 2012/6/8 6:29
|
|||
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login