vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Skriv på mot israel!
http://www.namninsamling.com/site/get.asp?fred_nu

Till: Utrikesminister Jan Eliasson

Stockholm, juli, 2006

Utrikesminister Jan Eliasson
Utrikesdepartementet
103 39 Stockholm

Jan Eliasson,
Israels bombningar och massdödande i Gaza och Libanon är fruktansvärt och oacceptabelt. Hundratals civila har redan dödats, varav en stor andel barn. Hundratusentals människor befinner sig på flykt. Sjukhus, vägar, broar och hela bostadskvarter har utplånats av Israels flygattacker.

Omvärlden kan inte längre stillatigande låta detta fortgå.

EU är Israels viktigaste handelspartner. Israel har idag ett mycket förmånligt handelsavtal med EU. Handelsavtalet är inte ovillkorat. Det ställer bland annat krav på att mänskliga rättigheter ska respekteras. Ett krav som Israel har kränkt med råge.

Genom att ställa krav på Israel kan det internationella samfundet få Israel att upphöra med övergreppen.

1. Vi kräver att Du skyndsamt verkar för att EU:s frihandelsavtal med Israel upphävs.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Skriv på mot israel!

See User information
känns som om man går rakt in i en registreringsfälla som dom kommer använda när dom pekar ut terrorister. Men jag skrev på iaf..hoppas han läser det iaf..

Posted on: 2006/7/21 20:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

Zaaki skrev:
känns som om man går rakt in i en registreringsfälla som dom kommer använda när dom pekar ut terrorister. Men jag skrev på iaf..hoppas han läser det iaf..

Visst sjutton känns det som det, och kommer säkert att användas som det, men jag skrev på så ingen kan ju sedan komma och säga att man inte sagt något.

Posted on: 2006/7/21 21:01

See User information
Nu har jag också skrivit på!

Posted on: 2006/7/21 21:18

See User information
haha vilka klantar, tog bort mig för att jag skrev krossa zionismen.. då får det vara..

Posted on: 2006/7/22 10:19

See User information
Ett bra initiativ! Det är just så här effektivt arbete ska gå till, på "lokalt" plan. Anledningen till att Israel kan göra som de gör, är att västvärldens nationer stöder det rasistiska Israel. Varför?

Jo, otvivelaktigt för att den sionistiska politiken inte bara begränsas inom Israels gränser. Framförallt är USA:s regering "ockuperat" av proisraeler, men även här i Europa är den sionistiska politiken inflytelserik. Ja, faktiskt även i Sverige. Vi måste arbeta mot sionismens inflytande här i Sverige, även på det lokala planet. Man måste gräva bland rötterna för att få bukt med denna djupt rotade taggbuske.

Jag undrar vad Per Ahlmark gör nu? ;)

Posted on: 2006/7/25 16:41

See User information
Jag förstår dig Zaaki. Att "krossa sionismen" är ju synonymt med att "krossa rasismen", och inte skulle man väl ta bort något sådant?

Men jag antar att de vill göra ett diplomatiskt intryck eftersom brevet är ägnat för Jan Eliasson, och i sammanhanget får man se det som att målet helgar medlen. I vilket fall, stå på dig Zaaki!

Posted on: 2006/7/25 16:43

Anonym

Ja ZIonisterna visar ju Verkligen vad dom går för.

Finns det någon värre " Rasistisk Rörelse " ?

Vi lever i Cynisk Värld där dom flesta blundar och har skygglapparna på.

Att den Zionistiska Staten Israel är Klart Misstänkt även när det gäller Iinblandningen av 911 är ju ganska uppenbart !

Zero Hour är t e x ett Klart Propaganda- Program och det var ju ett väntat drag av Ms-Media nu när dom ( Dom ansvariga bakom 911 ) känner flåset i Nacken.

Till och med Lilla Vaken.se börjar bli en " Nål i Ögat ", för dessa Krafter är Sorgligt nog även Starka i detta LAnd.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper