Vakencorner
|
Re: Tjäbbla eller informera?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Yes box! Jag ska ut på stan i morgon och klistra lappar!!
Posted on: 2005/7/15 16:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vem vill Ni väcka?
Tycker att det blivit ganska mycket stöveltramp här på sistonet? Är avsikten att demonstrera, ställa till bråk? Isåfall är Ni ute på fel väg. Bättre att debattera än att slåss.
Posted on: 2005/7/15 16:21
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Mail till media måste vara ett av dom hetare tipsen... samt skapa en liten webb eller nåt. Lappar på stan är självklart. Men att hitta på nå demostrationer ännu? Nja, hur många skulle komma? ... Först skall informationen ut, det är för mig det enda sättet. Just nu i alla fall... Vad som händer efter det kan man ju fundera på?
Jag är också mycket inne på att starta en radio. Personligen skall jag försöka, men det kan ju bli lite trögt om man ror själv :) ... Vi får si vad som händer... Det verkar ju som att många har mycket att snacka om på forumet, varför inte i radio? .... Alla orkar inte läsa... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
zysse
Ingen här som har krävt uppvigling här. Det är dessutom olagligt. Vad jag menar är att den onödigt stora energi som används på diskussioner mellan vakna, bör användas oftare för att väcka sovande. Jag riktar mig främst till de som inte vill informera, bara debattera. Ni som gör ett aktivt arbete med informering skall självklart inte ta åt sig. |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
A
Jag skulle gärna ta ner samtalet till vardag till att iaktaga det som sker omkring oss nu. Det finns mycket som jag direkt kan koppla ihop med den plan som finns för att fördumma och göra oss maktlösa... Sådant har alla människor möjlighet att förstå om man visar på det. Men jag tycker att det är bra med olika slags debatt. Tycker att det finns lite av varje här... Jag kanske missförstod dej...angående våld...det tror jag att ger motsatt effekt..
Posted on: 2005/7/16 16:40
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
cee
kanske jag inte förstår dej rätt, vad menar du att mejl till media skulle innehålla?
Posted on: 2005/7/16 16:44
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login