Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Gringo tjänar de rikaste
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Jag var på karnevalen förra månaden och folk satt med sina landsmän mer eller mindre dock såg jag INGA muslimer (vilket är majoritet där) som ville delta i festen Mångkultur är naturvidrig och kräver "integrerad segrigation" och utanförskap för att kunna fungera. |
||||
|
||||
|
Re: Gringo tjänar de rikaste
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Gringo är väl bara ett av många exempel på den fördumning av mänskligheten som är en av förutsättningarna för NWO. Med risk för att bli kallad för elitistisk kultursnobb (eller liknande) tycker jag att det har blivit för mycket av dumbommarnas sammansvärjning. Dumhuvuden som upphöjer sin okunnighet till norm, obildade människor som uttalar sig om saker de inte förstår etc etc. Gringo är bara ett exempel, det finns gott om aktörer som medvetet(?) arbetar på samma sätt. (Tänker närmast på den lingvistiska idioten Fredrik Lindström (Värsta Språket) och hans kampanj för att förstöra det svenska språket.
Bara för att majoriteten av människorna inte vet hur man ska tala korrekt så struntar vi i reglerna. Gör som ni vill, som Anton La Vey och hans satanister skulle ha uttryckt det. 'Ingen ska ju behöva känna sig dum bara för att han/hon inte behärskar språket.' Jag menar inte att dumhuvuden ska förtryckas (det gör de f ö så bra själva där de går mörkermännens ärenden), jag anser bara att om vi tar ifrån människorna språket, hindrar dem från att uttrycka sig, skapar vi bara mer frustration. Språket är magiskt. Endast vi människor kan få luften att vibrera med våra tankar. Är detta ännu en gåva från vår Skapare som Illuminaterna vill beröva oss? Dessvärre kan jag bara beundra deras ondskefulla illistighet. De har skapat kader av obildade idioter som gärna går på deras locktoner, som gärna blundar för förnuftet för att det (på kort sikt) gagnar deras intressen. Glöm inte vilka som blev de första offrena i kommunistkinas kulturrevolution. De flesta som skriver på denna sajt (med några få lysande undantag) är tillräckligt vakna för att veta det inte finns några tillfälligheter. (Och ja, jag inser ironin i mitt användarnamn )
Posted on: 2007/6/22 17:06
|
|||
|
Salvandorum Paucitas, Damnadorum Multitudo
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login