vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Första maj och EU
#1
http://justitie.regeringen.se/sb/d/2809/a/22140

var det en slump att det blev den förtsa maj
illuminatis födelse?

jävligt skumt tycker ja iaf
av 365 dar blir det den mest viktiga i nwos ögon
(vad vi vet)

hälsar masken

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Första maj och EU
#2


See User information
jag har hört att det har något med lite keltiska grejer att göra - rent astrologiskt så är det ju en sån där nästan Holoween-aktig dag/tidpunkt - en "kraft-dag" naturligtvis, på gott och ont - men används alltså i onda syften - May-brasa och skrämma bort allt ont - jo, pyttsan - Det är ju tvärtom - Röda fanor och en massa hat och rädslor... Marx njuter i sin grav...


Posted on: 2005/9/27 0:57
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Första maj och EU
#3


See User information
För övrigt infaller nyår i den koptiska kalendern (den egyptiska) på den 11:e September.

Posted on: 2005/9/27 9:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Första maj och EU
#4


See User information
Och shygets fyller år den 20´nde augusti - Hö,hö...
äh, jag bara larvade mig - Men, vad menade du "Sleeper" - med att berätta om den där "elfte" september? -

Du ser kanhända ett samband med "händelsen"? - Eller - ja, varför inte... Det finns ju massor med olika sorters sk. "kraftdagar" - och den dagen kanske passade deras uppgift, bra - jag tror faktiskt så, jag med...

Naturligtvis, så använder sig dessa djävulusiska rackare av de astrologiska preferenserna - vem skulle inte göra det om man vore i deras "kläder"... hö,hö...
Hälsar jag, samt dessa evigt trogna löss:
plus;

Posted on: 2005/10/5 16:49
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Första maj och EU
#5


See User information
Tjenare Shygets + alla kvalster,... jodu, kraftdagar har ju använts flitigt och de astrologiska prylarna också,...t ex den gamle Adolf använde ju sig av astrologi... (hö hö hö)

Posted on: 2005/10/10 19:05
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Första maj och EU
#6
"astrologi i unionerna"

sovjetmakten uppkom den 8 november 1917 kl 2:04
i petrograd ryssland huvudstad
.Astrologiskt befan sig då solen just i skorpionen tecken (frimurarsymbolen skorpionen)...

När europiska unionen grundades så stog solen även i skorpionens tecken


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Första maj och EU
#7


See User information
Tjabba, P-C!!! Plus alla andra - tackar för senast som det heter - det var verkligen kul att få lära känna dig...
En kul grej jag läste någonstans - kanske i en Jüri-bok ang Hitler - han ville innan han gjorde en pakt med Stalin - få sig tillsänt ett foto på Stalins öron - det ena, i alla fall - för att hans experter skulle kunna ges en möjlighet att noga bedöma riktigheten i Stalins medverkan i pakten - och det funkade, visst - nästan - hö,hö...
De hade väl redan "foto-shop" - på den tiden också - efter vad jag har förstått av alla skorsstenar som ryker överallt på bilderna i utställningshallarna runt om i Europa...Lite mera Hö,hö...

Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St patrick - "bäraren" av den Gula Skölden, samt hans evigt trogna Löss (inga kvalster här inte!)...
plus,

Posted on: 2005/10/10 20:18
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
26 user(s) are online (26 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 26

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS