vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Fortfarande inga filmer släppta?

See User information
Har den Amerikans regeringen fortfarande inte släppt några filmer från ex. bensinstationen i närheten av Pentagon?

Posted on: 2005/8/27 0:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Fortfarande inga filmer släppta?
Nej, inte ännu vad jag vet... De filmer som beslagtogs visar vad som egentligen flög in i byggnaden, vi kommer nog inte att få se dessa på ett tag...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Kan nån hänvisa till nån tidningsartikel eller liknande som bekräftar att videoband beslagtogs i samband med pentagonattacken. Skulle vara intressant och se det svart på vitt.

Posted on: 2005/9/20 10:28

See User information
Gjorde lite research och hittade följande:

http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/footage.html

http://news.nationalgeographic.com/ne ... 12/1211_wirepentagon.html

Från artikeln:
Velasquez says the gas station's security cameras are close enough to the Pentagon to have recorded the moment of impact. "I've never seen what the pictures looked like," he said. "The FBI was here within minutes and took the film."

Posted on: 2005/9/20 10:35

Anonym
Hmm...
Jag ringde FBI för att kontrollera detta, dom svarade inte genom telefonsamtal, nu skall dom ha in fax för att få betänketid på hur dom skall lägga upp sina lögner...

Hela grejjen har blivit allt för löjlig då man kan ta kommandot på telefonsamtalet relativt snabbt, dom har bara inte svaren längre... Löjligt att det ännu tar tid för sanningen att komma ut... Men vi gör vad vi kan... På tal om löjligt, jag läser 10 minuter Aftonbladet etc varje dag, där kan vi snacka om hyckleri, hur kontrollerade är dom egentligen, är dom involverade hela högen nu eller?, man kan ju börja undra...

Ring ni också, att sätta press på dom skadar inte, och att huka för dom ger heller inte utdelning, numret är - 202 3243000, jag ringde utlands nummerbyrån och blev vidarekopplad, hade inte koll på landsnumret....

Tips, ha god koll på vad Du skall säga innan, rassla sedan på med ett gäng frågor... Du får roligt då :) ... Dom har mindre kul :) ...

För att vara på säkra sidan använde jag givetvis inte min hemtelefon, varför vet jag inte, lite smygfegis sådär :)

Hare gott....

See User information
FBI Claims 84 Videos Show NO Flight 77 Impact http://www.rense.com/general67/fbicl.htm

Posted on: 2005/10/8 15:01

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper