vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Alex Jones är en av de värsta medhjälparna till Bush-regimen

See User information
Quote:

Ja, Alex Jones är en av de värsta medhjälparna till Bush-regimen, då han fungerar som "limited hangout" och censur av alternativa media. Det är rätt väl dokumenterat.

Min mening:

Mange ville ikke engang visst 9/11 inte skjedde som på TV om det inte var for Alex Jones.

Alex Jones har laget filmer som politistat i USA i årevis, lenge før 9/11, lenge før Bush.

Og jeg har inte en eneste gang tatt Alex Jones i å lyve.

Men han går inte rett ut og sier det aldri var noen Boeing ved Pentagon

Er Alex Jones/GCN/ClearChannel et Bilderberg-Group-selsakp?

Et Mozzad-selskap?

Eller er Alex Jones en helt?

Fortell.

Posted on: 2006/8/25 23:04
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alex Jones är en av de värsta medhjälparna till Bush-regimen

See User information
Alex Jones säger själv att han inte har tillräkligt med bevis för att använda tex Pentagon och vissa andra händelser i hans bevisföring.

Dessutom misstänker han att Pentaon är en form av vilseledande dissinformation som är till för att ta bort fokus från WTC för att de sedan avslöjar att Pentagon faktiskt blev träffat av en Boing.

Jag vet inte svaret, men tror inte på att dömma andra för sådant som man inte vet stämmer.

Posted on: 2006/8/25 23:35
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Mange, i å lyve, fortell, laget, vill icke engang? Vad är det?

Anonym
För dig som tycker det är svårt att veta vart Alex Jones står.

Testa att lyssna en vecka på hans radioprogram och skriv sedan din uppfattning här i forumet. Timmar efter det sänds finns det alltid att ladda ned på antingen torrent eller på länk:en via vaken.se framsida.

Förvirring angående vart Alex lojalitet finns går ganska snabbt att reda ut om man skapar sig en helikopter-blick över det arbete han har tillfört för sannings-rörelsen.

See User information
Ingen sitter på hela sanningen. Känns dock lite långsökt att Alex Jones skulle arbeta för Bushregimen. Ok att det ligger i deras ritualer att tala om vad de ska göra, men skicka ut Alex Jones med en megafon och skrika ut det i åratal??

Lite ironiskt är det också att Wing-TV som målar upp honom som en gatekeeper har listat de 10 bästa böckerna om den nya världsordningen och eliten har ingen mindre än Jim Marrs bok "Rule By Secrecy" som etta. Jim är ju en regelbunden gäst host såväl Alex Jones som Jeff Rense. Rense är ju som bekant också en gatekeeper enligt wing-tv.

Och hur sannolikt är det att en gatekeeper skulle bjuda in en snubbe som Alan Watt till sitt program? Den mannen kan de inte snacka bort i första taget.

Jag har inte satt mig in så mycket i i wing-tv:s sida än och kan inte svära på att de har fel men jag ställer mig mycket tveksam till att deras analys av Alex Jones stämmer.

Posted on: 2006/8/26 14:13
Religion separerar - Andlighet förenar

Re: OPEN WORLD DICTATORSHIP

See User information
The interests behind the Bush Administration, such as the CFR, the Trilateral Commission - founded by Brzezinski for David Rockefeller - and the Bilderberg Group have prepared for and are now moving to implement open world dictatorship within the next five years. They are not fighting against terrorists. They are fighting against citizens." - Dr. Johannes Koeppl, former official of the German Ministry for Defense and adviser to former NATO Secretary General Manfred Woerner. (November 6, 2001, quoted in The High Priests of War: The Secret History of How America’s ‘Neo-Conservatives’ Trotskyites Came to Power, Michael Collins Piper, 2004).

Det er faktisk min #1 grunn til å mistenke Alex Jones for å være ett verktøy.

See, it does not matter if he IS a tool or NOT - he's announcing open world dictatorship and playing along the agenda - regardless of him being controlled or not.

I Norge jobber terrorist-nettverket PST fortsatt med å sabotere debatter i forum på nettet og de torturerer fortsatt 9/11 aktivister osv.

Men i USA har jeg inntrykk av at Bush-administrasjonen nå opererer helt i det åpne, meningsmålinger der borte viser at majoriteten nå er fullstendig klar over at 9/11 ikke skjedde som forklart på TV.

Posted on: 2006/8/28 20:30
Resized Image

See User information
hmm, jag fattar inte alls vad du menar det någonting. alex jones ett verktyg varför då? hur tänker du egentligen? va? va?!?!?!?

Posted on: 2006/8/28 21:24

See User information
Jag är oxå misstänksam mot Alex Jones men inte övertygad.
Har aldrig riktigt diggat hans sätt att tala då jag tycker att han påminner lite om...(bli inte allt för arga nu)Hitler Eller så kanske det är sneluggen
Hur som helst skrämmer det mig lite. Det är helt klart en bra tacktik att fånga lyssnarens uppmärksamhet.
Ville bara uttrycka mina tankar och funderingar

Posted on: 2006/8/28 22:22

See User information
ps
jag kanske är utsatt för mindcontrol

Posted on: 2006/8/28 22:23

See User information
Det är helt ok att inte tycka om hans "approach", det kan jag förstå. Han har blivit lite mer aggresiv senaste månaderna, jag förstår honom för det finns många amerikaner som inte ens ser att deras eget land totalhavereras medvetet av deras egen regering!

Men om man själv kollar upp dom saker han tar upp så ser man att infon stämmer, det finns ju tom "idioter" i USA som vägrar att erkänna att det ens finns dokument som "Operation Northwoods" & "PNAC's Rebuilding.." Där det står klart och tydligt om liknande händelser som utspelade sig 11/9.. Snacka om att befinna sig i förnekelse.

Lyssnade på Alex intervjun med denna "mästerdebunkare" Moseley från "Pop-mech" idag, snacka om att inte ha några tomtar på loftet! Helt sjukt.. exakt samma retorik har zpz,verkligen med flera..

Posted on: 2006/8/28 22:48
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Alex jones kör ståupp sanning i texas framför onykter publik med dessutom svordomar mot tvivlare..
Kolla denna, inte jobbar han för någon annan än sanningsrörelsen.
http://www.youtube.com/watch?v=_MNdfiBIuCc

Posted on: 2006/8/31 8:00
"When the unreal is taken for the real, then the real becomes unreal; Where non-existence is taken for existence, then existence becomes non-existence." - Tsao Hsueh Chin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper