vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Förberedelser för chippet i kroppen.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,705573,00.html

Saker och ting rasar hit och Dit. för att bredda vägen för att chippa människor...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Förberedelser för chippet i kroppen.

See User information
Länken funkar inte! Inte ens om man kopierar den och söker på google.

Posted on: 2005/9/28 15:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Skall kolla, sorry....

Kolla allmänt på aftonbladets startsidan, det verkar gå åt skogen lite nu...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,705573,00.html

Här koppade jag igen, prova.. Annars är det bara att gå till index på aftonbladet o kolla banksystem haveriet...

Anonym
Den här tråden måste vara en av dem mest långsökta av alla på vaken enligt mig..
datorer är inga evighetsmaskiner, rasar lite då och då.. själv har jag svårt att se hur ett dator ras ska bidra till chippens framfart ..
sjäv ser jag det som ett steg bakåt.

Anonym
Se utvecklingen och alla förberedelser som varit hitintills... Bankkort rensas, banksystem krashar, system uppgraderas och byts just nu ut inom många olika områden, passet har fått ett chip, med mera med mera med mera...

Det går inte att hoppa på folk och säga att dom skall chippa sig... Man måste skapa tillfällen för att få folk att tacka ja....

Jag ser det solklart...

Om bankraset var på grund av detta är jag dock inte helt säker på, men det förvånar mig inte alls. Har kollat upp ett o annat och många nyutbildas inom många företag nu för nyare system....

Tror nog att banken passade på att byta ett och annat också...

Hare

See User information

Posted on: 2005/9/30 7:49

Anonym
Och här en ny, lite skrämselteknik för att sedan acceptera chippet med öppna armar...

http://www.expressen.se/index.jsp?a=445073

Anonym
nordeas konton har oxåa läckt ut...
detta verkar allvarligare än jag trott...
fram med chippsen.

Anonym
Just de.... det arbetas hårt för att sänka säkerheten inom alla system just nu, men vi behöver inte oroa oss, det finns lösningar, chip...

Och, till alla som är osäkra på detta, acceptera chippet eller inte? ...
Att hämta information från detta chip är vad dom kommer att tjata om, hur bra det är att alltid ha med Dig journal, pengar, annan personlig data mm... Den fuktionen är positiv, det som dom inte kommer att tala om, och som "vanligt" folk inte vet om, informationen som kan skickas till chippet... Den funktionen vet väldigt få om, och möjligheterna med detta är oändligt.

Lägg ihop 1 och 1... Tänk till lite. Det är mycket enkelt att manipulera människor med hjälp av svaga frekvenser, humöret kan då ställas om i ett vips.... Vill Du att någon annan bestämmer över om hur Du skall må, beté dig, känna och inte känna, kom igen nu...

Flertalet CIA agenter har uttalat sig, i alla fall 2 som jag hört själv. Skall Du endast säga nej till en sak, säg nej till chippet, benhårt...

Hare gott...

See User information
Dessa jäkla incidenter - heter det så? - Som har hänt de senaste åren - Galningar som hör röster och människor som blir helt "NUTS", på stan - Jag kan ge mig f-n, på att dessa händelser - har att göra, med sådana hära experiement...
jag menar ibland - att man knappt kan våga sig tiil läkaren - längre - jag opererade min hand i våras tror jag - och blev nedsövd av en mystisk kvinnlig öststats-doktor - jag var nervös i flera dagar och nu har jag ju även det årliga tandläkar-besöket att vänta... Det är ju så här, det går till - "De" har folk överallt!!! köpta jäklar, som nästan, gör vad som helst för en "VIN-KYLARE" - Hö,hö...

Så det gäller f-n, att se upp, i dessa tider...
Jag skulle önska att vi (vi alltså) skaffar oss en scanner som just kunde kolla upp sånt där - så att vi kan göra oss av med detta lilla skit-chipp, om det nu påträffas i oss... Få det borttaget av en egen shyysst doktor - en vacker dag... Det fixar vi väl? eller hur?

plus;

Posted on: 2005/10/4 23:01
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
http://www.rfid.se/

"När man istället använder radio så behöver inte märkningen vara synlig, den kan t.ex. finnas inlaminerad i ett papper, i en vätska, under huden på ett djur eller ingjuten i betong."

Mvh Kaliyuga

Posted on: 2005/10/5 7:34

Anonym

See User information
Ytterligare ett steg närmare: http://www.n24.se/dynamiskt/efterborsen/did_12166165.asp

[som om fågelinfluensaviruset inte var nog för katterna]

Posted on: 2006/3/21 17:34

Anonym
Apocalypse Averted. World Saved.

Everyone remain calm. The antichrist is NOT among us. This site was intended to be little more than a mild curiosity not a cataclysmic event. I had no reason to expect more than just a few curious folks to visit this site per day. It was to be an embodiment of millennial angst from which I was going to compile responses etc. I didn't know it was going to turn into "The War of the Worlds-Internet Edition".

I would like to apologize to everyone who, for whatever reason, thought this was for real. It was never my intent to cause wide spread hysteria. When it was apparent that this was what was happening, I revealed to all that the IDchip was not for real. I want to express my sincere apologies to everybody who was put off by this or was otherwise freaked out.

Thank you,

Bill Cross

So much for www.idchip.com...

Anonym
med det vill jag bara saga att nexus.se kanske inte ar mastare pa research.

chippet finns, nexusartikeln handlar om idchip.com som var fejk.

See User information
Då var vi där då. Känns nästan som om uppenbarelseboken förverkligats.....

De hade ett inslag på Rapport tidigare i kväll om detta.
---------------------
The Baja Beach Club in Barcelona, Spain is the first business to use the VeriChip System to grant customers access to VIP areas and provide an easy payment option.

Club patrons can have a rice grain-sized VeriChip RFID device implanted in their hand or arm. Once the unique 10-digit identification number in the VeriChip device is entered into the system, the patron can pay for drinks with a wave of the hand. Access to special VIP sections of the club can also be obtained without resorting to badges or other means of identification.

http://www.technovelgy.com/ct/Science-Fiction-News.asp?NewsNum=104

Posted on: 2006/5/3 18:01

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper