vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Underjordisk militäranläggning i Sverige

See User information
Phil Schneider was a geologist, structural engineer, and underground tunneling expert who participated in the construction of many deep underground cities and bases in North America and abroad for the government.

Han började avslöja de hemliga underjordiska militärbaser och koncentrationsläger över hela USA, drygt 120 st, (som är förbundna via tunnlar med bl.a magnettåg som går i en hastighet av mach2), efter beskedet om att han fått cancer.

Han mördades 1996 i sin lägenhet.

Han kommer med uppgiften om att en av de största hemliga underjordiska militärbaser som byggs är i Sverige bekostat av FN. Allt detta är förberedelser för NWO.

Se videon:
http://www.dark-truth.org/okt19-2006-7.html

Posted on: 2007/1/13 6:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Underjordisk militäranläggning i Sverige

See User information
I Lund finns den massiva tunnlar under jorden under sjukhuset, om det skulle bli krig så flyttar hela lasarettet ner där.

Här finns en annan film med Phil Schneider han påstår att de borrade in sej i en bas tillhörande rymdvarelser och de blev en liten eldstrid alien videos, han säger att han till och med skjöt ihjäl några av dem

EDIT: Han berättade visst det i filmen ovan också

Posted on: 2007/1/13 11:15

Edited by Freze on 2007/1/13 11:57:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag har för mig att han säger att en av dom större baserna om inte den största 1995 var 61 kubikkilometer stor( 38 kubic miles). Eller ett hålrum på ungefär 4 x 4 x 4 Kilometer. Och den skulle ligga i Sverige (Gotland?).

/ fr3D

See User information
Dulce är typiskt en del av de 90% av vad som pågår som allmänheten inte har en aning om och att som Phil Schneider arbetat där i (om det var) 2-3 år måste ha gett honom en insyn i mycket vad makthavarna sysslar med.

"Located almost two miles beneath Archuleta Mesa on the Jicarilla Apache Indian Reservation near Dulce, New Mexico is an installation classified so secret, its existence is one of the least known in the world. Here is Earth's first and main joint United States Government/alien biogenetics laboratory. Others exist in Colorado, Nevada, and Arizona."

http://www.abovetopsecret.com/pages/dulce.html

På följande sida finns mycket info om Dulce bl.a en intervju med säkerhetschefen.

"Over 10 years ago, I ("TAL") was passed information from a former Dulce, Underground Base, Security Officer. He was hiding from his Supervisors whom were out to have him killed, for going AWOL and taking various weapons, documents, a video tape and photographs. I was shown some of this material. I called him "TEC"....his name was Thomas E. Castello.

Based on his information I wrote an article on the Dulce Base, about 10 years ago. Since I was given such a hard time about the release of that material, I declined to write about the other information he had given me. And for years, I've kept it under "lock and key". Much of the material I didn't, at the time, think was true or even possible. Now....I think differently."

http://www.subversiveelement.com/DulceTakeOver.html

Här en mångsidig rapport för den som vill fördjupa sig i detta ämne som är värd en tråd för sig själv.

The Dulce Report:
Investigating Alleged Human Rights Abuses at a
Joint US Government-Extraterrestrial Base at Dulce,
New Mexico

http://www.exopolitics.org/Dulce-Report.htm

Posted on: 2007/1/13 21:29

See User information
Jag har lyssnat på en hel del intervjuer med diverse personer som hela tiden kommer tillbaka till mysteriumet med Aliens, UFOs, underjordiska baser mm.. Läste på någon annan hemsida om just Gotlands ev. underjordiska bas, men hittade inte på den igen..

Om ni är intresserade så ta ner nåt med någon av dessa personer:
Steven Greer (disclosureproject)
Dan Burisch
Steve Quayle

Posted on: 2007/1/13 21:50
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

fr3D wrote:
Jag har för mig att han säger att en av dom större baserna om inte den största 1995 var 61 kubikkilometer stor( 38 kubic miles). Eller ett hålrum på ungefär 4 x 4 x 4 Kilometer. Och den skulle ligga i Sverige (Gotland?).

/ fr3D

Ha! Då vet vi varför det kommit så mycket New Age-inlägg från Gotland - och varför vaken hade sitt möte där.

Så faller bitarna en efter en på plats ( )

Posted on: 2007/1/13 21:57
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Novax <-- Du verkar tvivla på allt som inte kan bevisas/visas upp rent fysikt/materiellt, stämmer det??

Posted on: 2007/1/13 22:28
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Quote:

TeBe wrote:
Novax <-- Du verkar tvivla på allt som inte kan bevisas/visas upp rent fysikt/materiellt, stämmer det??

Nej nej nej - det är ju tvärtom... jag tar mig för pannan nu... . Det är väldigt lite av det som ses, eller "bevisas" som sant - som är själva kosmos helhet, dess nivåer och dimensioner... det har jag talat om i många inlägg... kosmos, vårt personliga kosmos (alltså vår kropp, och det som den är i alla dess "delar" och dimensioner) >> atomer/molekyler/celler/organ osv, som är i våra kroppar - och att tex en människa/väsen som lever på tex en atoms yta har precis som vi, ett ofantligt kosmos "framför" sig.

Jag tycker nog att om det är någon på vaken som har talat om att livet är så mycket mer än det fysiska så är det jag.

Jag har sedan knatteåldern klart för mig att det fysiska är bara en del, och att det som promotas och lärs därute är ljug och vilseledande. Jag vet det av mina egna erfarenheter också, på alla möjliga sätt. Tex ett som är det enda jag som hastigast vill nämna - aliens har jag haft major problem med sedan jag var mycket liten. De har vart påmig på alla möjliga sätt, och gjort både det ena och andra.

Jag har ju snackat om detta på himla många sätt, det förbryllar mig att du frågar så

Jag har talat om att man kan leva på prana, om yogis som gör si och så... du vet ju också att jag väldigt många gånger - konstant talar om "evil Science", "vår tids stora religion Science" etc.
Har sagt att Science är till för att vi inte ska få veta om det större, om helheten.

Jag har i tråden The secret postat http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... _id=26737#forumpost26737:

"Kommentar:

Jag klistrar in ett utdrag ur Lunyu, ur boken Zhuan Falun, av Li Hongzhi:

Well advanced as the contemporary human science is, it is only a portion of the mysteries of the cosmos. Whenever we mention some specific phenomena concerning "Buddha Law", somebody will say, "We are now in the electronic age! Why bother with these out-of-date superstitions when science is so progressive that spaceships have even reached other planets?" As a matter of fact, no matter how advanced a computer is, it is no match for the human brain, which remains an unfathomable enigma today. No matter how far our spaceships can fly, they are unable to get out of the physical world in which we human beings dwell. The knowledge of the contemporary human beings or what they know is just skin-deep, and too far from the real understanding of the truth of the cosmos. Some people even dare not face up to, dare not approach or dare not admit the facts of the existing objective phenomena because these people are too conservative and unwilling to change their traditional mentality. Nothing but "Buddha Law" can thoroughly reveal the secrets of the cosmos, time and space and the human body. It can genuinely distinguish between good and evil, right and wrong, and establish the right view by eradicating all fallacies.

The guiding ideology of the present day human science can only be confined to the physical world for its development and research. It follows such a way that a subject will not be studied until it is recognized. As for the existing objective phenomena, which are invisible and intangible but reflected in our physical space in concrete forms, people dare not approach them and regard them as unidentified phenomena. Those opinionated people argue stubbornly and groundlessly that they are natural phenomena. Those with ulterior motives simply put labels of superstition on all of them against their conscience. Those who make little effort to seek truth evade them using as an excuse the under-development of the science. If human beings can change their rigid mentality and have a new understanding of themselves and the cosmos, they will make a leap forward. "Buddha Law" can provide humankind with an insight into the immeasurable and boundless worlds for them. Throughout the ages, nothing but "Buddha Law" can give a perfect and clear exposition of humankind beings, all different spaces of material existence, life and the whole cosmos.

Hela: http://www.falundafa.org/book/eng/zfl_02.htm"

Posted on: 2007/1/13 22:57
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper