vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Alex Jones (äkta eller fake).

See User information
Hej!

Jag har börjat tvivla på att Alex Jones är den han vill framstå att vara, han kan mycket väl vara en produkt av CIA.
För att berätta en stor del av sanningen men att helt ta bort den översta delen av pyramiden, det är disinformation.

Vaticanen och den "svarta påven" Peter Hans Kolvenbach.

läs mer på:

http://www.spirituallysmart.com/Jones-CIA.htm

Posted on: 2007/9/20 10:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Alex Jones (äkta eller fake).
Vissa kör jesuit spåret, andra kör zionist spåret.

För mig som såg båda spåren bli populära inom 911-aktivism och anti-nwo rörelsen så kan jag bara redogöra för att

först kom zionistanklagelserna från DBS och Hufschmid.
sedan kom alldeles nyss Greg Zy och någon annan och ger alex Vatikan-skydd-anklagelser. och sen fortsätter det till vad?

Jag rekommenderar CoCens blurbar som de själva gör med elit-användare på trackern. Shockade mig iaf...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
För min egen del så kan jag säga att jag inte gillar människor med megafoner.Som gapar och skriker hela tiden.Jag har känt mig misstänksam mot Alex Jones sedan jag först hörde honom.Den stora massan med folk måste informeras och bli panikslagna så att det blir kravaller.Och då kan ju homeland security och dom andra köpta lakejerna få härja fritt..Om han nu är en insider så borde han nog ta och uppgradera sin livförsäkring.

See User information
Imas, det där struntpratet har Alex tagit upp 50ggr, det ringer folk in och säger att han inte pratar om sionisterna hit och vatikanen dit..

Bägge dessa grupperingar är med i NWO, men du har desto mer västerlänningar som är med, titta på bilderberger tex. med Bildt , Reinfeldt, Wallenberg osv..

Jag vet inte hur mkt du har lyssnat på AJ men det verkar som om du har lyssnat för lite för att kunna få en uppfattning..

Posted on: 2007/9/20 12:48
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Jag tror att man bör mer vara uppmärksam mot personer som tror sig sitta på hela sanningen.Jag tror att det hela fungera som Costa Nostra eller andra stora brottssyndikat där alla grupper har samma mål men har inre konflikter mellan varandra allt i från Zionister Jesuiter osv.Alex Jones oerhörda engagemang tror jag är äkta han jobbar alltid och ser helt utbränd ut..

See User information
Jag blir mer och mer övertygad om att det verkilgen stämmer.

Alex Jones is a fake.

Se mer här:

http://www.youtube.com/watch?v=oDUMp0OniVI

Posted on: 2007/9/20 20:24

See User information
Äh, jag tror han är lite av en media hora och bryr sig väldigt mycket om sitt rykte/populatitet, men jag tror verkligen inte att han är en hemlig cia agent som sänder ut disinfo, ifall det jones skulle säga skulle vara dis-info eller fake, så skulle mer eller mindre alla teorier krascha, för det han säger är ju ungefär det dom andra "utoforskarna" innom nwo säger...

Posted on: 2007/9/20 21:12
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!

See User information
Quote:

Imas skrev:
Jag blir mer och mer övertygad om att det verkilgen stämmer.

Alex Jones is a fake.

Se mer här:

http://www.youtube.com/watch?v=oDUMp0OniVI

Liksom tidigare svar så säger jag att man ska akta sig för att bara koncentrera sig på en grupp. Alla är dom NWO och ute efter samma mål med små interna varianter... Alex är inte perfekt, han vet inte allt men han försöker...

Posted on: 2007/9/20 21:18
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=8VBFeAESYeM&mode=related&search=

haha, rolig är han iaf

Nej, men jag håller med dig muglert, Alex är en människa, som jobbar för frihet och emot nwo/facism. Men som sagt är han bara en människa, som gör sitt bästa för det han tror på.
Mycket av det han säger är logiskt, bra och makes sense. Men han är som sagt bara en människa, och allt han säger är inte rätt, och allt han säger behöver man inte hålla med om för att läsa det han säger..

Posted on: 2007/9/20 21:21

See User information
Quote:

Sött klipp

Posted on: 2007/9/20 21:42
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
asså, fattar inte folket som ringer in att det är jöns och att han är ironisk?
alla verkar ju bli upprörda, en t.om. säger "where is alex, you better not have hurt him"

Posted on: 2007/9/20 21:44

Anonym
Skulle Jones vara en fejk så skulle han göra fejk filmer. Titta på filmerna själv och bilda din egen uppfattning.

Ingen copyright:
http://www.nw0.info/?p=Documentaries/ ... es%20Documentary%20Films/

See User information
Quote:

emil322 skrev:
asså, fattar inte folket som ringer in att det är jöns och att han är ironisk?
alla verkar ju bli upprörda, en t.om. säger "where is alex, you better not have hurt him"

Jag tror dom bara spelar med

Posted on: 2007/9/20 22:03

See User information
man får ju hoppas det..
annars är det synnd om dom :)

Posted on: 2007/9/20 22:09

See User information
Hej igen!

Det här börjar ju likna ett skämt, att Alex Jones skulle ha missat hela historien med jesuiterna och vatikanens inblandning i
THE NEW WORLD ORDER, det är ju helt otänkbart.

Därför påstår jag att han undviker hela den delen av sanningen, med andra ord medveten desinformation.

Ni som tror att Alex Jones inte undanhåller sanningen från massan angående just Jesuiterna och Vatikanen kan ju isället för att babbla, ta fram några exempel på att han gör kopplingar eller kritiserar eller äns nämner Jesuiterna eller Vatikanen.

Jag vet att jag trampar på ömma tår, men sanningen måste fram...

Posted on: 2007/9/20 22:47

See User information
Det kallas inte disinformation bara för att någon väljer att inte prata om vissa saker. Alex Jones påvisar ett problem. Sen kan olika människor alltid välja var de vill lägga TYNGDPUNKTEN.

Om man exempelvis hela tiden skulle gå in på jesuiter, vatikanen, rasfrågor, judeutrotningen, månlandningen etc etc, så hamnar man ganska snabbt på ett plan där det bara är du själv som är intresserad av diskussionen. Det handlar om att INFORMERA människor. Sen om de bara vill plocka upp en historiebok eller faktiskt ta tag i problemen framför sig är en annan fråga.

Förhoppningsvis är Alex Jones ungefär så smart som han utger sig för att vara. Alltså en pissed off amerikan som vill få iväg dårarna som misshandlar hans land. Och även om han tror sig vara smartare än så genom att vara dubbelagent så har han ju ändå slagit ett större slag för sanningen än för lögnen.

Posted on: 2007/9/20 23:30

See User information
Hah, jo precis. Bara för att jag inte konstant pratar om dinosaurier som lever i vulkaner betyder inte det att jag kör någon form av dis-info om det. Alex jones pratar om mycket, men inte allt. Vad han väljer att ta upp är upp till honnom, visst bör man inte välja bort stycken egentligen, men att göra det gör än inte till en super evil illuminati spy.

Posted on: 2007/9/20 23:41

See User information
Quote:

Imas skrev:
Hej igen!

Det här börjar ju likna ett skämt, att Alex Jones skulle ha missat hela historien med jesuiterna och vatikanens inblandning i
THE NEW WORLD ORDER, det är ju helt otänkbart.

Därför påstår jag att han undviker hela den delen av sanningen, med andra ord medveten desinformation.

Ni som tror att Alex Jones inte undanhåller sanningen från massan angående just Jesuiterna och Vatikanen kan ju isället för att babbla, ta fram några exempel på att han gör kopplingar eller kritiserar eller äns nämner Jesuiterna eller Vatikanen.

Jag vet att jag trampar på ömma tår, men sanningen måste fram...

Alex har diskuterat detta vid många tillfällen, det som liknar ett skämt är alla människor som fastnar i dålig disinfo.

Posted on: 2007/9/21 6:14
Att se är inte att förstå

Anonym
Jag gillar sidorna där Alex Jones påstås vara en 56000 gammal alien-reptil osv.

See User information
AJ om israel, 911 och terror. fakade al-qaida osv.
Jaja, han pratar visst aldrig om det?
http://www.youtube.com/watch?v=_n6MehYHQOg

Posted on: 2007/9/21 10:08

See User information
Hej hej.

Jag vill säga att det är av högsta vikt att vi avslöjar dessa "Agenter" som spelar på våra kännslor och våran sympatier, som ger oss 95% av sanningen men frånhåller oss just essensen (ögat över pyramiden).

Det här är till Redaktionen på vaken.se:

Skulle ni kunna överväga att sätta en informationstext på alla produktioner av ALEX JONES.
exempel vore:

VARNING! Alex Jones skadar din sanningsbild allvarligt.

VARNING! Alex Jones produktioner är ca.95% information och ca.5%disinformation.

VARNING! Alex Jones tar aldrig upp makten bakom de hemliga sällskapen.

VARNING! Alex Jones piskar medvetet upp massorna till revulotion.

Posted on: 2007/9/21 12:01

Anonym
Imas: Och hur vill du göra? Vad vill du att vi ska läsa? Vad vill du att vi ska lyssna på? Vad vill du att vi ska titta på?

Eftersom Alex Jones inte duger. Var inte Terrorstorm LIIIIIITE kontraproduktiv om han hade varit helt i klorna hos eliten?
Då hade det ju varit bättre att inte släppa något alls. Då hade många inte vaknat övht.

See User information
IMAS, kör vidare på den där linjen, jag önskar dig lycka till!!

Titta på denna länk som dina förtroendeingivande källor länkar till:

http://libertytothecaptives.net/gcn_abc_affiliate.html

Den handlar om att GCN ligger på en satellit som ägs av ABC, detta faktum har AJ snackat om måååånga gånger, GCN hyr frekvens/tid av ABC för att kunna sända sina program.

Jag tror inte att IMAS har lyssnat på AJ så många gånger faktiskt..
Du kanske kan förklara för oss hur mkt du har lyssnat på honom, så vi vet exakt hur insatt du är?

AJ har t.o.m nämnt dessa jesuiter flertalet gånger tex att Bush och Blair är malta-riddare..

Dessutom så stirrar sig dessa individer sig blinda på endast ett spår, antingen alla judar eller Vatikanen.. AJ har en mkt bredare syn på detta och det är nog så man ska se på det, det finns kriminella individer inom alla klasser och ideologier.
Jag har lyssnat på lite JBS och Eric Hufsmidt och dessa har inte mitt förtoende..

Vilken/vilka har haft mest framgång att väcka medborgare, inte är det JBS, cloakanddagger iaf!

Posted on: 2007/9/21 12:36
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Det handlar om att just göra det som Alex Jones predikar, kolla upp fakta ifrågasätt och så vidare, att söka "sanningen", om fler och fler uppmärksammar att han inte talar om vissa ämnen och att det tisslas och tasslas, det e klart att han kommer att utmålas som en agent.

det handlar om att vaken.se rekomenderar just hans material på hemsidan, har vi som besökare inte rätt att påpeka att ex. Alex Jones konsekvent undviker vissa ämnen.

Det är just vaken.se skyldighet att belysa det matrial som ni förespråkar, att ta upp dom stora frågetecknen som finns och ifrågasätta och informera era besökare.

Posted on: 2007/9/21 12:50

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper