Vakencorner
|
Anonym
|
Re: NWO values at Vaken.se In effect?
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
varför på engelska?
ja det är väl uppenbart efekto (jampis) kalla oss (admins) för idioter ja sa till han och hotade (grovt ordval) med att ip banna han? eller va menar du? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Englishka...
Does it matter what language I type here whether SVENSKA or English? Perhaps English is my first language? And as I see it, most of the links here and information isnt in Swedish French or Italian is it? Anyways, yes, We have a situation here at this forum where people have been banned or responsibilities have been given to people that were unwilling to use them in the proper context. We need to tolate ideas and people we disagree with. And come up with creative solutions to people that hack or spam others. Like us ALL letting them know we disaprove and NOT just a few Admins. IE: Pyramid structure top down management otherwise its NWO values in effect. Capice? Eller ska jag försöker på dålig Svenska?
Posted on: 2006/7/20 17:27
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
hej Homopope
ursäkta mitt "klagomål" det är bara det att min engelska är lite halvkass så ja måste läsa det 2gånger. ang det med admin så är det ju så det är en fråga om tillit. för hade vaken.se en massa admins som inte hade träffats inte hade någon kontakt med varandra förutom på just forumet. ja anser att de som är admins måste känna varandra någorlunda (ha träffats eller åtminstånde telekontakt) och vi som är admins idag jag void micro och niko (cee har lagt det på hyllan) har iaf jag förtroende för och har kontakt med ja tycker inte det behövs fler admins en så. vi hinner med det som behövs. hälsningar masken |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Homopope:
Quote: Like us ALL letting them know we disaprove and NOT just a few Admins. Jag håller med 100%, och jag vill inte och kommer inte att leka polis/elit på vaken. När man ser att nån bara jiddrar för att förvränga och fördröja sanning är det bara att påpeka det, rätt och slätt - inte nödvändigtvis bemöta varje argument eftersom det kan hålla på i evinnerligheter. Låt dem inte trolla bort er.
Posted on: 2006/7/20 18:55
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Sure jag håller med, I just think certain things can be IGNORED, especially on a forum, ignore them they go away....
Posted on: 2006/7/20 19:51
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login