vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

redskapen de använder

See User information
Detta kanske är gammalt eller står i forumet men jag är ny och inte hunnit läsa allt.

Cigaretter och kanske annan tobak med, men Cigaretter framför allt tror jag är ett redskap av Illuminati för att vi ska bli mer bundna till dem och de stora bolagen pga av beroendet och suget, tror även rökningen blev värre sen de satte åldersgräns på det eftersom det blir mer förbjudet och "coolt". Tror även poker är ett redskap av dem, beroendet blir större och reklamen ser man vart man än är och vart man än ser. Rätt elelr fel? ifall rätt vilka fler "redskap" används?

En annan sak som inte är någon större nyhet för mig är den här jävla skrämsel taktiken, tycker det är löjligt nu senast fågelsjukan, nästan alla i min närhet blir skraj och köper allt fler kvällsblaskor för att läsa hur man ska skydda sig och kollar mer på tv för att veta om den kommit till sverige ännu. Blir bara irriterad på skiten.

Huey P Newton vår ända profet. Fred kamrater

Posted on: 2005/10/24 19:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: redskapen de använder

See User information
Tjabba, Polaren - tänkte jag skulle "klämma" mig in här och heja lite och naturligtvis slå ett "slag", för din uppfattning i "frågan"... Taktiken är ju den att skraja människor kan man liksom hålla en ordning på - styra och ställa - an´so on... liksom...

Ärligt talat så skall man kanhända bry sig om sin "omgivning" - men på "rätt sätt...
Hur detta, nu fungerar - Men att vara rädd och larvig utan att riktigt förstå vad man är rädd för i verkligheten, dt är både farligt och värdelöst... - Nåja virus kan man ju tänka sig vara rädd för - sånt snusk - men vadå? - Är det "meningen" att man skall sluta sina dar - så skall man väl göra det med "Flaggan i topp"...

Vara en glad trygg jävel in i det sista - för det är ett helvete att diskarnera ="avkroppsliga sig", sk. "döden" i ett mentalt upprört tillstånd - har jag hört - och det tror jag är en fantastisk sanning...

Jesus!!! Han kunde F-n i mig - Gå upp till knäna i virusar, utan att ta skada - och varför? - Jo, för han visste att det inte var något att vara rädd för...

Det är då man är - en rädd jävel man - "förlorar" -
Ty, genom detta fåniga tillstånd så har man medgivit att man skall "råka" ut för något... Och vadå -- naturligtvis får man rätt - Tron kan ju förflytta berg och ge en "virusar" på köpet... Hö,hö...

Hälsar Jag en "trogen" jäkel och mina evigt trogna Löss:
- plus naturligtvis, den lille ;

Posted on: 2005/10/24 20:20
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Ännu en broder :) ...

Välkommen... Det börjar bli en drös medlemmar nu, . lägger mig i soffan och gottar mig :) ..

Hare...

See User information
Som jag förstår illuminati så är det inte så direkt agerande som du skriver.

Det handlar mer om att påverka andra organissationer/personer i organissationer så att de stödjer din agenda och detta utan att dessa förstår det. Det kan handla om att ha inflytande över organissationens val av ledning samt ett ekonomiskt beroende och outtalade regler samt kontroll av olika utbildningsorgan samt ordrar.

Personerna som påvärkas på detta sätt kommer sedan själva att påverka andra i sin tur, men se det som om dom gör det i sitt eget intresse. Därmed så har Illuminati ingen direkt kontroll utan agerar bara som en bakomliggande kraft som påverkar riktningen för de mest betydande figurerna och arganissationerna.

Posted on: 2005/10/25 10:46

Anonym
Jag vet inte om ni har hört det senaste??? Jag rökar en2- cigarretter om dagen, är ingen rökare utan "började röka" när jag var 24år, och kan sluta när jag vill utam problem.

Jag gick i måndags in i konsum och bad om en liten marlboro light, tanten tittade i hyllan och hittade en paket, men sade sen..jag de här småpaketen försvinner ju till årssskiftet, jag undrade, jaha, och vad är det för anledning till detta, hon sade att "de skall bli förbjudet att sälja cigarretpaket som innehåller mindre än 19st cigarretter??? jag frågade förstås vad tror du om detta då?? jaaa, det e väl för att ni skall röka ännu mer??

Jag tänkte genast på eu, och antikrist som det kallas numera med ett annat ord, man häpnar och kan fortfarande inte fatta att det e sant, så ni här på forumet kan väl luska lite i detta??? och se om det VERKLIGEN STÄMMER, för i såfall borde dessa herrar som kommit på detta att låta läkarundersöka sej

See User information
Bra skrivet Pirak, din teori är inte dum. Och som sagt, media går inte att lita på...

Posted on: 2005/10/28 23:54

Anonym
komigen grabbar.. dessa investerargrupper sträcker sig lång i den svenska vardagen.. inte bara cigg.
volvo, astrella, coca cola, OLV, ObO'y,Bredbandbolaget, m.m m.m
cigaretter var en stark illuminati front, idag behövs den inte lika mkt längre och dom är själva med på att sakta men säkert aveckla den.

jag säger bara så här mina vänner, ciggaretter är en dålig kopia på riktigt röka. dvs Cannabis som är en värdens isärklass kraftigaste nyttoväxt enligt insatta botaniker.
det rus som nikotin ger oss i två minuter av en cigg påminner liite om ruset som cannabis ger vid intag.
skillnaden är att thc som är motsvarigheten till nikotin i cigg inte skadar våra celler utan sätter dom i ett vilo tillstånd..
dessa saker kunde man inte studera förut på samma sätt som man kan idag, alltså är alla dessa saker man fått höra av gräs att man blir dum osv bara påhitt för att skapa dålig opinion om en harmlös växt som FN förklarat krig mot...

så om vi nu befinner oss i ett vardags krig mellan massorna och staten så borde detta vara mittenpunkten för diskutionerna mellan stat och folk.. vi borde lyfta fram cannabis mer vid eventuella diskutioner som vår allierade i kampen för frihet då våra biologiska kusiner redan blivit svartmålade och förbjudna av stat och samhälle som fiende i ett falskt krig mot "ondska"..

men vi som vet bättre vet vilken sida denna växt står på..

See User information
Effekto,..."Svampomelett" eller "svamppizza" är bättre än tråkig röka...

Posted on: 2005/10/29 11:46

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper