vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Anonym
Leo Zagami var inte frimurare ?
Det var med stigande förvåning jag läste de utskrift av en intervju med Leo Zagami som en på vaken.se hade gjort.

För att ha varit 33 gradens frimurare hade Leo Zagami ovanligt svårt att svara detaljerat på intervjuarens frågor och undvek ibland att ens svara på frågan .

Som exempel på det senare är detta:

Greg: Let's get back to this, you were actually still involved with them, as just recently as of June, you were at the Monte Carlo P2-lodge. You were a 33rd degree mason. Tell us about what happened there in June, at that meeting.

Leo: At that meeting basically everything was, I arrived from Monte Carlo where I had been a few days at the house of "Ezio Giunchiglia," who is the second in command after "Licio Gelli" who was also involved in this tragedy in Bologna, but who after seven months was absolved and he now is clear of all, by legal, at least in legal ways. But at the end of the day, who these people were working for, let's be clear to the American public. These people were working for your intelligence. This is "Gladio," this is an American creation. Obviously the mind can come, the spiritual mind can come from the Vatican because the American, the United States government, searches for a blessing in this new world order which they have had since their foundations with the illuminati, and that blessings needs to be always present. Now the important, like another important element you know was Marcinkus [Former head of Vatican Bank, Paul Marcinkus] who died just recently in Sun City, Arizona. And until actually his death he was still considered though, by the Monte Carlo lodge, an important character. Even if the Vatican officially said he died poor and left on the side of the situation.

Leo Zagama berättar väldigt otydligt vad som ände i juni 2006.

Leo Zagami gick med i P2-Lodge eller "Propaganda Due" som den egentligen hette när han var 23 år och gick ur den i juni 2006. Idag (januari 2007) är han 36 år gammal. Om man var 35 år när ha gick ur P2-Lodge så gick han med 1993.

Enligt många sidor på webben så var inte P2-Lodge frimurare efter 1976 då och P2-Lodge och Frimurarorden gick skilda vägar. Enligt flera webbsidor så fortsatte ledaren Licio Gelli driva P2-Lodge vidare och gav sken av att den hörde till Frimurarorden. P.g.a. av Licio Gelli inblandning i Vatikan-bank skandalen uteslöts han definitivt från Frimurarorden 1982.

Några av webbsidorna som nämner P2-Lodge skiljande från frimurarna 1976:

http://www.masonicinfo.com/p2_lodge.htm
http://www.answers.com/topic/propaganda-due
http://freemasonrywatch.org/stpeters_squared.html
http://freemasonry.bcy.ca/anti-masonry/anti-masonry01.html

Det finns fler. Sök på ”P2-Lodge” och ”1976”

Lägg märket till att flera av dem som nämner om 1976 är negativa till Frimurarorden utom den sista som hör till frimurarna Grand Lodge of British Columbia and Yukon. Ta och läs igen även den för de har läst igenom vad de med konspirationsteorier säger om frimurarna och svarar på det. Detta visar att ryktet om att frimurarna inte ger svar är en myt.

Då både anti-frimurare och frimurarna alla är överens om att P2-Lodge skildes från frimurarna 1976 så kan man inte betrakta P2-Logde som frimurare efter det året.

En lista på vilka som var medlemmar P2-Lodge 1981 visar på flera suspekta och kriminella medlemmar:

http://en.wikipedia.org/wiki/Propaganda_Due

Efter detta kan jag bara anse att Leo Zagami aldrig har varit en frimurare och hans avslöjande bara gäller P2-Lodge och till resten av kritik mot frimurarna har han använt information som är tillgänglig till vara och en

Det var just att det var så lätt att hitta frimuraruppgifterna som Leo Zagami som ”avslöjade” gjorde att jag blev misstänksam och det visade sig ha fog för sig. Leo Zagami har ingen djupare kunskap om Frimurarorden.

Edited by A73 on 2007/2/3 22:26:43
Edited by maggot on 2007/2/4 0:48:54
Edited by A73 on 2007/2/4 10:00:47
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Leo Zagami var ingen frimurare

See User information
Det finns många sorters murare.
Du sprider som vanligt debunkgoja.

Posted on: 2007/2/2 20:07
Att se är inte att förstå
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

HWO wrote:

Har du verklig kollat mina uppgifter?

Leo Zagami säger han vad frimurare vilket du inte anser utan bara en annan murare?

Anti-frimurar sidorna sprider alltså debunkgoja?

Anonym
Det här var intressant, har känt på mig att det är nåt skumt med den här personen!

Anonym
EttHund, man hör vad han säger, men man känner inget. Jag känner baktanke därimot.

Anonym
Zagamis dokument är äkta och genuina eftersom jag har liknande dokument, gissa vad vad vi ska göra med ditt bajshål. lol

Anonym
Quote:

FuckOff wrote:
Zagamis dokument är äkta och genuina eftersom jag har liknande dokument, gissa vad vad vi ska göra med ditt bajshål. lol

Vad då för liknande dokument?

Är det dokumnet du har fått som utesluten frimurare?

Anonym
Utesluten? Man blir inte utesluten av att argumentera med idioter som du. (Men du kan väl påstå att du är shit hit och dit), fan fuck off, jävla goyim.

Anonym
Jag vill introducera "Zink" som Säpo/FRA idiot som alltid snackar absurd shit, ex. varför använder inte Rönnskärsverken flygfotogen, asshole. Hoppas dina odrägliga skitungar får lära sig samma feedback funktion ifrån av microchips som du skall.

Anonym
Asshole.

See User information
Quote:

HWO wrote:

Precis, debunk skunk brukar vara wikipikipedia.
Sanningens verktyg.
Finns det på pikiwiki då är det helt sant, till och med om man skrev det själv aldeles nyss.

Jag fes nyss, men surfade in på pikiwiki, men minsann, där stod det att det aldrig hänt.
Ändå luktade det illa, vad skall jag göra?

Posted on: 2007/2/3 1:35
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Jobbar man för vatikanen är man en murare kanske inte officiell frimurare men det är bara ord som z.z.77 gärna lurar er med.

Posted on: 2007/2/3 9:46

Anonym
Quote:

FuckOff wrote:
Utesluten? Man blir inte utesluten av att argumentera med idioter som du. (Men du kan väl påstå att du är shit hit och dit), fan fuck off, jävla goyim.

Vårda språket
/Admin

Anonym
Intressant Zink
Jag säger varken sant eller falskt.
Kan du inte maila dessa frågor till Zagami själv eller påståendena?
Det finns tydligen flera sätt att vara "vaken" på och det bevisar du här

See User information
Det finns bara ett sätt att vara vaken som jag ser det --kontakt med verkligheten--
Självklart måste man vara lite vaken för att sprida debunkgoja

Posted on: 2007/2/3 20:17

Anonym
Quote:

HWO wrote:
Det finns bara ett sätt att vara vaken som jag ser det --kontakt med verkligheten--
Självklart måste man vara lite vaken för att sprida debunkgoja

Jovist är det så men att avslöja bluffmakare är ju vaket

See User information
Quote:

maggot wrote:
Intressant Zink
Jag säger varken sant eller falskt.
Kan du inte maila dessa frågor till Zagami själv eller påståendena?
Det finns tydligen flera sätt att vara "vaken" på och det bevisar du här

Om världen skall ha en chans, behövs det flera miljarder olika sätt att vara vaken på. att vara uppvaknad är inte att förstå 9/11 eller inse vad Leo Zagami eller nån annan har sagt. Vad dom har sagt eller gjort är bara ett resultat av deras vakenhet. Försöker du efterapa dem slutar det bara med pseudo-vakenhet, vilket vaken.se är fullt av. Käbbel om 9/11 eller andra debatter på marginalen.

Att vara uppvaknad är en process på individ nivå, och skall leda till att man tar avstånd från allt vad kollektivism eller grupper består av.
Om alla var sig själva skulle vi aldrig kunna manipuleras eller styras.
Man har alltid kontrollerat och infiltrerat grupper.

Detta har skett här på vaken ochså.

Det är bara att inse.

Pseudovakenheten har fått ett nytt hem.

Vakna upp till sig själv, är den enda vakenheten som inte är pseudo, men det är svårt att veta innan man har gjort det, och till och då bör man tvivla, för att inte somna om igen.

Mvh Steffo

Posted on: 2007/2/3 21:49
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Jodå . Leo Zagami är FRIMURARE !!

Vill ni ha Bevis ??

Anonym
Jag säger inte Leo är fejk men jag är inte så dum att jag tror på allt han säger...
Jag tycker inte han verkar ha större koll på illuminati en många andra.
han kanske är utsatt av eliten på något jäkla sätt vad vet jag?
dessutom att han är muslim är skumt men han kanske vill attrahera muslimer så det vet varför de bråkar där nere.

jag tycker personligen inte han säger så mycket revolutionerande mest att vår regering är krimminel.
sen så kör han så jäkla hårt på vatikanspåret och trycker ner det sionistiska blir väldigt misstänksam mot han.

jag säger varken fejk eller sant jag vill veta

Anonym
Quote:

A73 wrote:
Jodå . Leo Zagami är FRIMURARE !!

Vill ni ha Bevis ??

jag tvivlar inte på att han är murare frågan är hur mycket man kan lita på han

Anonym
Går det att lita på någon och hans Ädla syften i Nuläget !

Nix. Det går inte att lita på någon .

Framför allt inte på han som startade tråden.

Anonym
hahahaha

Anonym
Vi tar och lägger in en Bild.

Resized Image

Anonym
Och de allra flesta frimurare har ingen aning alls om vad symbolerna egentligen betyder, fast de tror att de vet.

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper