Vakencorner
|
Re: Walk the walk, you gonna lock this thread too Maggot?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Walk the walk, by the way, refers to standing up for what you say you do with ACTION, not just words.
So, are you for freedom of speech, or locking and banning only at YOUR discretion? I KNOW where I stand. Do you? Really? Mr Maggot? ![]()
Posted on: 2007/2/23 21:35
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Well I for one am glad that you did´nt leave and start your own forum. It seems to me you are the owner of a great mind Homopope.
These days we could use every good force there is. Keep it up man! ![]()
Posted on: 2007/2/23 21:40
|
|||
|
Religion separerar - Andlighet förenar
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är totalt crap att vissa admins tar sig friheten att låsa trådar precis som de själva känner för. Varje gång det händer så tror man att det är den sista med tanke på alla reaktioner. Sen fortsätter det bara. Vad fan är problemet egentligen? Låt forumet vara fritt. Lägg ner alla maktdemonstrationer och egotrippar. Helvetet kommer förmodligen inte att bryta lös.
Som upplysning kan jag meddela att ett forum i sin digitala struktur är självrensande. Dvs intressanta trådar kommer med hjälp av inlägg hållas uppe medans ointressanta inaktiva trådar till slut försvinner ner i arkivet. Kan vi inte börja låta användarna själva avgöra vilka trådar som skall leva vidare eller ej? Snälla micro, dra åt strypkopplet på dina admins eller avsätt dem. Märker ni inte att för varje tråd ni låser så startas ytterligare en tråd liknande denna?
Posted on: 2007/2/23 21:48
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vilken jävla rabalder det blev...
Homopope, var lite mjukare mot moderatorerna, det är ingen kul att få skit för allt skit man gör. Jag vet jag jag pratar om, jag får masa skit för den jag gör. Kanske skille vi byta slogan på vaken. Vaken.se Sveriges mest svårmodererade forum.
Posted on: 2007/2/23 21:49
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är inte svårmodererat for fuck sake. Det är ju själva agerandet som skapar problemen.
Posted on: 2007/2/23 21:53
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
I understand and see your point. The problem is very simple as is the solution: Either its free and open or its not. Maybe its my bust and I didnt read the rules lately, but... (and I have total empathy for moderators on any forum) Its very important to maintain neutrality and give the opportunity for others to express ideas that may not agree with your own. I emphasize once more: Be open about the situation here. People can fix this TOGETHER. Being a being of principals, and having been a vegan for 20 years, I can assure you how difficult principals can be, but I can also maintain that its the very journey itself, the WALK that is when and where it all happens. Give me a Nazi Nationalist forum I can moderate here. Be my pleasure. Where there is corruption and confusion and darkness light shon there, EXPOSURE will take it away. Maybe there is something I have missed or?
Posted on: 2007/2/24 8:16
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om admin har kickat ut nån jävla bråkstake så är det väl inte hela världen. Ingen av er vill äta en tårta med skit i så varför i helvete skall man då låta en skit sabba en tårta.
Grow up will you!
Posted on: 2007/2/24 8:38
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Homopope
Det tråden du starta var en tråd över dit missnöje med vaken och du funderade på skoj på att starta ett eget forum. Det finns redan två trådar där man kan spy över vakens admins och dessa två trådar har du skrivit i och känner till så varför starta en tråd om ett nästan exakt likadant ämne? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Folk har ringt mig de har även mailat mig osv nu den senaste tiden och frågat vilka de andra admins är. Så det är väl bara jag som "moderar" i forumet verkar det som. (nåja de andra kanske finns i 9/11) och det är väl klart att jag får den mesta skiten då ? Det är ju jag som stängt av alla bråkstakar som skrivit "sug kuk" osv genom åren eller tagit bort text där ex jaxtones personuppgifter kommit fram. Jag har bla råkat ut för rena hotellser för mitt agernade sen att jag är lite provocativ i mitt sätt att vara får i väl acceptera eller så får ni väl samla ihop en hög med underskrifter som kräver att jag ska avgå som admin, och gärna förklara varför |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
I wrote THIS: Haha! Just kidding! Men jag undrar varför, om en person inte hålla med det som sägs här att de inte sätsa mer tid på en forum som de kanske skulle trivs bättre med? Is there someone forcing them here or? Däremeot tycker jag att folk få säga vad de vill, and if I think they are idiots I will let them know. It was openly ironic, AND a snub against people complaining about things here in general.. So I failed in helping you understand that, or you failed to understand what I meant. Perhaps in your haste you failed to read what I posted? Either way..Whatever. Either its open or its not. I look forward to moderating the new fun forum here and then when I fuck up, you can let Me know! haha!
Posted on: 2007/2/24 11:07
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Jo precis och det finns massa trådar där du kunde postat det istället för att starta en ny tråd.
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login