Vakencorner

Anonym
|
Re: Nu är de på G.
|
|||
---|---|---|---|---|
hur vet du att det är Chemtrails ??
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Dom flyger på den höjd som gör att contrails kan formas.
Utöver detta så mixar dom detta med kemikalier. Det är därför du kan se att det inte bara blir ett streck utan det oftast sprider ut sig och ligger kvar i flera timmar. Dom har t.o.m skaffat sig patent på tekniken. US3899144: Powder contrail generation Inventors: Werle; Donald K. , Hillside, IL Kasparas; Romas , Riverside, IL Katz; Sidney , Chicago, IL Applicants: The United States of America as represented by the Secretary of the Navy, Washington, DC Appplication #: US1974000490610 Date of Issue: Aug. 12, 1975 / July 22, 1974
Posted on: 2007/1/17 11:11
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Är du säker på att det inte är coctails?
![]() |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
precis vad jag oxå menar eliten har ju syslat med sånt här eller iaf provat det är ju fakta. och det är mycket möjligt de gör det idag med. men jag såg en tråd med ZPZ där han hittade gemensama nämnare med väder vind osv.. där de hade betydelse. sedan varför gör man det inte på natten? jag tror mig själv ha sett detta men eftersom jag har noll koll så vet jag ju inte |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Nja, jag är väl inte helt säker... Men själva svansen har en ende vilket måste innebära att man påbörjade någon form av utsläpp i luften. Om det skulle vara kondens så borde stråket sträcka sig utom synhåll? Jag vet inte, finns det något annat sätt att analysera detta förutom en eventuell förgiftning?
![]()
Posted on: 2007/1/17 11:15
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Varför dom inte gör det om natten?
Där för att dom inte behöver... Trails skapas om natten också.. Vem har sagt att dom bara gör det på dagen?
Posted on: 2007/1/17 11:18
|
|||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
hm var är ZPZ jag vill ha en objektiv syn men att skriva "Nu håller de på att cheimtrailar uppe i skyn där jag bor... " det är då jag blir skeptiskt när man inte vet |
||||
|
Anonym
|
|
|||
---|---|---|---|---|
Quote:
sant |
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Ja, det är sant... det vore intressant att veta vad de håller på med. Det var inte bara ett stråk utan jag såg en eller två redan kl. 7.30 på väg till jobbet. Vid kl 10.00 såg jag ett plan och det såg ut som att den avsöndrade två täta stråk efter sig men flöt samman ganska snabbt. Nåväl, jag skickade ett mail till uppdrag granskning för en tid sedan och tyckte att de kunde rota lite i detta.
Posted on: 2007/1/17 11:52
|
|||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Quote:
Måste säga att jag blir lite rörd, maggot ! Gillar ditt ställningstagande. Quote: by Dan on 07-01-17 11:15:14 Finns det en möjlighet att planet kan ha ändrat höjd ?!? Jag hoppas du har läst på vad contrails är, hur de kan se ut, varför de bildas samt hur länge de kan ligga kvar, innan du börjar misstänka s.k "chemtrails" ![]()
Posted on: 2007/1/17 13:04
|
|||
"You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe" - Carl Sagan
|
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login