vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Vill stänga av Internet !!!!
http://www.expressen.se/index.jsp?a=196212

På adressen ovan hittar man steg 1 i vad som komma skall. Alex Jones berättade i en av sina rapporter att man vill stänga av nätet. Det ingår i den nya världsordern. Efter det kommer ett nytt att introduceras, ett som är totalstyrt ovanifrån. Goodbaj med alla personliga hemsidor mm. Ni förstår innebörden. För att få stopp på detta måste vi visa vårt missnöje. Alex intervjuade tekniker som jobbar med hårdvaran av nätet i US och dom förstod inte varför man skule stänga av nätet, det är inget fel på det nät som fins, det går långt ifrån för fullt och det finns massor med kapasitet kvar.

Man bygger redan i dag ett nät bredvid det som man kallar det gamla. Skyddar vi inte detta så försvinner vår röst helt och hållet. Den som vill aggera kan ju göra det, jag har redan mailat mitt missnöje...

Tänk på att denna information läggs ut för att förbereda alla andra att sedan byta operatör och nät.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Vill stänga av Internet !!!!
Ärligt, det är ett potentiellt hot detta och Illuminati jobbar för full gång med detta. Dels för att det finns för mycket "farlig" information som riktas mot dem och att de inte har någon kontroll (eller jo, de kontrollerar Internet redan, fast inte fullt ut).

Men jag vet att detta kommer bli mycket mycket svårt för Illuminati att genomföra. Allt ska konverteras till det nya systemet och människorna kommer ju ganska snabbt fråga sig vad detta systems baktanke är. Jag tror inte världens befolkning kommer gå med på detta, att en makt ska ha total kontroll över Internet.

Jag menar, hur ska Illuminati kunna ta monopol på systemet genom att kontrollera det? För människor vet att Internet är det fria nätet, och inte fan går någon med på att gå in i ett storebrorsinternet. Det är vad jag tror....men vi måste kämpa till varje pris att det fria Internet finns kvar!

Illuminati är på väg ner, för inget varar för evigt. Människor kommer till insikt varje dag om att allt är inte som det ser ut att vara. Vi lever i en mycket intressant tid nu...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper