vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Chemtrails Forum
#1
Hej!

Eftersom Micro vägrar att lägga ner 1 minut på att fixa ett chemtrailforum, så gör jag det i stället.. Jag har reggat chemtrails.se (inte online än, men innom 2 veckor).. Där alla kan disskutera detta fenomen.. Om det är nån som är duktig på att koda html och är intresserad av att hjälpa till så hör gärna av dig till mig..

/ fr3D

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails Forum
#2
Sluta gnäll på micro han gör ett superjobb!
som han själv menar skapa en egen sida om denna inte duger.

personligen tycker ja inte det behövs ett forum på vaken för chemtrail.

som sagt det verkar ju inte finnas så mycket att diskutera och ja har inte sett någon andvändare lagt in bilder. det senaste halvåret eller?

och hur vet man att det finns?

detta med att det skulle försvina efter några sekunder kan väl oxå ha en logisk förklarning.

MVH Masken i Angered

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails Forum
#3
Chemtrails forum på vaken.se kommer nu.

Det är ingen som vägrar, det finns bara mycket annat som låg ivägen innan det hann göras. Håll tillgodo.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails Forum
#4


See User information
Själv är jag skeptisk till att det ska vara egna underavdelningar till specifika ämnen såsom chemtrails, månlandningen, etc.

Det enda exemplet idag på en sådan specifik konspiration som har egen avdelning är 9/11, då denna är en väldiskuterad och oerhört viktig händelse.

Detta är ingen kritik mot fenomenet chemtrails, jag ser bara en risk i att man likställer just detta med 9/11 genom att ge den en egen avdelning. Det faktum att det inte så många som tar chemtrails på allvar i dagsläget, samt att det inte är någon livlig debatt om detta ämne, får mig att tycka att det kan tex diskuteras under avdelningen Konspirationer.

Att hålla antalet underavdelningar till forumet lågt ser jag som något positivt, annars riskerar man att hamna där flashback är idag. Flera sidor med underavdelningar, vilket gör att besökare riskerar att hamna i, enligt min åsikt, oviktiga sidospår.

/fresco

Posted on: 2006/5/24 18:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails Forum
#5
Mycket bra poäng och den tycker jag vi ska diskutera vidare här.
Det är något väldigt viktigt du tar upp och som absolut har med vaken:s framtid och funktion att göra.

Ska Chemtrails-forum:et finnas eller inte?


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails Forum
#6
håller med fresco

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails Forum
#7


See User information
Jag tycker att det är ett stort och viktigt ämne som borde ha en given plats i forumet.

Posted on: 2006/5/24 20:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails Forum
#8
om det finns ja!

jag är skeptisk

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Chemtrails Forum
#9
Ok, fr3D,
Har en sida www.chemtrail.org men inte ett forum på det sättet som här och som du ska göra men hör av dej ,.

Ok kan inte mer än stötta dej gubbe, kör hårt, jag har redan puffat för en egen sån, topic då, och sen blev de tyst så att säga, men idag kan vi läsa att man försöker pådyvla 7de klassare i US of A att dessa sprayfenomenär för att rädda dom från skadliga strålar från solen
ola heep, och då läser vi att det är redan cementerat, de e bara vi som inte hajar eller. Man säger inte vad det innehåller?????
En Länk:http://www.willthomas.net/Chemtrails/ ... mtrails_In_US_Schools.htm

Så vad jag kan säga är att chemtrails behöver belysas å med tanke på den nya farsoten eller vad som kallas Morgellius dessa fibrer som dyker upp i tid och otid. Någon hade en tråd som var orolig över det men kunde inte se sammanhanget att chemtrails bär fibrerna som förorsakar sjukdommen,
ja men var är träden jag ser dom inte för att..........
skogen är ivägen



 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
33 user(s) are online (33 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 33

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS