Vakencorner
|
Noam Chomsky
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Står Noam Chomsky under kontroll av NWO-folket?????
http://www.rense.com/general67/noam.htm Vem kan man lita på igentligen?? Alfred
Posted on: 2005/9/29 8:23
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Noam Chomsky
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja här får man tydligen revedera synen på Chomsky. Som Shygets nämde så kan man oxo undra över M. Moore. Dom löper inte hela linan ut. Vad har för " grindvakter i Sverige ? Hittade precis denna sidan. http://www.ifm.liu.se/ar/1994/organization.html Organization of the Department of Physics and Measurement Technology. Som Chair man sitter Sveriges Stormästare i F-et. En " grindvakt " på ett av Sveriges stora universitet. |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Utdrag ur länken : http://www.rense.com/general67/noam.htm If the Left Gatekeepers won't discuss these published documents, how can we expect them to research the true history of AIDS and the potential emerging avian flu? Should we be surprised when they fail to mention the 60 plus dead microbiologists after 9-11, many of them leading researchers in emerging viruses? Should we look to Chomsky to find an expose of the heavy metals and biological agents in chemtrails? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vem skall man lita på,.... Sig själv och Mayakalendern... Jag tror att det blir lurigt framöver då NWO rörelsen gör vad som helst för att förvirra... There will be order out of chaos...
Lite wierd är det dock, Naom snackar mycke om gedigen moral, eller etik som är ett mer passande ord... Etik är inte något som dom använder inom NWO... Hare... |
||||
|
||||
|
Här finns en svensk "gatekeepers"
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Posted on: 2005/9/30 7:56
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
60 plus döda microbiologer är inte sedan 911, så vitt jag vet är det en lista som startade för många år sedan.
Posted on: 2005/9/30 17:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror ett det kan finnas fler förklaringar till att någon inte löper hela linan. En kan vara att man vill ha möjlighet att berätta till en bredare publik. Skulle Noam och Michael börja prata om tyngre saker så skulle dom snabbt tystas ned mycket mera.
Dom kan även vara ovetande, vilket för mig är svårt att tro, men många personer har ologiska förtängningsmekanismer. Dom kan även vara hotade, eller rädda om dom pratar för mycket. Jag tycker i alla fall att både Michael och Noam är mycket bra. Men klart att det är störande när de inte går in på "the real hard core issues"
Posted on: 2005/9/30 17:08
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
Re: Här finns en svensk "gatekeepers"
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Den där swipnet adressen...... ????? ....... Vad skall man säga...
Hare... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Håller med...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tjabba - Puppa! Och naturligtvis, alla övriga konspirations-teoretiker...
Jag för min del tycker väl att denna artikel - eller vad det nu var - var var mycket informativ och inte anser jag heller att denne man försöker vakta några grindar här inte - vad är det för något du ser - men inte jag? - Jag brukar ha ett jäkla öga för sånt där - om jag får säga det själv, alltså... Jag kanske har uppfattat det hela, helt fel - Men, du kan väl i så fall - visa på något, som man kan få sätta tänderna i ... Hälsar Shygets/FASCO da LAMA/ABRAC af St patrick - "bäraren" av den Gula skölden - samt hans evigt trogna löss: plus
Posted on: 2005/10/2 0:33
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Hej,Shygets och alla andra
Han vill misskreditera dom som kommer närmaste till sanningen,när han skriver om 11/9 enligt honom det är knappast samma kvalitite än exempelvis Alex Jones eftersom detta är ju enligt honom för löjligt http://www.infowars.com/order.htm http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=330
Posted on: 2005/10/2 8:38
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tjabba, Puppa...
jag har nu "gått igenom" de länkar som du fixade till - men, har ändå inte hittat något som kan visa sig vara misskrediterande för konspirations-teoretikerna... Kan du inte närmare - visa på vad jag kan finna sådant som Chomsky - säger om detta... Jag har försökt mig på en del förklaringar på varför han inte "brer" på lika mycket som övriga kritiserare av världssamfundet... En annan föklaring kanske är den att han inte är lika "trygg" som t.ex. David icke, och alltså med säkerhet vet att han F-N, inte lever länge - varken ekonomiskt eller kroppsligen, om han helt och hållet, börjar säga det han kanske sedan länge har misstänkt i viss frågor... Det är i alla fall, vad jag önskar vore sant... Fast visst är han ju då, på sätt och vis en "fegis"... Men vad F-n! Ni vet ju även vad han har för en slags uppfostran - även om han, faktiskt sticker ut lite och faktum har kommit upp på ADL´s - lista som utnämd, sk: "självhatare"... han gör ju en jäkla arbete på att faktum få oss att börja ifrågasätta det sk. världsamfundets roll i historien - jag tycker det i alla fall... han kanske har lovat sin familj att inte gå så hårt fram - Kanske- inte för att jag skulle bry mig om något sådant - men Judar har ju en jäkla sammanhållning då det gäller familje-livet, liksom... Kanske, det är nått sånt i botten på det hela... Detta, menar i alla fall jag - plus Lössen... plus;
Posted on: 2005/10/2 22:33
|
|||
|
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"
Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login