Vakencorner
|
Regeringen gör bort sig?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Läkemedelsverket ger helt enkelt en cannabismedecin som heter Sativex, som innehåller glykol och etanol, till sjuka svenskar som använder cannabis som medecin.
Här är hela historian och bevis för korruption i svenska regeringen och ganska högt upp i regeringen också antar jag.. Jag snubblade över en musikvideo där rapparen menar att läkemedelstillverkaren Bayer blandar ohälsosamma ämnen i cannabismedecinen Sativex vilket gör att Sativex är farligt för sjuka. Han antyder också , tillsamans med videoklipp från CNN och annan mainstreammedia där dom rapporterar om att Bayer dumpat medeciner med HIV-virus i, borta i Europa och Afrika dumpades medeciner med HIV-viruset i och många blev smittade, som jag förstår det. En till sak han antyrder är att BAyer har patent på heroin och var iblandade i Hitlers gas som användes vid massmord av judar. OCh jag undrar bara vad svenska staten gör med ett sånnt här företag och om några sjuka svenskar kanske ligger i riskzonen på grund av Sativexens tillsatsämnen som Bayer proppat i? Ingen vill väl riskera att få aids-spridning i Sverige och modifierad cannabismedecin för att Bayer tappat moralen helt och hållet? Musikvideon: MIDI Intellect - FREE WINSTON JAIL BAYER AG Ett inlägg skrevs nån dag senare från nån som arbetar på Apoteket eller liknande: ------------------ Citat: Ursprungligen postat av Bholenath Välkommen tillbaka kungen! Tyvärr har nog rapparen (och du ) felaktig information. Sativex tillverkas av ett engelskt företag "GW-pharmaceutical". Däremot har flera företag fått licens att sälja produkten till apotek. I Sverige har företaget Almirall den rättigheten och i England har Bayer de rättigheterna. Innehållsdeklarationen i Sativex är följande: THC, CBD, etanol, propylenglykol och pepparmyntolja. ------------------ Tackar Bholenath! Men jag tror vi hittat dom ohälsosamma ingridienserna etanol och glykol tack vare det du beskrev.. Jag blev faktist lite förvirrad när Läkemedelsverket skriver att en av Sativex bieffekter är illamående, när jag vet med säkerhet att naturlig cannabis motverkar illamående. Skulle inte förvåna mig om etanol och glykol inte motverkar illamående och därför är det nog anledningen till att Läkemdelsverket och svenska regeringen med säkerhet vet att cannabis är ganska skadligt trots allt. Dom har nog inte krigat i 30 år mot cannabis i onödan trots allt. Jag menar se bara på hur många som mår dåligt av cannabis när vi blandar glykol och etanol i cannabisen och ger den till sjuka.. Bieffekterna bevisar ju att cannabisen är farlig och vem bryr sig om dom sjuka får lite etanol och glykol i kroppen när Sverige fortfarande ska kriga mot plantor och svampar.. Härligt ärligt.. Kram gott folk Ursprunglig tråd på fb: https://www.flashback.org/t2037141
Posted on: 2012/12/20 17:53
|
|||
|
||||
|
Re: Regeringen gör bort sig?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
I Norge verkar det nu vara allmän medecink vetenskap att cannabis motverkar cancer. Så i värsta fall kanske du kan åka till Norge för att svenska politiker skyddar dig från sånna där onda cancerutrotande naturliga medecin3r..
Dom har en förening i Norge som arbetar ganska bra för att norskarna ska få ren organisk cannabis som medecin och dom skriver att nån form av licens är påväg som ger norrmän rätten att köpa meddecinsk cannabis så länge dom har licensen.. Men visst känns det lite fjantigt när man tänker på att inte en enda människa dött av cannabis nånsin. Då borde vi kunna slappna av lite och inse att vi "slåss mot spöken" medans sjukvården hamnar långt efter andra länders kvalite. Så du får inte köpa cannabismedecin, lagligt, för att regeringen fått folk att tro på att dom bryr sig om människor och därför släger dom folk i fängelset innan folk förstör sitt liv med droger.. Ganska logiskt, om man bara tänker 1 gång på det så förstår jag att man kan tro på det.. Men frågan är nog hur länge Sverige kan ignorera vad som händer i Norge, när vi är som en del av varandra.. God fortsättning
Posted on: 2012/12/20 18:09
|
|||
|
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
|
||||
|
||||
|
Re: Regeringen gör bort sig?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2012/12/20 18:26
|
|||
|
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login