vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

elektrohealing dödar HIV och 100% av alla andra virus

See User information
på 21 dagar kan HIV botas med en svag ström i blodet, bakterier svampar dödas ochså.

Någon som känner sig trött?

Vi har alla ca 1 kg pågpende infektion i kroppen, som kan botas med denna metod, se film om tekniken

elektrohealing information film

Varför vet inte fler om detta, skall vi behöva dö i fågelinfluensa tack vare okunskap?

Sprid denna adress till folk du vet lider av Kronisk trötthetsysndrom mm, botar även Virusrelaterade cancersjukdomar.

Posted on: 2007/10/27 17:37
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: elektrohealing dödar HIV och 100% av alla andra virus

See User information
Quote:

Steffo skrev:
på 21 dagar kan HIV botas med en svag ström i blodet, bakterier svampar dödas ochså.

Någon som känner sig trött?

Vi har alla ca 1 kg pågpende infektion i kroppen, som kan botas med denna metod, se film om tekniken

elektrohealing information film

Varför vet inte fler om detta, skall vi behöva dö i fågelinfluensa tack vare okunskap?

Sprid denna adress till folk du vet lider av Kronisk trötthetsysndrom mm, botar även Virusrelaterade cancersjukdomar.
Nä knappast , jag kör med väteperoxide, de du skyddar mot allt (kanske om man sprutar lite på steffos avatar så kanska busken blir avslöjad) d ;Vad kostar det om jag får fråga?

Steffo ett tips han får väte peroxide , så han får syre , D:)
http://video.google.com/videoplay?doc ... o=0&type=search&plindex=9

Posted on: 2007/10/27 17:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"elektrohealing dödar HIV och 100% av alla andra virus"

Det är inte så "enkelt". Sådana organismer har många/oändliga omvandlingsstadier.

Det är ju inte att bota heller. Cancern är bara ett symptom på att man är sjuk i grunden, cellerna är sjuka som en följd etc.

Det är ett krig man går in i, även om man kallar det för "nya terapier". Återvändsgränd.

Don Quijote...

Posted on: 2007/10/27 19:04
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
. Återvändsgränd. Kan man lungt säga ,kolla på symbolerna + färgerna= varnig
På den länken du skickade steffo.

Posted on: 2007/10/27 19:16

See User information
Quote:

sale skrev:
. Återvändsgränd. Kan man lungt säga ,kolla på symbolerna + färgerna= varnig
På den länken du skickade steffo.

LOL det är jag som gjort sidan, drog till med lite symbolik, så man kan lura en och annan frimurare att denna info kommer från dem, vem vet, kanske hjälper de till och postar skiten nånstans, för övrigt tror jag att vi är programmerade att tro på information med de rätta symbolerna, det skall man i såna fall utnyttja ju.

Posted on: 2007/10/27 20:21

Edited by Steffo on 2007/10/27 20:39:39
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
När gav du din fru en dos elström sist?

/Elbyrån

Resized Image

Posted on: 2007/10/27 20:28

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

sale skrev:
(kanske om man sprutar lite på steffos avatar så kanska busken blir avslöjad)

Nu är det färdig porrat, du kan dock se en bild med bättre upplösning på min användarsida, riktigt ruskigt, avrådes

Kostar vad, busken eller elektroniken? Kostar runt 1500:-

Tvivlar inte en sekund på att det funkar, vänder polaritet på virusen så att de stöts bort från kroppens celler.

Normalt är friska celler av minus polaritet, det kommer ett virus, med plus polaritet, allt bra för viruset, nu kan det komma in, om man elektrifierar viruset, då kommer det skifta polaritet till minus, inte bra för virus, eftersom lika mot lika stöter bort varandra, jämför med polerna på en magnet. Viruset måste in i en cell för att kunna vara skyddad, och kan nu enkelt tas omhand av kroppens immunförsvar, som har tid på sig eftersom inte smittan sprids vidare.

Med apparaten kan man ochså göra eget kolloidalt silver, kolloidalt silver botar ochså Hiv tar ca 6 veckor, det har testats vetenskapligt.

Väteperoxid är cancerframkallande.

Posted on: 2007/10/27 20:30

See User information
Quote:

novax skrev:

/Elbyrån

Jag HADDE en fu innan jag elektrifierade henne äh glöm det, det här är svaga strömmar, 100 mA kan inte kännas ens, men fixar alla mikrober svampar och virus, som inte kan ta sig in i cellerna eller forplanta sig efter behandling, kolla filmen på hemsidan!

Posted on: 2007/10/27 20:36

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

novax skrev:

/Elbyrån

Jag HADDE en fu innan jag elektrifierade henne äh glöm det, det här är svaga strömmar, 100 mA kan inte kännas ens, men fixar alla mikrober svampar och virus, som inte kan ta sig in i cellerna eller forplanta sig efter behandling, kolla filmen på hemsidan!

100 mA. Vet du vad det är för voltspänning över cellernas membran, om de är friska = cellerna behåller sin integritet?
Spänningen kan man väl säga upprätthåller cellernas integritet.

Tar sig inkräktare in i friska celler?

Här släpper Sahlin in dom, vi har tappat integriteten. Så vi är som en skadad cell. Jag har tagit upp detta mååånga gånger...

Som i det lilla så i det...

Är Sahlin huvudproblemet, eller är det mer fundamentalt sjukt - så hon bara blir ombud för vad vi beställt - för att det är vår "sjukdom"?

Givetvis.

Posted on: 2007/10/27 20:43

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Quote:

novax skrev:
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

novax skrev:

/Elbyrån

100 mA. Vet du vad det är för voltspänning över cellernas membran, om de är friska = cellerna behåller sin integritet?
Spänningen kan man väl säga upprätthåller cellernas integritet.

Tar sig inkräktare in i friska celler?

Här släpper Sahlin in dom, vi har tappat integriteten. Så vi är som en skadad cell. Jag har tagit upp detta mååånga gånger...

Som i det lilla så i det...

Är Sahlin huvudproblemet, eller är det mer fundamentalt sjukt - så hon bara blir ombud för vad vi beställt - för att det är vår "sjukdom"?

Givetvis.

Ingen aning, det jag vet är att strömmen inte på länga vägar kan skada cellerna, och att en sjuk cell växlar polaritet, från plus till minus. troligen för att dra till sig olka vapen i immunförsvaret, celler som då dras till den sjuka cellen och dödar den. Men det är bara en teori, personlig. Självklart kan inkräktarna fästa om de har olika polaritet, då dras de elektriskt mot varandra till och med, behöver inte simma, sugs som en magnet.

Posted on: 2007/10/27 20:59

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper