vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Milan Martin-Lucifers Children
LUCIFER'S CHILDREN
The Kingdomless Kings of the New World Order - DVD

Resized Image

Milan Martin explains how Plato's warped ideas of globalism are the foundation for Naziism, Darwinism, New Age, adn the New World Order. You will learn about the VRIL society, the THULE society, the Black Sun organization, Rosicrucians, Golden Dawn Society, Himmler, Hitler, hypnosis, I.G. Farbin, CIA black budgets, FBI division five, Jekyll Island, Ku Klux Klan, Order of the Black Rose, Tavistock Institute, Teutonic Knights, and much more. Two hours, 40 minutes. DVD Region Code: 1.

http://www.armageddonbooks.com/vnwo.html

to you BB

Edited by A73 on 2007/3/6 22:38:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Milan Martin-Lucifers Children
Här är den på

Google Video

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Tack för tipset A73!
Kommer inte ihåg om jag sett den men det visar sig

Posted on: 2007/3/6 23:56
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Tack för tipset.....kanonrulle.. ett måste för de som vill att bitarna ska falla på plats..

Posted on: 2007/3/7 0:28
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

See User information
Quote:

gaston wrote:
Tack för tipset.....kanonrulle.. ett måste för de som vill att bitarna ska falla på plats..

Den är bra tycker jag också "- det han då förklarar kring de gamla krafternas koncept om det med evolving/evolution... är det jag ständigt skriver om - att som han säger så är det kring detta tema som de har agendan. Att de tror/för ut att människan utvecklas, och att jorden utvecklas, att människan hjälper jorden att uvecklas - sådana tankar är newage-ismerna uppslukade av - newagare har fångats av dessa krafter och idéerna är dessa krafters utplanteringar, vilket de listigt har satt till newage-lärorna, budskapen, metoderna - med allt från att hela jorden, till medvetandeutvecklingar, till onenesstänk och alla celebrations- ofta utlagt om på vaken - jag har ofta "slagit mot" det och sagt att det är falskt och new age.

Det är så starkt hos många newagare, det ligger inbakat i det som dessa krafter för ut, även om det då är via aliens, eller som det oftast är, kanaliserat tjosan.

Jag såg en del av filmen igår kväll - nu är den plötsligt inte uppe längre på Google. Jag laddar hem den via DC++.

Jag hör att han två gånger hitills har talat om karma - han är kristen, eller så kommer det att framgå senare i filmen att han släppt det, jag vet inte.

Motsatsen är då det som är Devolution - det är det som är Sanningen, så har jag sagt det för femtioelfte gången...

I filmen säger han "Som newagers talks about... you can become God..." - om man utvecklas, utvecklar chakrorna mm - var det där det stod att det var "Satans största lögn..." - sådana falska koncept har de fångat så många människor med, och det har anammats av vissa "vakna", med det inlimmade kärlek, ljus, frid, kraft, oneness osv, så är degen blandad - att man går på tankarna om att det finns något som ska "utvecklas", och man tror/säger att det hör ihop med jorden - så hänger deas krok av New Age ihop med att få New World Order - neweagarna är deras boskap.

För stor lögn är det ju - det är inget som "behöver utvecklas", utan tvärtom är det avveckling av fasthållanden/ego och sådant som det handlar om, med andra ord kultivering - att återfå det vi redan har inbyggt från början, men som succesivt stängs av under devolution/fallet - då återfår man det som är ens eget, man upplyses/blir en upplyst - en budda - en genom kultivering upplyst person.

De onda gamla krafterna vill överta allt, alla fd människor i deras agenda, och då luras många av tankarna om att man kan utvecklas, "alla kan bli gud" - och många håller på med chakragrejer osv - och fås då att göra det som dessa krafter har planerat/skapat med dna osv. Då är man såld.

Jag har ofta sagt sådana saker som karma, att det inte är "utveckling" + det med god/evil, rätt och fel osv - då har "vakna" sagt att det är "bara du som pratar om sådant..." - allt har sin tid och förståelse, och kanske ruta ett äntligen börjar greppas. Strålande. Filmen The Secret är verkligen sorglig, så långt har det gått att man tror det är bra...

Posted on: 2007/3/9 10:21
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Jag delar din åsikt i många avseenden i detta men är för lite insatt i newagarnas synsätt för att uttala mig specifikt, för mig var remsan avslöjande i den meningen att den heraldiska ordningen fick några nya synvinklar och maktstukturen gjordes mera synlig, för det ligger lite i mitt intresse att luska ut hur konstruktionen ser ut och vem som är jordgubben på tårtan samt hur man på något sätt ska kunna åskådliggöra "pastejen" på ett enkelt övertygande sätt utan att låta som man fått i sig något olämpligt, för det är ju trots allt så att folk i vardagen har svårt att se mönster och strukturer som inte passar in i världsbilden som delgivits dem genom åren....så man har ju ett eget litet "mission" att försöka få folk att vakna, men komplexiteten i ämnet gör det svårt att ge en beskrivning av sambanden utan att folk betraktar en som lite knepig.......på det hela taget så tycker jag att jag lyckas med mitt uppsåt tack vare att jag får mycket vinklar från dej och andra här på sidan......varje dag är en match....(men enklast vore om man kunde byta chips på dom..... ).

Posted on: 2007/3/9 11:24
Ju flera kockar ju mindre till gästerna..

Anonym
Ingen som hittat den på torrent ännu?

Anonym
La upp den på piratebay
http://torrents.thepiratebay.org/3636 ... in_-_Lucifer__s_Children_(2002).3636152.TPB.torrent

Edited by EttHund on 2007/3/10 14:37:00

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper