vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Konspirationsradio!!!
Tjen gott folk! Snart är det dags, några dagar kvar så håller jag ett David Icke liknande seminarium... 2 dagar, 2x8 timmar wakeup-call !!!

Jag har funderat på inledningen otroligt mycket, sen rullar det av sig själv har jag en känsla av. Jag kom då på att jag kan tjuvstarta min internetradiosändning, skulle vara fint att använda i inledningen.

Så ni som är intresserade att vara med på första radioprogrammet, kontakta mig genom denna tråd i detta forum. Jag vill ha med mig 2 killar som är väl insatta och 2 st som känner sig lite utanför när det kommer till den totala bilden av konspirationen. Vi kommer att snacka om The Great Conspiray från alla dess vinklar. Ingen fråga är 'för' crazy!

Det Du behöver är ett installerat msn messanger som ligger integrerat i Windows, och så en mikrofon till detta, så att vi hörs när vi snackar :) ... Jag suger in signalen i Broadcaster så att jag senare kan mixa o ha mig lite :) ...

Hare gott så länge...

Ex på tidpunkt... I morgon (9 Juni) klockan 23:00... Vi tar en planerad timme och drar vidare om vi kommer igång. Om denna tid är för nära inpå, Fredag klockan 20:00...

Framöver! Alla program spelas sedan in 1 gång i veckan eller så ofta vi kan, alla är välkommna att plinga på och snacka konspiration, hälsa, healing, psykologi mm. Dessa radioprogram kommer att läggas gratis online... Mer detaljer lite senare, har en del att stå i just nu :)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Konspirationsradio!!!

See User information
Tjabba, CEE...
Ett Gott initiativ, CEE... Skulle hemskt gårna vilja "gama" in mig i detta ditt program - men har inte tid - låter kanske lite "trångt" - men, så är det i alla fall... Naturligtvis, så ser jag fram mot att detta blir en regelbunden och återkommande grej i arbetet på att ge människan en möjlighet att "närma" sig förståelsen - för vad som sker med oss och jag kommer antagligen att "sluka" materialet och dess resultat, efterhand - Och som jag hoppas kommer att bli en av dessa viktiga "kanaler", som i framtiden hjälper oss i vårt brådskande arbete att lösgöra mänskligheten från okunnighetens dy... Sålunda: Illuminaternas MÖRKER...
Hälsar SHYGETS...

Posted on: 2005/6/10 10:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper