vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Alan Watt gästar Alex Jones!

See User information
Alan Watt är gäst hos Alex Jones Show torsdagen den 15 augusti.

"Tuesday, August 15th 1 pm EST Alan Watt on the Alex Jones Show Listen LIVE at Infowars.com (Show begins at 12 Noon EST) Broadcast Internationally On Shortwave WWCR 9.985."

Länkar upp den så snart jag kan.

Posted on: 2006/8/13 11:08
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Alan Watt gästar Alex Jones!
Detta är fan en jävla drömshow. Vi får se om det blir lika bra som mina förhoppningar. Oj oj oj va jag vill höra det här.

Vad tror ni?
Tänk om Watt ger sig på Kristendommen och dess ursprung och hur den har funnits tidigare i historien under andra skepnader och former men med många centrala begrepp återupprepade genom historien.
Kommer Alex gå ape-shit då?

Fan va schysst att han tar på i show:en Alan Watt, bra för Alex. Han behöver lite mer "right-brain".

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ja, det vore onekligen intressant om han gav sin syn på kristendomen, men jag gissar att praktiskt taget allt fokus kommer att ligga på det som sker i mellanöstern nu+neocons dokumenterade planer för att ta över mellanöstern och bilderbergarnas/CFR:s och trilaterala kommissionens rävspel för att styra oss mot en världsregering med en mikrochippad befolkning.

Posted on: 2006/8/13 22:35

Anonym
Gårdagens program 2006-08-14 som jag hör idag innehåller allvarliga varningar från Alex. Citat från en av hans sidor:

"He is now stating for the fist time since 9/11, that all indicators suggest a massive terror attack is imminent, facilitated by corrupt rogue elements in western governments, possibly before October."

http://www.jonesreport.com/articles/110806_alex_jones_warning.html

There have been tyrants, and murderers, and for a time they can seem invincible. But in the end they always fall. Think of it. Always." -- Mahatma Gandhi

Igår släpptes även den officiella versionen av terrorstrom. 1h extramaterial och lite förändringar tydligen. När vi får tag på den via bittorrent, eller att någon köper den så vill jag texta den till Svenska. Vem vill hjälpa mig?

See User information
Nu kan ni lyssna online på Alex Jones intervju med Alan Watt om ni vill. Jag garanterar att ni har en intressant timme framför er.

http://www.nfowars.net:443/stream1.asx

Eller om ni har Real Player:

http://www.nfowars.net:443/stream1.ram

Posted on: 2006/8/15 21:15

See User information
voidmannen <-- Jag har översatt ca 1 timme av Terrorstorm, ska köra på mer i helgen på jobbet..

Just nu kodar jag om terrostorm till SVCD så man kan få in den på en cd-skiva ska lägga in texten på den sen oxo..

Posted on: 2006/8/15 21:33
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Här är intervjun med Alan Watt på mp3 från CC. Den är på 2 timmar.

http://conspiracycentral.net:6969/tor ... cb6b32e933024f5a7.torrent

Posted on: 2006/8/15 21:52

See User information
Ni som inte använder bittorrent här har ni hela intervjun på mp3:

http://www.cuttingthroughthematrix.co ... t_AlexJones_081506_16.mp3

Posted on: 2006/8/16 10:27

See User information
Quote:

TeBe wrote:
voidmannen <-- Jag har översatt ca 1 timme av Terrorstorm, ska köra på mer i helgen på jobbet..

Just nu kodar jag om terrostorm till SVCD så man kan få in den på en cd-skiva ska lägga in texten på den sen oxo..

Whoo hoo! Awesome!

Har tips om hur man kodar och vilka verktyg du använder?

Posted on: 2006/8/16 10:31

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper