Vakencorner
|
Anonym
|
Satan gör sitt nästa drag!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Därför skall det heller inte finnas någon som har mer makt än någon annan...
http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1058516,00.html Man skulle lagt ner baby Bush i knät och slå rumpan röd o blå! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Satan gör sitt nästa drag!
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
är det någon här inne som kan se dubbelmoralen i att föreläsa om dolda maktstrukturer, härskartekniker och yttre kontrollmekanismer men samtidigt bannlysa, "editera" och cencurera folk på sin egen sida som en gång var kallade vänner..??
vad hände med buddha? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
NI KOMMER FÅ BANNA ALLA INTERNET Kafén innan ni blir av med mig!!!
er Dubbelmoral kommer sakta men säkert upp till ytan.. KOM igen nu , Gör ert nästa drag med Bannlysningar, murar, censur och andra dolda härskartekniker.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Du ber om att be bannad och sen skriker du censur när du får din vilja igenom Efeketo dubbelmorakens mecka |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Det är ju knappast dolt att medlemmar som inte följer forumreglerna blir avstängda. Det står ju i forumreglerna.
Men som det också står. Om man ber om att få komma tillbaka och lovar att följa reglerna så får man alltid en ny chans. Så varför inte göra det efekto så slipper du spendera så mycket tid med att jaga internetcaféer och skriva dina rätshaveristtankar?
Posted on: 2007/5/2 11:22
|
|||
|
Administratör och grundare av vaken.se
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
jag är knappast någon "med lemm/ undersåte" till din "rörelse..
Quote: Så varför inte göra det efekto så slipper du spendera så mycket tid med att jaga internetcaféer och skriva dina rätshaveristtankar? rättshaveritankar? din sanning kommer aldrig bli min mr fuhrer, den enda som behöver en ny chans är ditt förfallande ego.. mkt tid.. jag får betalt för att sitta och skriva det här, min tid är relativ något som din inte är.. så slava på för OTO och frimurarna nu din sanning förvrängare.. MVH eFeKTO, Nålen i ögat på sannings experten micro. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Du får BETALT för att sitta o skriva här? Wow, jag avundas ditt arbete, vart kan man skicka in sin ansökan?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kan man säga att efekto är en frilansjournalist?
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Varför känns det som att det alltid är negativ energi i diskutionerna med "Z" och "Efekto" m.fl.. ? Om ni nu tycker att vi andra är så blåsta och älskar att komentera det, varför kan ni inte då lägga upp en diskution på en nivå som gör att vi båda(parterna) kan finna sanningar i varandra? Som det sägs; I varje lögn finns det lite sanning, och i varje sanning finns det lite lögn.
Förövrigt så funkar inte länken till aftonbladet ![]() |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag har flertalet gånger startat trådar med vad jag anser hyfsat hög nivå men oftast kommer någon in och ropar "rasist" osv istället igår starta jag en tråd "rösta i valet 2010" där jag tänke vi skulle ha en intressant diskution men det verkar inte vara av intresse tyvär.. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
om man inte är här för att föra seriösa diskutioner om allt som rör oss, människan, men inte vågar eller klarar å diskutera när det handlar om känsliga ämnen så kanske man ska slå upp ordet "dialektiskt synsätt" och förstå hur man skiljer på individ och åsikt tror dock att vi är några "normala" här inne mer eller mindre |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login