vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
en oskuld till reptil på smällen (länk)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: en oskuld till reptil på smällen (länk)
trevlig innehållsrik tråd.. inga egna tankar eller är det så här angagerade ni admins är nu för tiden..

båten sjunker, the secret är en nyhet.. och ni alla övergödda egon här inne bara stormtrivs med att posta illuminati propaganda..

och ingen reagerar..

vem vet maggot, du kanske sitter på lite liknande reptil egenskaper själv..

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

efekten wrote:
trevlig innehållsrik tråd.. inga egna tankar eller är det så här angagerade ni admins är nu för tiden..

båten sjunker, the secret är en nyhet.. och ni alla övergödda egon här inne bara stormtrivs med att posta illuminati propaganda..

och ingen reagerar..

vem vet maggot, du kanske sitter på lite liknande reptil egenskaper själv..

ja vet att det är ser tråkigt ut men ja har inte så mycket att säga det är lixom mer intresant bara.

ja har nog en massa "reptilegenskaper" jag är verkligen inte guds bästa barn.

ska vi gräva ner yxan efekto?

Anonym
Quote:
Efekto:
Dåliga saker händer av bra anledningar...

Funderar lite på din signatur! Du brukar ju ofta klaga på att du råkar illa ut då P-vakter, fotbollsdomare, sjukhuspersonal och myndighetspersoner vill straffa dig.

Gör de detta av synnerligen bra anledningar eller?

See User information
Dom gör det kanske inte av en bra anlednig, men det uppfyller ett högre syfte.

Posted on: 2007/1/1 15:08

See User information
Jag har också för mig att The Secret är någon form av Illuminati propaganda. Men jag har inte sett den så vad vet jag?

Efekto<--

Du kan ju framföra dina åsikter på ett konstruktivt sätt. Jag tycker du säger bra saker så det behövs ingen hård sarkastisk ironi.

Konstruktiv kritik istället för dömmanden.

Posted on: 2007/1/1 15:12
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:
Jag har också för mig att The Secret är någon form av Illuminati propaganda. Men jag har inte sett den så vad vet jag?

Jag är nästan helt säker på att det inte är disinformation. Är det inte "the holy grail" som tempelriddarna försökt dölja från oss dom senaste 800 åren. Det som sägs i The secret är samma sak som astralresenärer rapporterat om, så varför skulle det inte fungera så här också.

/ fr3D

Anonym
Quote:
micro skrev : Konstruktiv kritik istället för dömmanden.

ok.. jag ska göra mitt bästa..

Quote:
jax'as skev: Du brukar ju ofta klaga på att du råkar illa ut då P-vakter, fotbollsdomare, sjukhuspersonal och myndighetspersoner vill straffa dig.

vet inte om jag direkt klagar på detta, det är bara min verklighet jag förmedlar till er laglydiga och alkohol älskande slavar.

dessutom så vill ni straffa mig och gör så konstant fortfarande..

"NI" alkohol drickande myndighets sugande parasiter..

konstruktivt nog??

Quote:
vaken dummie:
NI är ett "plural" och träffar bara den som känner av det..

dags för nästa banning.??

yxa?!?!?
jag önskar det fanns en sånn..

Anonym
hm jag måste erkänna du kan vara jävligt rolig "önskar man hade en yxa" men jag ber dig sluta med din kamp mot vakens admins annars blir jag tvungen banna dig direkt!

Anonym
hoppas detta är konstruktivt nog för er..

sug min kuk maggot.. gör min dag jag är klar med er..

en gång *-*-*-*-*, alltid frimurare..

jag gillar att ni bannar mig.. har du inte hajat det..

visa hur snabb du är nu..

Anonym
Du ska veta att jag inte tycker det är kul att banna dig,
hade varit mycket roligare om du ville diskutera på forumet och sprida dina tankar och då andra en när jag suger av dig.

Anonym
Quote:
Efekto:
Vet inte om jag direkt klagar på detta, det är bara min verklighet jag förmedlar till er laglydiga och alkohol älskande slavar. Dessutom så vill ni straffa mig och gör så konstant fortfarande... "NI" alkohol drickande myndighets sugande parasiter... konstruktivt nog??

Jag tror inte du riktigt fattade frågan som var lite ironiskt ställd... och det var synd för jag tycker att den var berättigad och hade en poäng!

Din signatur är: "Dåliga saker händer av bra anledningar"!

De som vill straffa dig med P-böter, utvisningar från fotbollsplan etc...

Gör de detta av bra anledningar eller?

See User information
Härligt barnslig humor. Äntligen har efekten i alla fall fått nog av oss igen.

Posted on: 2007/1/2 1:14
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Tråkigt att du ständigt letar efter massa tjafs efekten?, Vad hände med den trevliga/medmännskliga person jag träffade på Gotland?.

Nåja, tur att inte alla är lika. Det skulle vara olidligt tråkigt!

Simma lugnt och hälsa kvinnan din!,(om det är samma som jag träffat). Mycket trevlig medmänniska dä mä!.

Posted on: 2007/1/2 2:30
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

Anonym
Quote:
Tråkigt att du ständigt letar efter massa tjafs efekten?, Vad hände med den trevliga/medmännskliga person jag träffade på Gotland?.

tyvärr så är allt enklare IRL Blackie, dessutom kan inte micron blåsa upp sig som han så gärna gör här online. Dessutom slapp vi maggot.

vet inte vilket "massa tjafs" du syftar på men jag har aldrig hållit inne nått mot någon och kommer heller aldrig växa mig till en "kotrollerad öd-mjuk vaken personlighet" som man tydligen eftersträvar och kräver här inne..

konstigt att jag inte blev ip bannad ..?? vad veka ni översittare blivit..
:D

komigen nu.. gör det hela roligare och slå på ip låset nu maggot..
jag vet att du kommer varje gång du får utlopp för den lilla patetiska makt du besitter.

det är nästan så jag tycker synd om dig/det och bjuder mer än gärna på det..

Anonym
Quote:
mein fuhrer micro skrev :
Äntligen har efekten i alla fall fått nog av oss igen.

detta börjar kännas som ett mantra för mig om dig micro..

Du bryr dig fast du inte bryr dig..

efter allt jag sett både här och irl så börjar jag starkt att ifrågesätta dig som person och som vaken fuhrer på vilka dina verkliga motiv är...

eller så är du bara minst lika förvirrad som alla andra..

manipulerad till lydnad, som ni ständigt försöker med mig.

jag köper inte din luddiga buddhist fasad längre..

Anonym
Quote:
Efekto:
vet inte vilket "massa tjafs" du syftar på men jag har aldrig hållit inne nått mot någon och kommer heller aldrig växa mig till en "kotrollerad öd-mjuk vaken personlighet" som man tydligen eftersträvar och kräver här inne...

Det är konstigt men människor som skryter om hur frispråkiga de är mot andra brukar sällan klara av ett enda litet gram av kritik från nån annan.

Vad säger det om dig själv Efekto, att din värld är svartvit?

Anonym
chupa mi pico culiao
blabla!

lixom vad är syftet med att du är på vaken om du vill bli bannad då kan du väl bara gå härifrån.
men okej ja ska ta disken nu sen är du borta om det är det du vill?

Anonym
det är det sista den är..

jag vet att du har lite svårigheter med min svenska jax'as så undvik gärna att suga på min energi..

jag är alltid öppen för kritik, så länge den känns verklig och inte uppbåst som tex, nä nu är du för - Hård - mjuk - snäll - dum osv..

var gärna konkreta i er kritik mot alla..

speciellt ni översittare admins.

Anonym
Är det en underdrift att påstå att den här tråden spårat ut en aning? Kan inte nån döda tråden istället..

Anonym
jag vet att du älskar att suga maggot din lilla billiga horunge..

bra att du lärt dig på spanska då kan du kan suga lite i dom delarna världen..

se till att diska det där fettiga håret som du har oxå, det skulle behöva en del YES för att komma tillbaka till liv igen..

eller varför inte tvätta ditt smutsiga samvete med att ip banna mig för 6'e gången..!!

att du inte har någon som helst skam i dig..
det är just dessa egenskaper som fick dig in i frimureriet från första början..??

för varje dag som går förstår jag mer och mer hur inysltade du och micro är i den mörka sida.. hoppas ni är medvetna om det..

förstår hur nära ni är varann nu..

kom igen banna mitt ip nummer nu..

Anonym
hahahha..
nu förstår jag varför du har spader dam som avatar!!

din lilla billiga slankfan..

transvestit på näterna oxå va..

Anonym
Tengo que reco ser ke eres muy divertido, pero estas ensuciando el forum, y si tengo la tarjeta dama es por otra rason!

för att påpeka det ja säger i tråden om FP!

Anonym
asträng dig inte med att skriva på utländska.. du suger minst lika mycket där med..

dina hot och internet reprisalier imponerar inte på någon.
ring void och micro och underätta dessa infiltratörer om vad som försigår istället och tjura som en liten tjej igen..

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper