vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Ny design på youtube
#1


See User information
Har den senaste tiden fastnat i ett litet tvångsbeteende. Brukar ägna en del tid med att gå in på digg och söka efter nya artiklar om Ron Paul och digga dem så att de kommer högre på listor och så vidare.

Brukar även gå in på youtube och ge rating till nya videos om Ron Paul och även kolla genom dem.

Vanligtsvis går jag in på youtube, klickar på fliken videos och väljer news & politics. Ställer in på sort by ratings, brukar få upp de mest intressanta videosen då och kan även ge dem rating, ge kommentar och spara som favorit, många videos som får många tittare och hamnar högt på listor, även om 911, new world order och liknande.

När jag loggade in på youtube nu i morse upptäckte jag först en massa google reklam, och man kunde logga in med sitt google konto dessutom. Litet irriterande, men gick klickade i alla fall på fliken videos och skulle gå vidare till news & politics. Men den menyn fanns inte att välja.

Nå väl, det kanske är fel på min webläsare, testade i Internet explorer då jag använder firefox men samma problem där.

Hmmm, de kanske verkligen tagit bort news and politics men det skulle vara rätt så märkligt. Tänkte att man kanske kan klicka på fliken categories som jag inte brukar använda, och visst där kunde man välja news and politics. Men det gick inte att sortera efter antalet tittare eller ratings.

Fanns endast videos valda av youtube editors. Fanns två videos om Mike Gravel, en från JoeBidendotcom, en från john edwards, en om barrack obama samt en om Kuchinich. Fanns endast en film om Ron Paul och det ett kritiskt inlägg: Ron Paul is full of S!!!

De har också något nytt som kallas you choose 08 där Barrack Obamas youtube sida länkades.

Så istället för att gå in på news and politics som jag brukar och se dussintals nya videos om Ron Paul fick jag detta istället, ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Förutom att alla videos med Ron Paul sortats bort är det mycket svårare att få tillgång till de mest populära videosen när det är upplagt som det är, alltså inte nya användare som upptäckar Ron Paul av slump när de klickar genom youtube för att kolla på något helt annat. Segt segt segt

Posted on: 2007/6/19 9:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny design på youtube
#2


See User information
no no... detta är inte specielt bra, om de har börjat försöka att censurera bort Ron Paul... Änu sämre om ingen lägger märket till det, som sagt det visar sig för var dag att Amerika är kapat av ett gäng skurkar, Jag har länge vetat detta, men jag måste säga nu är första gången jag börjar bli lite oroligt och känner att det är inte bara Amerikas framtid som står på spel.

Ron Paul är omtyckt runt om i hela världen... Om han låte censureras bort måte vi alla göra något, jag säger det igen jag tror detta är den enda chansen Amerika kommer att få... Och jag hjälper det lilla jag kan, bara genom att få sin röst hörd.
Kanske man skulle skriva in till Youtube?

Som sagt jag har kännt lite förut att allt detta var sant om att Amerika har skurkar i spetsen av sin regering, men man har väll inte gett det så mycket tid att tänka på, jo man har läst mycket och så... Men jag börjar känna alvaret i detta nu, vi är i en kritisk period just nu, Och jag står bakom det Amerikanska folket och Ron Paul... Och att säga att illuminate inte kommer att tillåta att Ron blir president eller att de kommer att mördan han, och om det gör det... är detta änu mera allvar, fan hoppas Det tar ansvar och säger TILL HIT MEN INGE LÄNGER! Hoppas att amerikanarna inre accepterar någe mer skit, hoppas de har stake, som sagt de amerika gör kommer världen att göra.
Så detta är inte bara Amerika det gäller,

RON PAUL FOR PRESIDENT 2008!!!

Posted on: 2007/6/19 13:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny design på youtube
#3
YouTube = NSA-GOOGLEda

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
57 user(s) are online (57 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 57

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS