vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Piratbyrån hjärta Illuminati

See User information
Kolla in:
http://www.piratbyran.org/1maj/

Måste säga att jag blev smått chockad; Piratbyrån motiverar öppet sitt val att demonstrera 1 maj med beundrande hänvisningar till Adam Weishaupt och Illuminati. Hur ska detta tolkas, vad kan man säga om Piratbyrån, deras idéer, verksamhet och roll?

Posted on: 2005/4/17 2:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Piratbyrån hjärta Illuminati
Order out of caos... Dom satsar nog relativt tungt nu (illuminati), jag har suttit hela natten och uppdaterat mig. Det blev några hundra artiklar :) ...

Bush är nere i 45% nu, aldrig någonsin förr har en US president varit så lite omtyckt. Ju mer den går neråt ju fortare, som tur är. Men det talar också om att antingen kommer ett presidentbyte, eller också så lägger dom fram på bordet vad dom är. Det finns fakta som tyder på deta hur dumt det än låter. Fortsätter det så här så kommer det att rinna ut i sanden, och efter typ 6000år vill man inte ge bort allt precis innan ordern är satt och i verke.

Hittade lite roliga grejer om mindcontrol och reklam i tv, kolla här.
http://www.wanttoknow.info/050331behaviormodificationtv

Tryck det under näsa på folk som inte vill förstå och fråga vad det betyder för dom och deras liv.

Hare...

PS, ja läste runt lite på sajten, fattar inte riktigt heller vad dom håller på med??? Jag skickade även ett mail, vi får se vad dom svarar. Lite mycke pyramider o tjafs tycker jag :) ...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Detta med Piratbyrån och Illuminati togs upp tidigare i en annan tråd.

Och visst, det är komiskt. De går hand i hand, men det vet ju inte att den hand Piratbyrån håller i, är deras värsta fiende.

Anonym
Hehe, sant. Jag skall dra en oneness session och se vad jag får ut av det. Knowing status säger massor till en utan att behöva tänka. Prova... :) ...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper