vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Uppdaterat - Meditations och healingmöte på Gotland...
Hej gubbor och gummor :) ...

Jag tänkte sätta ihop en trevnadshelg eller vad man skall kalla det på Gotland i slutet på Augusti. Meditation i grupp, akustisk musik, grillning, föredrag, healing sessioner mm mm mm. Vi håller till utomhus på en gammal gammal plats där energin flödar, detta bekräftat många gånger om från flertalet. Stället är fantastiskt fint med stenrösen från medeltiden, långt bort från landsväg o annat. Vi börjar på Fredga eftermiddag och avslutar på Söndag kväll, förboka genom att mail till mig på info@7-dayz.net

Priset är det lilla på en hundring, ta med tält och käk, kol och grillar samt vatten skall vi se till att det finns. Mobiltelefon förbud råder, samt plast o annat... Kom så enkelt som möjligt... har jag inte fått in några förbokningar innan Juli är slut så blir det inget av. Jag skall göra vad jag kan för att dra ihop folk härifrån ön, sedan så skall jag lägga ut en mer komplett infosida på www.7-dayz.net, fast jag slänger givetvis in den här också...

Höga promillehalter får stanna hemma, 100% lugn och trevnad är ett måste.

Ha en fortsatt trevlig sommar gott folk..

Chrille...

PS, jag lägger upp mer info på Söndag...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Meditationsmöte mm på Gotland...
Supenice! Synd bara att man bor på annat ställe...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det går väl lyfta på fläsket...

Anonym
När jag kollade sist så gick det båtar över östersjön :)

Ett tips är att samåka i en liten buss eller fler... Avståndet till södra Gotland från hamnen i Visby är endast 6 mil...

Hare gott...

See User information
Och jag åkte faktiskt - tro mig eller ej - nyligen, en buss på fastlandet - så, det skulle ju vara skitballt att kunna träffas ett gäng och snacka om den framtida "re-evolutionen"...
Jag skulle i alla fall väldigt gärna "ta" mig dit - Om inte annat så älskar jag den där ön...
Förhoppningen, är ju också att det nog "kryllar" med de sk: "sma under jordi" - där i den där stenhögen... Hö,hö...

Posted on: 2005/7/2 23:06

Anonym
SMILE :) .. Jo Gotland är speciellt, aldrig förut har jag sett mer turister än denna sommar. Vill man se de forntida biten av Gotland så är detta ställe perfekt... Fyllt av energi också som sagt... jag skall se om jag har ett par bilder som jag kan lägga upp...

Hare så länge...

Anonym
Hej hopp alla glada i sommarvärmen.

Jag har varit och rekat på den tilltänkta platsen i Rone på södra Gotland [Uggarde roir]. Vi var alla varmt välkommna. Platsen har tusentals år på nacken fick jag just reda på :) ... Jag lägger upp lite bilder under kvällen på 7-dayz.net ....

Som en vän sa till mig tidigare så känner man där massiv energi, hela området känns annorlunda och det var nära till vattnet. En 15-20 minuter stripp genom skogen ungefär.

Jag satt mig ner på en av de många stenhögarna, [se bilder senare på webben] och blev otroligt lugn och harmonisk utan att behöva tänka på något speciellt. Rätta medicinen mot tress med andra ord, och visst skall så många som möjligt från vaken komma dit och hälsa på tycker jag :) ...

Stället ligger avsides och alla ljud blir förstärkta då fågellivet är rikt, ruskigt trevligt med andra ord. Jag hoppas det finns tillräckligt med intresserade så att vi kan genomföra detta, skulle vara riktigt kul...

Ha det gott så länge...

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper