vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

911 info på tv

See User information
Jag såg just denna rulle (piratebay.org)

911_Attack_Or_Gift_From_Heaven.-.Dutch_TV_090905_DivX5.avi

Där berättar Michael Meacher som är med i Engelska parlamentet och har varit miljöminister mellan 1997 och 2003 att 911 var ett helt eller delvis insiderjobb för att sätta igång USAs plan för the American Century som vi alla redan känner till.

I samma program pratar även Andreas von Bülow som arbetet i Tyska parlament och som försvar och teknologiminister. Han är på samma spår tror också att det var ett insider jobb.

Jag har hört talats om dessa personer tidigare, men detta är den första intervjun som jag sett. Mycket skärpta personer.

Posted on: 2005/10/20 8:26
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: 911 info på tv

See User information
Jag tittade på hela intervjuen med Michael nu effteråt.. När jag säg själva tv programmet som tog med en del från intervjun så kände jag mig skeptisk. Han pratar om sanningar, men går inte in på djupet. Samt att han jobbar innifrån englands regering, han borde veta mer...

I sissta meningen i interjuvn så säger han.. "Vi behöver en ny världsordning, och om vi får veta sanningen om 11 september så tror jag att det kan vara det största startskottet för det som världen behöver mer än någonting, en ny politisk världsordning. Ledd av FN, inte av någon separat land som vill ha världskontroll".

Grattis! Från att ett land ska förslava världen så ska vi ha en global instutision som skall förslava oss. Its all comming clear. Pricis som alla konspirationsteoretiken alltid pratat om. Nu kommer FN snart att ta över kakan...

Posted on: 2005/10/20 10:34
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
FN är en ulv i fårakläder, det stinker både Illuminati och Sion om denna organisation...

Frid/Psilo

Posted on: 2005/10/20 13:10

See User information
Även, jag har kommit fram till denna slutsats - det är något skumt med detta sk FN - "Förenta Nationerna" och nu när de håller på att "omstrukturera" om denna organisation - så bör vi vara jäkligt uppmärksamma - Ni ser ju ungefär "vart" - dessa bakomliggande krafter (Illuminati) önskar - varje dag i pressen så ser man "mönstret" - FN, skall BARA ha mera "befogenheter" att "hjälpa" - läs; "stjälpa" .... Kunna "gå in" i vad f-n, som helst och spela "Storebror"... VI svenskar har en stor del i allt detta också - Så vi borde nog sätta igång mer diskussion över detta på hemmaplan - få en oppinion gentemot denna struktur-förändring... anser jag i alla fall...

plus;

Posted on: 2005/10/20 15:17
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

See User information
Nu ligger denna dokumentär samt klippet med nya världsordningen uppe på filmsidan. Tanka den..

Posted on: 2005/10/21 21:46

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper