vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Chemtrails i Katrineholm...

See User information
Förvånad att jag inte hört mer om detta här på forumet. Någon som vet mer? Vilka är det som ligger bakom det här i Sverige, om det stämmer? Och vem är hon, är hon "vaken" i övrigt och är det några andra inom partiet som står bakom henne eller?

http://kkuriren.se/nyheter/vingaker/1.1554491

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15478012.ab

Posted on: 2012/11/2 23:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Chemtrails i Katrineholm...

See User information
Förmodligen är ämnet helt enkelt uttjatat. Personligen har jag deltagit med liv och lust i debatten och anser personligen att det är helt klart att det periodvis pågår nån form av klimatkontroll och andra luftburna experiment.

Men debatten präglas av att varje gång det börjar brännas så dyker det upp nån och för tillbaka debatten till utgångsnivån, dvs börjar diskutera som om det gällde att misstolka kondensstrimmorna från trafikflyg.

Vi kan utan aktivt luftförsvar göra lika lite åt saken som grisarna kan påverka våra förberedelser inför jul.

Posted on: 2012/11/3 7:49
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Själv ser jag hennes uttalande som en kupp för att visa svenska folket att det är galna konspirationsteoretiker som utan några bevis som har fått för sej att det pågår "chemtrailing". Egentligen borde nyheter som denna lyftas upp och sättas under luppen av granskande journalister: http://www.rsc.org/chemistryworld/201 ... low-sulfur-jet-fuel-radar

mer här:
http://www.theclimatescam.se/2012/08/ ... ot-i-atmosfaren/#comments

För vad är syftet att vägra rent bränsle som skulle ge oss klara skyar, mer än att det kostar 2% mer? Bekämpa "global warming" genom att skapa moln säjer dom, men ska man lita på IPCC teorier (vilket man iof inte ska) så orsakar mer partiklar och moln uppvärmning. Här skulle journalisterna börja granska, kanske skulle dom komma till samma slutsats som Pernilla H i slutänden, men när man börjar "over the top", så lär alla granskande journalister slänga nyheten i papperskorgen och hela fenomenet förlöjligas sedan i media.

Posted on: 2012/11/3 10:58
Never believe anything until it has been officially denied

See User information
Jag tycker det egentliga frågan blir hur länge människor kan stå och säga att dom minssan inte tror att det händer eftersom deras världsbild säger till dom att ungefär alla är precis som dom själva och dom skulle såklart inte spraya chemtrails så hur skulle det vara rimligt at nån annan sprayar chemtrails över Sverige..

Jag menar bara om det gäller vädret imorgon så skulle det inte vara sån stor felgissning eller nått allvarligt fel begåtts av SMHI.. Men om man säger att man inte TROR på en politiker som pratar om "dom här behållarna" precis som att hon själv varit in i planet och monterat behållare som innehåller chemtrails..

Då gör man sig väl lite skyldig till landsföräderi?

Tänk om det skulle hända med en bilolycka i Sverige, jag som polis bara säger att jag själv skulle aldrig köra bil full så jag tror absolut inte att det händer olyckor i trafiken på grund av alkohol..

Jo min världsbild är så pass liten så jag tror att alla är precis som mig och jag skulle aldrig sprutat chemtrails och därför är det ett bevis på att chemtrails inte existerar..

haha hallå SMHI det där är landsföräderi att göra med en sån allvarlig anklagelse..

Detta gjorde nu SMHI till huvudmisstänkt i detta grövsta brottet mot svenska befolknningen som gjorts och denna skandal som pågått i 10 år + måste utredas av polisar på svenska folket (och en politikers) begäran..

Posted on: 2012/11/3 13:12
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Ganska noterbart att en politiker kan prata om "dom här behållarna" och virus och tungmetaller över Sverige i samma mening utan att det resulterar i en massiv utredning av både politikern och påståendet..

Om nån av oss sa till media nånting om virus och "behållare i planen" och "gift och virus" så känns det som att dom skulle brottat ner oss och ringt polisen direkt för att nått misstänksamt försigick med behållare med gift och virus i flygplan sa den misstänkte så vi brottade ner den misstänkte och band händerna tills polisen kom..

Nu var det dock bara en politiker som kan skapa totalpanik hos en liten del av internetanvändarna i Sverige som kan ta del av artikeln.. Klart hon får göra det lilla "småutspelet" i media , det skapar inge massiv panik eller ens en utredning av fenomenet / brottet..

:(

Posted on: 2012/11/3 13:32
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper