vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Vaken på Popaganda
#1


See User information
Torsdag kväll och lördag dag blir det utdelning av vaken-information på Popaganda i stockholm/universitetet. Jag skall dela ut Loose Change DVD:er och flygblad. Alla som vill komma och ge sitt stöd är välkomna.

Posted on: 2006/5/24 14:40
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken på Popaganda
#2


See User information
Ännu ett suveränt initiativ av dig Micro, du är en sann aktivist. Jag ska ta och fixa en massa kopior på Loose Change och dela ut till dem jag känner. Är också ifärd med att översätta en hel del intressant info om Illuminate m.m. Finns ju alltför lite på svenska. På tiden att ringarna på vattnet sprider sig till det stora folkhavet nu.

Ha det!

Posted on: 2006/5/25 13:52
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken på Popaganda
#3
Ursäkta en fråga!

Popagenda är ju en sak som Gessle skulle kunna syssla med men Popaganda? Vad betyder detta ord?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vaken på Popaganda
#4


See User information
Popaganda är en gratis musikfestival på campus vid universitetet i Stockholm.
Vad ordet betyder vet jag inte, men jag har tolkat det som en ordlek.

Posted on: 2006/5/25 17:48
”Look at things not with the eyes in your face but with the eyes in your heart."
Leonard Crow Dog, medicinman
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken på Popaganda
#5
Ok! Då fattar jag. Tack så mycket!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken på Popaganda
#6
Det är en bra uppställning på popaganda i år. Jenny Wilson och Sophie Rimheden hade jag gärna velat höra. Hoppas micro & co gör ett bra jobb. Om jag får vara liiiite fördomsfull så är min uppfattning att den sk "pop-vänstern" brukar vara ganska elitistisk och sällan öppna för debatt om det inte är inom ett spektra som dom redan är väl bekanta med. Men hey, pop-vänstern är ingen definerad grupp och jag ska inte gnälla, men ni vet nog vilka jag menar.

Fan, det är klart kidzen ska ha en Loose Change att släpa hem!

/void, fd "popvänstern".

PS - Ekstra bladet skriver om WTC7
http://www.jonesreport.com/articles/240506_danish_wtc.html

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken på Popaganda
#7
Quote:

void skrev:

PS - Ekstra bladet skriver om WTC7
http://www.jonesreport.com/articles/240506_danish_wtc.html

Hm... bra översatt av prisonplanet.


"Den 52 etager høje skyskraber 'World Trade Center nr. 7' var den tredje skyskraper, der kollapsede efter terrorangrebet i 2001."

blev

"The 52 floor skyscraper World Trade Center nr. 7 was so badly damaged from the terror attack in 2001, that it had to be destroyed."

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken på Popaganda
#8
haha. Det är en helt jävla galen och upp åt väggarna gjord översättning. Har mailat Steven Watson, får se vad som händer.

Det är ju någon dansk som brukar ringa in till Alex och snacka.
Säkert han som tipsat om länken. Undra om det är han som står för översättningen också. oj oj.. jävla nolla isåfall.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Vaken på Popaganda
#9
Tog under 30 minuter för honom att svara iaf. Det är credd.
Får se vad ändringen blir.

"They changed the article after our story.

Check our story again for the update.

Best regards, Paul Joseph Watson.
http://www.prisonplanet.com"


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
39 user(s) are online (39 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 39

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS