vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Pengar och konspirationer

See User information
Skrev tidigare en tråd om pengaintresserat på vissa av de hemsidor och från de folk som sprider information om konspirationsteorier. Bland annat så har har jag ett par gånger hört Alex Jones göra reklam för diverse produkter på sin radiokanal, bland annat för vattenfilter och liknande, som bland annat han sagt att man är galen!!! Om man inte köper.

Vidare så råkade jag väl skriva något om vaken om deras frivilliga insamlingen vilket jag tycker är okej, och om insamlingen till vakenpaketet som det inte stått så mycket om på senare tid eller så har jag missat det.

Annars så skrev jag om hur det poppat upp oseriösa länkar om att tjäna pengar snabbt mitt bland nyheterna på www.prisonplanet.com

Vet inte om jag träffade en öm tå eller om mitt inlägg var direkt bröt mot forumreglerna. Om man ska bekämpa den nya världsordningen borde man kunna få folk att samla in pengar helt frivilligt och inte släppa in tvivelaktigt reklam som jag bland annat sett på www.prisonplanet.com ... Kanske är vissa som vill vara anonyma och inte skicka pengar, men men...

Lämna gärna en kommentar om ni tar bort detta inlägget med, kanske bara var att det aldrig blev postat av mig, men tror inte det.

Posted on: 2007/8/21 18:08
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Blev troligen censurerad här på övrigt för att jag skrev om pengar

See User information
Varför skulle någon cencurera ditt inlägg? Försår inte vad som skulle ses som irriterade där?

Inforationspaketet går bra. Vi har bara gjort 50 paket ännu, men det skall uppdateras till en ny verson och ut i flertalet.

Posted on: 2007/8/21 18:21
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Blev troligen censurerad här på övrigt för att jag skrev om pengar

See User information
Kan ha blivit något fel när jag postade, men var nästan säker på att jag var postade. Kände att jag ville skriva något efter att ha blivit så sur på all insmygd reklam på prisonplanet som jag annars brukar gilla väldigt mycket.

Ska inte säga något, kan vara något tekniskt fel eller att jag helt enkelt bara valt att förhandsgranska och inte skickat iväg det, kändes dock litet konstigt men men...

Posted on: 2007/8/21 19:06

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper