Vakencorner
|
Re: Illuminatis plan är svår att se
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att de vet att tiden är på väg att rinna ut. Icke desto mindre så planerar de saker med stor noggrannhet. Om man
besitter världens största militär och propaganda apparat så spelar det mindre roll om de intelligenta och klarsynta människorna förstår vad man gör. Det stora flertalet människor tänker ju inte i dessa banor eftersom de är så indoktrinerade och ytliga. För oss som har försökt sätta oss in i vad som på- går och studerat 911 är det ju uppenbart att den officiella versionen är en bluff, men det stora flertalet människor i världen är ju fortfarande helt övertygade om att det är Bin- Laden som ligger bakom. Senast i förrgår diskuterade jag 11 sept. med några killar och de hade aldrig hört talas om att USA själva skulle ligga bakom attentatet. Mainstreammedia publicerar ju nästan ingenting som inte stöder den officiella teorin. Har det överhuvudtaget sänts någon dokumentär i svensk television om World Trade Center som ifrågasätter den officiella historien? Jag känner inte till något fall.
Posted on: 2005/10/20 9:36
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tror att eliten är helt blinda för sin egen begränsning. Hela 911 kändes väldigt "hollywood" och spektakulär. Och gjorde sig väldigt effektfullt på bild. Det fattas bara en hårdkokt hjälte så har vi receptet till en amerikansk action rulle.
Bomber syns ju inte förens efteråt och eliten behövde något som de TV-tittande massorna kunde ta in snabbt och utan eftertanke. Så jag tror att dom helt enkelt är så uppblåsta att dom inte tror dom kan bli påkomna. Deras högmod blir deras fall.
Posted on: 2005/10/20 17:43
|
|||
|
Bring on the apocalypse...
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Om ni kommar i tråden "911 info på tv" så kan ju hela 911 truth movement vara en medveten del av illuminatis plan.
Tänk att dom börjar köra på tv om hur 911 var en fake och att USa är av ondo ocj måste ersättas av en ny världsorning styrd av FN. Alla skulle jubla och hylla den nya makten som dessutom är så "fri och öppen" så att den kan (till synes) gå imot det stora amerikanska odjuret...
Posted on: 2005/10/20 18:39
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vi har ju den där, Look over there faktorn, AJA BAJA USA!... Vi vet också att man bygger upp EU i smyg, för att ta över Europa, det är vad flertalet också snackar om, typ Icke mfl.
Jag tror också att det runnit dom lite ur händerna, men att dom också har relativt bra koll, med tanke på vad människor går med på, ännu! Politiker runt om i världen gör 2 saker, stämplar fler ruskiga övervakningsregler etc, och dom andra försöker säga ifrån, there will be order out of chaos... Koll eller inte?... Svårt att säga ändå, det verkar ju som om eliten gör allt för att sätta kontrollsamhället i verke nu, pass, kameror, tillstånd att gå in i vilket hem som helst utan husransakan, patriotakter i smyg, vaccin till vansinne och en ökad försäljning av aspartam mm... Det går fort framåt nu, vad jag inte kan fatta är at människor bara sväljer... Ja man måste ju lite på dom, och UJ va Osama e farlig.... Det dummaste hörde jag i dag, ett känt uttryck. Jag diskuterade detta med att få gå in i någons hem utan husransakan... - Vadå, har DU något att dölja eller? Snacka om att inte tänka till!!! Just nu sa grannen att Polisen sätter upp vägkamera-"dummies" i Sverige, och att det är polisen själva som kommit på detta, vägverket hade ingen aning om detta!!! Får man lov att göra så? Hare gott folk... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login