Vakencorner
|
Re: Michael Tsarion(!)
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sett och lyssnat på honom ett tag, riktigt påläst kille. Tankar gärna mer med honom om någon har lite bra länkar med hans material?
För nuvarande ser jag på Jordan Maxwell & Michael Tsarion Interviews (queen of England exposed)
Posted on: 2006/7/1 15:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag känner likadant för Tsarion som du Void. Har lyssnat på honom ett tag och sett några föreläsningar.
Han är så jäkla medveten om den värld vi lever i och all dess manipulering. Ibland blir jag dock rädd för saker han säger, antagligen för att det inte sjunker in så lätt. Det tar tid att ta till sig all information han har att ge. Men när man väl snappar upp något då vill man bara höra mer av honom. Han är verkligen en stor inspirationskälla som jag rekommenderar andra att lyssna på. Den där maraton-dvd han nyss producerat skulle man vilja lägga vantarna på =)
Posted on: 2006/7/2 12:56
|
|||
|
- -
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
M Tsarion är som sagt väldigt medveten. Vilken info han än ramlar på så tänker han samma sak, well lets look at it!... Jag kör samma race och har också länge tipsat om samma teknik... Hur galet det än låter om den info man får tag på, gå igenom det, studera det, försök att förstå vad dom försöker säga. Kör hela racet med Icke o alla dom här galningarna... Sug in infon o säg till Dig själv (som ett ex), -jo ok då, det finns en massa ufo, show me the info pronto plz (positiv reaktion :) ... Efteråt kan man pussla ihop vad som är för galet o inte... Var inte rädd för att tro på nåt tillfälligt, passar det inte in så lagrar man det inte som "reality"...
Vissa dissar många bra talare o journalister etc, för att dom kommer med för konstiga sanningar. De e deras sanning, och den leder Dig någonvart, framåt. Nästa galna infosökare kommer med något än värre, men det hänger lika förbannat (ursäkta) ihop med det den förra galningen sa... o så vidare (En galen o tokig sanning (enligt alla uppgifter) kan inte komma serverat på fat o se bra ut, o passa ihop med denna verklighet) Jag tror att man når längst om man öppnar upp o slänger skygglapparna LÅNGT BORT, samt öppnar upp SÅ MYCKET MAN KAN spirituellt (o jobbar på det hela tiden). Man känner i slutändan vad som är rätt o fel. Tsarion levererar info, i ett 100% sunt-förnuft-paket, och det gör att det lätt läcker in o lagras i minnet (färdiganalyserat typ). Det han säger är ofta självklart... Hmm, hade lite mer funderingar, men ja måste ut i solen o lapa energi o c-vitamin... Hare gott go vänner... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Väldigt bra skrivet av er båda två, gör mig så jälva glad att läsa.
Dags att pussla ihop nya bitar av medvetandet för mig. Ni sa det innan och, jag säger det nu. Många missar den spirituella biten och jag känner verkligen ännu mer styrka och hopp nu när M.Tsarion finns tillgänglig för mig. Har precis tagit mig igenom en ny M.Tsarion-Intervju, jävlar vilken resa. Här är så extremt välartikulerad och väljer sina exemplifieringar så enormt tydligt. Han koppar direkt till medvetandet med sina väl valda ord, jag tappar aldrig tråden med honom. Origins and Oracles måste jag få tag på ASAP, jag kan knappt vänta. Är jätte otålig. :) Som du säger Cee, det Tsarion säger är ofta så självklart. Hans exempel är så enkla och självklara att det känns konstigt att man inte tänkt eller formulerat det själv ännu. Dom passar in så lätt i det "hela". Jag är helt stunned av lycka. :) |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Michael Tsarion_-_Shiva, The Holy Spirit & The age of Aquarius (The Freeman Perspective, January 10th 2006).mp3
http://conspiracycentral.net:6969/sta ... b7dfe7e15d72145be5b3e32f4 Är väldigt bra. Hoppas alla kan ta tid att lyssna på den och diskutera här. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hej på er!
Riktigt roligt att så många börjar upptäcka Michael Tsarion. Jag har puffat för honom ända sedan jag började skriva på vaken. Den killen har en otrolig massa intressanta saker att förmedla och han är ju tacksam att lyssna på med den där sköna irländska accenten. Dessutom vet jag ingen annan som kan säga så mycket bra saker på så kort tid som honom. Här är en intervju med honom. Den är "From The Bunker Radio" från juni i år: http://revereradio.net/direwolf/FTB%20Tsarion%206-06-06.mp3
Posted on: 2006/7/2 19:41
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login