vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
ang. postande av artiklar
Har en fråga gällande postning av artiklar i forumet nu när jag hittade funktionen: posta artikel på frontpage...

jag undrar om du, micro föredrar att man postar "artiklar"
där och låter forumet vara mer diskussionsbaserat, med hänvisningar till en artikel om det är det som ska debatteras,
eller om det är OK att posta artiklar direkt i forumet...

love and light

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: ang. postande av artiklar
uh, det blev en anonym post, vet inte riktigt hur det där gick till, men ja, det var jag som postade den iaf.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Artiklar e bra, o jag tycker att man skall försöka skriva, även om man inte är så dyktig på det, jag gör det hela tiden :) ... Skall se om jag själv kan bestämma mig o skriva om nåt, de e just vad, de e ju så mycke...

För övrigt så har det ju varit massvis med pajkastning i forumet, så alla idéer om hur man förbättrar det är grejt tycker jag....

Jag vill ha mer aktiviteter, mer aktivism...

Får fundera vidare, hare gött....

Anonym
Quote:
cee skrev:
Frihet o ansvar. Människan skall vara fri, men då måste den bli ansvarsfull först, som ett ex, klara av att snacka på ett forum, utan att göra en eller fler förbannade, eller sårade, för tusan skärp er!

Quote:
cee skrev:
För övrigt så har det ju varit massvis med pajkastning i forumet, så alla idéer om hur man förbättrar det är grejt tycker jag....

Har ett par frågor till dig Cee!

1. Menar du att man skall tiga i församlingen om det finns en eller flera människor som inte vågar släppa taget och se utanför sin glasbubbla av inprogrammerade lögner? Att man skall undvika att gå i polemik med en oerfaren eller känslomässigt störd människa bara för att denna eller dessa annars blir sårade? Ok, att det snor en massa energi och är ungefär lika lönlöst som att dunka skallen i en ladugårdsvägg, men är det inte min sak att avgöra när man skall släppa taget om en tidstjuv?

2. Angående det du kallar "pajkastning" så förutsätter jag att du även avser mig... men om bara ena ögat används så kan man aldrig se på djupet. Jag tolkar det som du inte gillar att jag förnekar påståenden som är byggda på lögner? Bara för att det då inte blir lika trevligt som när alla tycker exakt likadant!

PS

Ett rakt postande av artiklar utan egna synpunkter eller innehåll tenderar att bli själlöst. Låt gå för att det finns mycket bra information på nätet men i så fall borde det startas ett länkarkiv med eget namn och en bra sökfunktion på forumet.

Anonym
Artiklar utan känslor o synpunkter är jag också imot.... Sen så menar jag inte det Du påstår.

För övrigt så menar jag aldrig något illa, har lite annan syn på saker o ting bara :) ...

Hare...

See User information
Alla får posta nyheter och artiklar på förstasidan. Jag tänker mig att förstasidan mest är till för att det skall kännas som om det händer saker på vaken. Det är fint med lite nya bilder mm. Så posta vad ni vill, särskilt om det inte hat postats någonting på framsidan på ett tag.

Men längre artiklar passar nog bässt i forumet. Man kan ju inte kommentera på artiklarna på framsidan heller.

Man kan posta dom på båda ställena om det är bra grejor.

Posted on: 2006/5/26 9:01
Administratör och grundare av vaken.se

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper