vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Fågelinfluensan
#1


See User information
Rekommenderar er alla att besöka detta forum för löpande information:
http://www.curevents.com/vb/forumdisplay.php?f=40

Viruset sprider sig mer och mer.. finns nu i Ryssland:
"MOSCOW, September 22 (Itar-Tass) - Bird flu virus has been officially confirmed in 49 Russian settlements, and bird flu is suspected in another 81 settlements, sources from the Russian Federal Service for Veterinary and Phitosanitary Inspection told Itar-Tass on Monday."

Verkar som att det bara är en tidsfråga innan en pandemi bryter ut.
"The World Health Organisation's biggest fear is that H5N1 may mutate, acquiring genes from the human influenza virus that would make it highly infectious as well as lethal.

"It's obvious that a pandemic will occur, all the conditions are in place," WHO director general Lee Jong-Wook said on Monday. "The problem now is time."

Har redan beställt nano-masker, men jag lär inte få de förrän om tidigast 4 veckor då det var slut på lagret just nu.. många som köper.

Posted on: 2005/9/22 18:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#2


See User information
Vad är en nano-mask, och vad är dom bra för?
Vart kan man köpa?

Mvh Kaliyuga

Posted on: 2005/9/22 22:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#3
Upprepar:
Vad är en nano-mask, och vad är dom bra för?
Vart kan man köpa?

Missat totalt...

hare

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#4


See User information
Oj, hade för bråttom ser jag.
Här kan man köpa nano-mask:
http://www.birdfluprotection.com

Somsagt, slut på lager just nu. Inte mycket att göra åt.

Tamiflu finns att köpa här, om än man kanske inte kan lita på att det kommer fungera..
http://www.drugdelivery.ca/

Posted on: 2005/9/23 5:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#5


See User information
Jag ska köra på tillit. Sen så kan man ju alltid flytta ut i skogen.

Posted on: 2005/9/23 11:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#6


See User information
När/om pandemin bryter ut håller jag mig nog inomhus ett antal månader.
Håller på köpa hem konserver osv.. tycker bara det är onödigt att inte förbereda sig. Händer det inget så har man ju inte precis förlorat något på det. Har man därimot inte förberett sig har man desto mer att förlora.. (livet)
Ska man jämföra med Spanska Sjukan så dog det ju 50-100 miljoner människor då.. nu reser vi världen över, sprider smittan lättare.. dessutom är vi några miljarder fler på jorden nu.

Men det är ju upp till var och en vad man tycker/tror/gör osv.
Tänkte bara nämna det här, så får var och en ta sitt eget beslut.

Posted on: 2005/9/23 14:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#7
Hej, jag har läst lite om hiv o sånt, men bara här och på politisk hemsida, sen har den homeopat jag går till regelbundet berättat samma sak, att hiv skulle vara framtaget av amerikanerna i ett labb, enbart för att "utrota" svarta människor och homosexuella?

Ingen har väl inte trott annat ? mnen denna "fågelinfluensa" är det också ett domedagsvapen framtaget av maktelit och illuminater för "befolkningskontroll? hur kan man annars veta att ca 150 miljoner människor kommer att dö av detta? och hur kan det få en sån pervers spridning på så kort tid om det "bara" smittar de som har direktkontakt med sjuka fjäderfä.

Galna kosjukan i all ära det var ju den mänskliga faktorn eller rättare sagt det mänskliga svineriet som orsakade detta hemska, men denna fågelsmitta, var kommer den ifrån från början, nån som har förklaringar eller en svensk text angående detta, för jag e så trött på all fackengelska vid det här laget.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#8
Skulle vara kul att kunna läsa på en info sajt, exakt vad som gäller, stanna inne, stanna ute, drick det här, ät inte detta mm. Många gånger så utvecklar man sig så fruktansvärt detaljerat, tråkigt. Men men...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#9


See User information
Har du fått dina masker än?


MVh Kaliyuga

Posted on: 2005/9/30 21:20
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#10


See User information
Jag tänker i alla fall som MICRON - Don´t worry - be happy!
Jag anser nog att denna grej är ett led i vansinnet som dessa inom NWO pysslar med - men jag anser också att vi inte bör vara rädda - naturligtvis skall man vara försiktig och kaänna ansvar i livets alla skeden - men när det gäller sånt här så är det bara tillit - ja, till vadå? och ödmjukhet - som gäller - att liksom förlita sig på sin herre och gud - om vi nu "kör" med den modellen...
David <icke menar att vi kan klara oss bra med denna modell - Livet själv vet ju vad som komma skall och kanske vi är värdiga att - genomgå ett längre lidande än dessa miljoner som nu kanske snart kommer att drabbas av - vad vi anser är en förtidig död - Vem f-n kan bedöma sånt?

Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St Patrick - "bäraren2 av den gula Skölden... samt hans Evigt Trogna Löss::
plus

Posted on: 2005/10/1 2:10
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#11


See User information
Jep.. man kan undra hur det har kommit till..sars viruset spåra dom till en hissknapp på ett hotell..

det är enorma pengar för läkelsmedel industrin att tjänna på detta...ny mediciner och vacciner kommer att stor tok säljas pgr av skräck kampanjen..

om jag hade velat skydda mig så hade jag byggt upp immunförsvaret med hälsokost och använt hälsokost som dödar parasiter och microbakterier..zapper och kolloiderat silver är bra bakterie dödare

kolloiderat silver var det ända som hjälpte något mot det senaste utbrotet i Ugandes blödar sjukdom...kolloiderat silver dödar alla bakterier på 6min.. mer info http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr2/03-2art1.htm

Posted on: 2005/10/1 19:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#12


See User information
Indonesian researcher finds herbal formula to curb bird flu http://curezone.com/forums/m.asp?f=237&i=2964

Posted on: 2005/10/11 14:59
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#13


See User information
Jag har en kompis - som jag nästan med säkerhet är proisraelisk och således en sån där "Solgubbe"...
han berättade helt nyligen att han har vaccinerat sig för några hundringar någonstans... men jag menade att sånt skiter jag i - jag låter min gud bestänmma vad som är att göra...

Men så efteråt så kom jag att tänka på en grej - kan det vara så att dessa "Solgubbar" medvetet har sett till så att vissa männsikor låtr bli att vaccinera sig för att senare "sätta in stöten" och resutatet blir då att det nästan bvara är de som låtit bli att vaccinera sig klarar sig och att det faktiskt är en massaker på gång - bara en tanke - "god som nånn ann" - Men jag skiter i alla fall att ta dessa vacciner - jag klämmer åt dem lite extra nästa gång istället - i så fall - "just in case" - inte för att direkt hämnas - men ändå - det är klart att de skall få pröjsa av sina handlingar - men det är ju klart det är ju förbehållet vår Gud - Nåja...

plus:

Posted on: 2005/10/11 20:38
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#14


Kommer fågelinfluensan att introduceras VIA VACCINATIONER ?

http://www.freemarketnews.com/WorldNews.asp?nid=1320

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#15
HUMAN BIRD FLU "SCIENCE FICTION"

Friday, October 21, 2005 - FreeMarketNews.com

Elena Espinosa, the agriculture minister of Spain, has gone on record to puncture the bureaucratic-induced hystertia gripping many of her fellow bureaucrats by calling the fear that bird flu would break out among humans "science fiction." The quote was picked up in a recent World Net Daily story, from an interview on the private radio station Cadena Ser. She called Avian Influenza "solely and exclusively a veterinary problem," and declared that the human infections discovered in Asia were "in very specific poultry raising situations where the families lived with the chickens and infection was due to constant inhalation."

The story noted that outbreaks of the H5N1 strain of avian flu have been confirmed in Romania and Turkey, with further tests in progress "on a suspect case in Greece," while the strain has killed 60 people in Asia over the past three years, certainly not a rate that would normally trigger a worldwide health crisis - or not if the European Union and the United Nations were not involved. Both are stupendous bureaucracies facing sizeable scandals and public resentment, and the ability to posture as saviors of humankind without having to accomplish the deed is irresistable.

One does not have to be close to the story to be aware that the breathlessly occuring headline "Flu kills three in Asia," refers to birds, not humans. And that "outbreaks of flu" also refer to birds, as do "mass graves," etc. When the costs are totaled, assuming a deadly plague does not ravage humankind, it will be found that the United States and European Union have collectively enriched major drug manufacturers some US$500 million to US$1 billion for useless vaccines that will cost yet more to dispose of.

The United Nations, for the time being, will have benefited by managing to move the oil-for-food scandals to the back pages of the newspaper. The EU will have enjoyed a respite from pesky press pointing out that its officials are manuevering regulations into place that the failed consitution would have granted them but didn't because it was not passed. President George W. Bush, faced with the indictments of some of his highest staffers, will have been the beneficiary of additional opportunities to speak out on the dangers of the flu, the applicabilty of the military to halting its advance, and the commitment of hundreds of millions more dollars the federal government does not have to purchasing useless avian flu vaccines. Bush may also benefit from continuing to mention that he read a book.
staff reports - Free-Market News Network

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#16


See User information
Man kan göra eget kolodialt silver hemma. Jag tror att du tar destilerat vatten (eller vanligt) och gör en elektrolys med en silveranod. Låg ström hög spånning. Man kan även göpa en sådan apparat som bara är att fylla med vatten.

Tror jag ska leta rätt på en försäljare och beställa..

instruktioner för egentillvärkning
http://www.all-natural.com/cs300d.html

Posted on: 2005/10/21 21:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#17
sune
HIV är ett så kallat retrovirus. Retrovirus är ett svagt virus som inte kan orsaka någon som helst skada i kroppen. Våra kroppar producerar dagligen hundratals olika retrovirusar och vi dör inte för det. Det finns inga medicinska bevis för att HIV skulle vara farligt och det mesta är ren felaktig propaganda (som det mesta).

Fågelinfluensan är också något jag starkt ifrågasätter. Hur många människor har dött av fågelinfluensa och har de verkligen dött av ett fågelvirus? Var är bevisen? Media säger viruset kommer hit och dit, men de presenterar aldrig några konkreta fakta om viruset, dess förlopp eller bevis för att människor som "dött" av viruset verkligen dött av det.

Galna kosjukan skulle ju ta livet av alla för ett par år sedan, sen mjältbrand som kom i brev och nu fågelvirus som kommer med fåglar....

Jag menar, varför springa när ingen jagar en?

*orka orka*

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#18


See User information
Men det finns virus och starta bakteriestammar. Kanske Illuminati sätter in stöten en vacker dag. Att göra det i samband med "fågelinfluensan" vore behändigt. Så håll ögonen öppna.

Om det blir utbrått måste man snabbt ta sig undan staden som snart kommer läggas i karantän och bli militär zon.

Posted on: 2005/10/21 23:40
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#19


See User information
Snart är det dags att dra till skogen...

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=380&a=239334

och nu i Sverige...?

Döda änder i Eskilstunaån


ESKILSTUNA
De senaste dagarna har ett tiotal döda änder påträffats i Eskilstunaån.

- För dagen vet vi inte vad änderna drabbats av, säger Ingela Hiltula, miljöchef i Eskilstuna, till tidningen Folket.
Man ska nu göra en snabb undersökning för att ta reda på om änderna smittats av fågelinfluensan. Det kan också röra sig om någon helt annan sjukdom.

- Från Statens veterinärmedicinska anstalt har vi fått besked att det är ganska vanligt att änder hittas döda. Först efter analysen är klar vet vi besked, säger Ingela Hiltula.



TT

Posted on: 2005/10/22 8:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#20
Jag vill varna för all typ av hemmatillverkning av kollodiala silverapparater. Silverjonerna som skapas i vattnet måste vara av en viss storlek för att inte kunna orsaka obotliga sjukdomar som argyria.

Se till att köpa en apparat av hög kvalite från ett respekterad tillverkare.

Bra artikel om kollodial silver.
http://www.2000taletsvetenskap.nu/tidning/03nr2/03-2art1.htm

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#21
Jag håller med A här, viktigt att det är rent silver och inte andra blandningar i.
Gå till den här siten och kolla:

http://www.ion-silver.com

Rubens over and out...
Rubens

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#22


See User information
Kan någon rekomendera en aparatur som skulle fungera? Gärna billig och så..

Posted on: 2005/10/23 12:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Fågelinfluensan
#23


See User information
Man kanske skulle importera och sälja på nätet...

Någon som vill starta ett företag? Jag kan fixa cash och hemsida...


Posted on: 2005/10/23 12:17
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Fågelinfluensan
#24
Alvanet.se står till förfogande, våra regler gäller köp och sälj, och kan därför handla med precis vad som helst

Jag har också tid att fixa med detta...

Webben som ligger där nu skall uppdateras så att den passar allt som ligger på sajten.. Det är frågan om att starta fler och fler projekt.. med MMCC teknik, MasterMind-CoCreation :)

Hare...


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
45 user(s) are online (45 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 45

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS