vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Svaret många backar för!!!
Hej gott folk!
vad är det för fel på den moderna "vita" medicinen? Enligt mig så är felet till att börja med, den finns tilgänglig och den används. Jag tänker inte gå in på vad i vilken medicin som är farlig, utan jag tänker slänga över ett par tankar som ej går att motsäga.

Derren Brown från UK, (mindcontrol kanal 5) visar i ett av sin många avsnitt hjärnans enorma kapasitet. Han arrangerar en seans för 12 personer + honom själv. Han använder sig av många "free masonic symbols" också i denna så kallade test. Vad som händer i denna seans är att 13 personer lyckas förflytta saker i rummet, endast med tankens kraft. Dessutom så har flertalet CIA anställda klargjort att flertalet mindprogramerade offer dör av sig själva när det är dags. Om vi koncentrerar den kraften på healing istället, vad händer då? Ingen behöver egentligen bli eller vara sjuk, vi kan till och med laga skelett med endast tankens kraft. Det är en av dom största bitarna i konspirationen, jag lägger inte till teori för det finns snart inga teorier längre om man gräver på lite.

Frågan som jag tycker är mest viktig för mig personligen är att lära mig så gott det går, vad vi egentligen är och kommer ifrån. Jag har kontakt med ett hundratal personer runt om på vår lilla planet och jag har kommit väldigt nära sanningen, den går bara inte att presentera för någon annan, synd. Men den tid kommer den också.

I min avprogrameringsprocess så försvann allt vad modern medicin heter tidigt. Jag äger inte ens en klocka längre, håller mig borta från kemikalier, TV, radio mm. Livet på denna sida är förvånansvärt mycket bättre och det är faktiskt inte så svårt att klara sig helt utan medicin, tänk på vad du stoppar i dig och stressa inte så blir Du inte sjuk, så enkelt är det. Läs på allt Du köper i affären, innehåller det kemikalier, välj en annan vara, laga mat själv om så är, jag till-lagar numer allt jag stoppar i mig, har oftast gjort också. Det i sin tur leder till en enormt mycket bättre hälsa och Du behöver inte slänga i dig tröst-saker såsom skräpmat, kaffe och godis.

Håll i rodret själv och ha makt över Din egen tanke så blir det bra skall Du se... Nu blev det lite mer än medicin, ups... Jag håller på att förbereda ett seminarium, munväder har jag altid haft, nu ringer jag snart till fröken ur för att snacka av mig :) ... Hon säger inte imot :)))

Hare gott folk...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Svaret många backar för!!!
visst är allt psykiskt och många av kvantfysikerna hävdar ídag att det egentligen inte existerar något därute utan att allt kommer inneifrån, något som min hjärtvättade skalle har svårt att greppa.
Där emot så håller jag med om att tankens kraft är den ultimata vetenskapen att behärska svårt för oss hjärntvättade dock..

skulle vara oerhört kul att höra vad du har grävt upp om vårat ursprung själv har jag hört att vi blivit genetiskt uppgraderade 65 ggr genom historien..
kan detta stämma, det får darwins teori att gå ihop iaf..??

kärleken är en liten försmak av oändligheten...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Svaret många backar för!!!

See User information
Tjabba, eFeKTO och resten av "ligan" (föreningen)...
Det där med "innefrån", tycker jag är ballt - jag ser så på tillvaron - nu för tiden...
Allt som "sker" har att göra med denna "innefrånhet"...
Jag brukar berätta om den där konstnären som hade "rkat" ut för en sk. "STROKE"...
I ett TV - program så berättade han en hel del om hans senaste konst plus aarbetet med att lära sig att måla med vänstern, eftersom han var handicappad i högern... Det han "höll" på med - när han blev "sjuk" , var ett projekt - som gick ut på att han gjorde skulpturer utav "mellanrumet" mellan något...
Stora åbäken, som man inte förstod i det första att se vad det var - man liksom fattade inte, vad det handlade om... Men stod man vid en viss punkt och såg vad skulpturen relaterade till - så såg man sammanhanget...

Tänk er bokstäverna i Namnet OSLO - Försöker att "fånga" in, mellanrumet mellan varje bokstav och sedan helt enkelt göra en kopia en sk. skulptur av denna konstruktion...
Jag hade det där i skallen ett tag, sedan slog det mig!
Javisst så är det ju - det är mellanrummen mellan objekten som egentligen är det väsentliga, i det "hela"...
- För vad kan man bättre och tydligare, annars se uttrycken av den "VILJA", som vi alla letar efter?
Tänk er avstånden mellan våra planeter... Absolut på "rätt" plats - varenda en och allt på grund av attraktion/repulsion - uträknat in i minsta detalj - som det heter...

Allt som kallas för materia och det är allt som finns - det enda som finns också i en mängd olika "skepnader"...
Allt ser ut så eller så - och det som gör att detta uppfattas så eller så är ju att de är psykiska (uppbyggda på själiska egenskaper)...

Så visst är det som "sker" mellan allt levandes, en fråga om lagar och principer... Därför är Tankekraften så jäkla kraftfull och farlig om man inte är den "värdig" - som det också heter...
Hälsar; Shygets/Fasco da Lama/ABRAC af St Patrick - "bärare" av den Gula Skölden och resten av hans löss;

Posted on: 2005/5/18 17:38

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper