vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Alex Jones PAID forum. Ska de banna mig igen? LÄS HÄR!!!

See User information
Har loggat on på min betallt konto.

Då ser jag den här FÖRST (på forummet):

"
COINTELPRO INFILTRATION on these boards. "

Och sen står det:

I have been away from these boards for about a little over a week, for personal reasons.

It has come to my attention, that it appears that THIS board (pp.tv) has been infiltrated, by a "COINTELPRO" operation.

Neither I, nor SEVERAL other members will stand for this.

You (COINTELPRO) have been identified ... IN MORE WAYS THAN ONE!

These boards our OURS! ... TRUE PATRIOTS OF THIS COUNTRY, WHO BELIEVE IN THE CONSTITUTION AND BILL OF RIGHTS, AND WE ARE NO LONGER GOING TO SIT IDLY BY AND ALLOW THIS INFILTRATION TO HAPPEN.

IF YOU THINK YOU GOT THE "GOODS" ON US ... YOU SHOULD BEGIN TO WONDER WHETHER WE HAVE THE "GOODS" ON YOU!! --- Because let me let you ALL in on a "little secret" ....WE DO!!!!

Posts have been deleted (we still have them -- AND IF NEED BE WE WILL REPOST THEM!!!!!!).

Claims and arguments have been made (as usual... to get the real patriots arguing is one of your methods and WE ARE ON TO IT!).

WE have MORE THAN YOU CAN KNOW... IDIOTS! ... ABOUT YOU. AND IF YOU DO NOT STOP AND LEAVE THESE BOARDS, WE WILL DISCLOSE THE INFORMATION WE HAVE, AND YOU (((AND OTHERS IN CONJUNCTION WITH "THEM" ... WILL ALSO BE EXPOSED)))!!!

GET OFF THESE BOARDS .... NOW ... (final waring dudes).... (No joke.)

Hmmm, ok, sounds a bit threatening.

Ska anmälla den till moderators.

Få ser vad de tycker...

Posted on: 2007/10/25 9:12
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Alex Jones PAID forum. Ska de banna mig igen? LÄS HÄR!!!
Cowboy du vill bara he uppmärksamhet va ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
What the fuck are you on about?

See User information
Nu har jag postat den här:

I have been a member of Prisonplanet.tv for several years.

I am a student and really need to watch where my money goes, but I figured it has been worth it, the films and information in general, and I still recommend that people join up.

I was however shocked to find out that I was banned for no apparent or explained reason on that Forum.

I asked for an explaination and none was given.

I was polite at all times, did not use harsh language, and am generally very curious.

I wonder HOW this could happen?

Is there some policy there I am not aware of?

Did a moderator goof up?

I have found Jones and co valuable sources of information for 6 years.

I investigate, learn and grow as a person constantly, and considering the amount of information available, we need to be critical, investigative, like Alex says : Find out for yourself.

Now, HOW could this happen?

I appreciate any time or insite or opinions.

Please keep in mind that I understand prisonplanets defence of freedom of speech, expresion and personal liberty. I also understand Alex's defence of those with unpopular opinions.

So seriously, any ideas?

Thanks.

Mark

Jag vill ser och föstår VARFÖR jag var bannade i den andra forum.

Herr Mask, du snackar VÄL om dig skälv ; )

What I am on about is this:

Who or what is Prisonplanet.

Can they be trusted.

Capice?

Posted on: 2007/10/25 9:55
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."

See User information
Quote:

Al-CIAda skrev:
What the fuck are you on about?

Its a play by play to see how they answer and follw up.

Perhaps I am banned again?

Kommer du inte ihåg?:
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: There's a WAR on for your mind!

Home Help Login Register
An Error Has Occurred!
Sorry Guest, you are banned from using this forum!

Posted on: 2007/10/25 9:56
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
omegalast
Jr. Member
**

Personal Message (Online)

Re: I was banned at the Prisonplanet.com Forum. WHY???
« Reply #1 on: Today at 04:59:20 AM »
Reply with quoteQuote
It seems to stim from the master banner mod named sane. If you disagree with him twice, you're banned. I got tired of it and just canceled my account there.

Posted on: 2007/10/25 10:23
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

See User information
I am not seeking attention, just being open about the process as it happens.

Openness is part of the solution:

Another response:

Jerry Bridges
Member
Newbie
*

aMember user

Email Personal Message (Online)

Re: I was banned at the Prisonplanet.com Forum. WHY???
« Reply #3 on: Today at 05:38:27 AM »
Reply with quoteQuote
Quote from: mark777 on Today at 05:22:49 AM
Quote from: omegalast on Today at 04:59:20 AM
It seems to stim from the master banner mod named sane. If you disagree with him twice, you're banned. I got tired of it and just canceled my account there.

Ok, really?

I hadnt even heard from him, but you mean if my values do not reflect his?

Thanks for the answer...

Yes MARK777 -- that is basically true. I was a Global Moderator and I got to see this guy behind the scenes // He is a loose cannon with no real idea how to properly handle responsibility and authority combined together. I also have asked that my account be cancelled. I haven't received any confirmation in that regard yet and intend to watch very closely to ensure that it happens. I do not wish to support ($$) a group that closely mirrors the very thing I find distasteful in this happening --

that 9/11 was an inside job.

That also was a rogue element working completely erratic and we know the results of that quite well, don't we. Power corrupts, absolutely. And some people just can't handle those two words I mentioned earlier and as a result become more of the problem than they are a solution to matters.

Welcome aboard, I suppose we're all in the same boat around here. The land of broken and discarded toys Tongue

Posted on: 2007/10/25 10:44
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.

Anonym
Skit i det forumet, det finns väl andra forum?

Anonym
Alex har väckt en del, till att följa lagar och regler på ett papper, the constitution osv. Inte ett enda ord från egen mun på väldigt länge, istället hänvisar han till Bibel, konstitution o annat. Aldrig någonsin några universiella lagar eller dyl! Det om nåt e lite boring!

Förstår inte riktigt varför han inte kan tänka själv...

Vad det gäller det där forumet så finns det som sagt 1000 andra, konspiration är ju poppis, men tänka själv, näää....

Hare...

Anonym
Jag gick in på prisonplanet idag och såg att en av deras banner var reklam för en officesutbildning... (på en skola med illuminatifackla i loggan)

http://mja.norwich.edu/prisplan/

Jaha? Varför?

Anonym
Som jag o flera har vart inne på förut, det är och blir värre, att skapa nåt med dold baktanke. Att klaga på krig o sen rek att bli soldat, hmm.... A couple of bones in the closet perhaps...

See User information
Vet inte vad du har för problem Lorax , men personligen börjar jag tycka att det liknar spamming från dig, nu ligger det ca 5 trådar som handlar om att dissa AJ , det är det enda trådarna går ut på, men det finns inte så mkt fakta bakom.

Dom personer som blivit bannade på prisonplanetforumet, vad har dom blivit bannade för? Kan det vara spamming?

Posted on: 2007/10/25 12:13
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
De har reklam för allt möjligt mitt bland de vanliga nyheterna, ofta tveksamma reklamer för botemedel mot cancer och diverse finansiella råd.

Posted on: 2007/10/25 12:18

Anonym
helt ärligt. om ni öppnar ögonen från Alex Jones/Jesus-dyrkan:

Jag har inte sett filmen än men Endame websidan (trailers + text) ser ut som fear-propaganda i samma nivå som fox news!!!

0% EMPOWERING SOLUTIONS

100% YOU ARE GOING TO DIE AND SUFFER NO MATTER WHAT

TeBe, eftersom att vi är i otroligt behov av LÖSNINGAR och inte mer DOOM-INFO så finns det uppenbara skäl till att vara bekymrad över Alex Jones influenser på truth seeker-collective consciousness.

*vill tillägga*

att det jag vill få ut av den här debatten är att Alex Jones ger bra info. EndGame är med all säkerhet en bra film. Terrorstorm var också en bra film. MEN. Den MÅSTE ackompanjeras med en film som ger lite större perspektiv. Jag rekommenderar till exempel Michael Tsarions 8 timmarshärk om 2012 eller Ian Lungolds tretimmarsfilm om mayakalendern, The Secret, eller liknande filmer.

Quote:

TeBe skrev:
Vet inte vad du har för problem Lorax , men personligen börjar jag tycka att det liknar spamming från dig, nu ligger det ca 5 trådar som handlar om att dissa AJ , det är det enda trådarna går ut på, men det finns inte så mkt fakta bakom.

Dom personer som blivit bannade på prisonplanetforumet, vad har dom blivit bannade för? Kan det vara spamming?

Edited by goinghome on 2007/10/25 13:16:05

Anonym
Bah, folk behöver veta sanningen om sina fiender, inte tro på en massa kalender flum som endast berör maya indianerna och ingen annan, enligt dem själva.

Anonym
Du har helt rätt om ditt första påstående.

Om du bara visste hur fel du hade om ditt andra....

men vänta nu....

Dina s.k. "fiender" använder i hög grad samma kalenderflum när de planerar sina strategier. Alltså är de ett gäng flummare som du inte behöver bry dig om.

"Millionaires don't use astrology, billionaires do!" J.P. Morgan.

Anonym
Det är helt sant, säg till när du hittar illuminatis kalender, låt mig gissa, 33 dagar per månad. Innan dess föredrar jag konkret information.

Anonym
Du har med andra ord inte sett den 8 timmar långa presentationen med Michael Tsarion om 2012.

Den finns på piratebay. Jag föreslår att du ser den innan du drar förhastade slutsatser. :) Jag är SÄKER på att de är medvetna om denna process. Jag är även säker på att de har bråttom som fan, i alla fall verkar det så på maktens sätt att agera, känns stressat att införa så mycket kontroll på så kort tid...varför inte ta det lilla lugna, har de haft så fruktansvärt lång tid på sig, varför stressa på slutet?

Anonym
Ett pyramid spel måste hela tiden expandera. Se på deras kredit system och göra pengar ur tunn luft.

Anonym
Allting ställs på sin spets i dessa tider känns det som. allt rusar mot .... någonting.

fulländning på alla fronter kanske.

See User information
goinghome, Tsarions DVD-samling avklarad för länge sedan, Ian Lungholds föreläsning om Maya-kalendern avklarad för länge sedan.

Jag blandar Tsarions, Lungholds m.fl. inställning och råd med Alex Jones väldokumenterade faktan! Jag tycker det blir en bra mix, istället för att välja det ena eller det andra..

MEN det är extremt svårt att få folk att förstå sig på exoteriska och esoteriska saker när dom knappt kan förstå sig på WTC1/2 och WTC7 symmetriska kollaps som upphäver fysiska grundlagar?

JAG anser att det bör vara lättare att visa dom dessa fysiska bevis som dom kan fundera över än att säga till dom vad 2012, symbolik etc betyder och hur det påverkar oss..

Posted on: 2007/10/25 16:41
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
http://mja.norwich.edu/prisplan/

det här måste ju vara den utbildning som admins här inne kan behöva sponsra, speciellt micro och void som älskar att missbruka härskar tekniker.

makt är ju vackert dessutom..

alex jöns är ju mer puppet än "W" busken..

Anonym
Skitbra att du undersöker detta lorax riktigt intressant. Vi borde försöka att ha ett mer öppet sinne för vad som är sant och inte självklart finns möjligheten att alex är ditsatt av eliten. Om man helt bortser från det så är man ett lätt byte.

Jag menar vi har alla blivit grundlurade en gång redan ska vi försöka att inte bli det igen? :)

Anonym
Makes a lot of sense to me!

Men, utan de mer "avancerade" insikterna blir man lätt utelämnad till oro och rädsla. Ju mer man gräver i "konspirationen" eller "planen", desto mer inser man att det e bara o åka med och inte så mycket att kämpa emot eller känna sig obefintligt liten inför.

Men som du säger, man kan inte börja prata om age of aquarius o grejor med någon som nätt och jämt har börjat inse att ett boeingplan inte ryms i ett fyrameters hål i ett hus.

Man kan nog bara utstråla sin egen förståelse och ha tålamod.

Quote:

TeBe skrev:
goinghome, Tsarions DVD-samling avklarad för länge sedan, Ian Lungholds föreläsning om Maya-kalendern avklarad för länge sedan.

Jag blandar Tsarions, Lungholds m.fl. inställning och råd med Alex Jones väldokumenterade faktan! Jag tycker det blir en bra mix, istället för att välja det ena eller det andra..

MEN det är extremt svårt att få folk att förstå sig på exoteriska och esoteriska saker när dom knappt kan förstå sig på WTC1/2 och WTC7 symmetriska kollaps som upphäver fysiska grundlagar?

JAG anser att det bör vara lättare att visa dom dessa fysiska bevis som dom kan fundera över än att säga till dom vad 2012, symbolik etc betyder och hur det påverkar oss..

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper