vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 »

Har du en egen strategi?

See User information
Har du en egen strategi hur du skall bekämpa NWO? Rösta! om du svarar, svara bara JA eller Nej, diskutera inte i tråden please, den spårar bara ur som vanligt

Posted on: 2007/10/30 17:26
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Har du en egen strategi?
Vad är undersökningen bra för ?
Vad är bra för tråden ?
Vad är det för en irriterad avatar du har ?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
thereś gonna be ..a new world order...an order in which free people are subjects ...a hidden society in an open society...!
Jag vet inte riktigt hur vi ska lyckas med denna vår new world order längre! Folk börjar ana så mycket att det inte är roligt att sitta på toppen längre. Det blåser så förfärligt kalla vindar...tänk om dom där nere som inte är new world ordare hänger oss? Tänk om det blior en revolution a la france 1789!.
Missbelåten , blåblodig å rädd new world ordare

Posted on: 2007/10/30 18:09

See User information
Quote:

maggot skrev:
Vad är bra för tråden ?
Bra maggot , Är det en marknadsundersöknig ala´ ZINK, avatrn är "titta på mig"

Posted on: 2007/10/30 19:27

Anonym
Han har ju precis startat en likadran tråd så ?
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=64319#forumpost64319

See User information
ha, ha, det är givetvis ironi. Hoppas makthave i USA, och folk i eu känner så här efter alla protester menar jag givetvis...men ursäkta då i fall jag inte var mer tydlig med ironin, tänkte att det skulle förstås...detta skrev jag...riktigt dumt i efterhand när man läser skiten, men dock med den poängen att det vore en go känsla om de någon gång kunde känna så här...om jag tyckte så skulle jag inte vart på det här forumet. Som nån sorts bulvan då eller, spion?, ha, ha..

thereś gonna be ..a new world order...an order in which free people are subjects ...a hidden society in an open society...!
Jag vet inte riktigt hur vi ska lyckas med denna vår new world order längre! Folk börjar ana så mycket att det inte är roligt att sitta på toppen längre. Det blåser så förfärligt kalla vindar...tänk om dom där nere som inte är new world ordare hänger oss? Tänk om det blior en revolution a la france 1789!.
Missbelåten , blåblodig å rädd new world ordare

Posted on: 2007/10/30 19:45

Anonym
Det är dags att börja inse att Makten bakom har varit med ett tag och vet vad dom gör. De härstammar sen tiden tillbaks till Atlantis, denna kunskap från den tiden ligger till grund för deras hemliga förordningar, hemliga tecken och vad de lär ut till varandra i dessa hemliga orden-sällskap.
I mitt tycke så är "Resistance futile", you will be assimilated, negativ syn kanske och vi som diskuterar i detta forum är vana vid det gamla, men det gamla är lika korrupt det så vad är verkligt egentligen?
Ett utplånande av den större gruppen människor kan i ett visst avseende vara bra men för att se på det objektivt kräver ett neutralt tänk, inte positivt eller negativt. Att inte lägga prägel är svårt, jag jobbar fortfarande med det här men det tar lång tid att komma dit.
Problemet med oss människor är att vårat tänk är i vägen.

NWO kommer vare sig vi vill det eller inte även om det senare faller, då kommer något nytt som de ligger bakom.

En del tycker sig ha kommit undan som jag förstår från vissa forum och visst jag är en person som väldigt är mycket utanför den normala periferin, konstnärligt tänk med blandning av filosofiskt och buddhistiskt tänk. Ingen vill veta av en då. hursomhelst, de som flyttar ut på landet eller flyr den normala strukturen kommer förr eller senare ändå påverkas eftersom naturresurserna kommer att läggas beslag på, vatten kommer inte att vara fritt. Vatten är heller inte lika rent längre så man är ju något sätt påtvingad att få det från någonstans som det är nu, om man inte har en egen brunn?

Under en ny världsordning kommer man tvångsvaccineras, medicin som håller dig i schack och också chippet som styr dig. Men kom igen om du går till en psykolog nu så är det första de erbjuder medicin. Så vad är skillnaden egentligen? vi lever redan under ett skede när vi inte har så mycket att sätta till emot. Det vi sätter emot är bara en illusion inom oss som tror att vi gör en skillnad, gör vi en skillnad?
När man informerar folk om 9/11 så tar de in informationen men sedan vill de gå tillbaks till sitt normala. Folk orkar inte hantera hur sjuk sanningen är och vi som gör det dagligen sätter på oss en börda, jag har följt konspirationer i ganska många år nu men konspirationskretsen går ibland bakåt.
Så kan man verkligen vakna?
Många upprepar här att man ska vakna med en slags betoning(inget ont menat om någon här)av att de vet vad som är sanningen.
Sanningen är svårnådd och mäts ofta genom mänsklig respons om vad som är rätt eller fel, det betyder att den riktiga sanningen har ingen sett.

Måstes nämnas att jag har ett stort konspirations intresse, tyvärr blir jag ofta besatt av saker som jag involverar mig med vare sig det är dåligt eller ej.
Min insyn i ämnet gör dock att jag tror att förändringar genom att informera om olika konspirationer är dödfött. Månen konspirationen diskuteras fortfarande, folk tror fortfarande att man har varit på månen.

så vad är min strategi gällande NWO, jo:
"RESISTANCE IS FUTILE"
Rub

See User information
Gillade det du skrev. välgenomtänkt.

På s. 165, i "konsten att tala" av Lennart Hellspong, 1992, står det så här angående ACCEPTANSKRITERIER

"För att förstå dina förutsättningar att övertyga måste du försöka sätta dig in i dina lyssnares situation. Vad är det som avgör om de godtar ditt budskap eller avvisar det? Låt oss kalla sådana psykologiska faktorer hos lyssnarna, som är av betydelse för deras ställningstagande, för acceptanskriterier. Här ska vi peka på tre sådana: empiri, teori och praxis. Den här uppdelningen knyter an till synen på människan som en förnimmande, tänkande och handlande
varelse.

Går igenom var för sig senare när jag är upplags för att skriva in det. Är inte så långt.

Lite i korthet: Vi har vår världsbild, och ju äldre vi blir desto svårare har vi att släppa vår indoktrinering. Vi vill inte att den kommer i gungning. Då känner vi oss vilsna och ledsna. Typ: Detta kan inte vara ett insider jobb, den goda staten kan inte göra så mot mig, för det har den goda staten lärt mig i skolan att så gör den inte. Det är därför rent nonsens. Summa summarum det tar tid för individen att omvärdera sin världsbild. För vissa kort tid, andra lång, ytterligare andra , aldrig.

Posted on: 2007/10/30 21:19

See User information
Quote:

maggot skrev:
Vad är bra för tråden ?

Det kan du ju svara på, om du behöver en stark fadersfigur kan jag vara det åt dig Avataren har jag gjort själv, mycket stolt, framgår klart vad jag tycker med den, till skillnad från andras avatarer här, som man kan undra om dom är frimurare.

Posted on: 2007/10/30 22:09
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

See User information
Quote:

sale skrev:
Quote:

maggot skrev:
Vad är bra för tråden ?

va snackar du för skit? Hur vet du varför jag har min avatar, och jag antar att du inte menar att det är nån fördel att förknippas med zink, klarar mig bra utan fördomar, eller vet du nåt om mig?

Posted on: 2007/10/30 22:23

See User information
Quote:

Steffo skrev:
Quote:

sale skrev:
Quote:

maggot skrev:
Vad är bra för tråden ?

va snackar du för skit? Hur vet du varför jag har min avatar, och jag antar att du inte menar att det är nån fördel att förknippas med zink, klarar mig bra utan fördomar, eller vet du nåt om mig?

Om inte steffo och tebe lägger ned vapnen så kommer Dr Klot att offentliggöra er bådas patientjournaler från Avdelningen.

Diger läsning...

Posted on: 2007/10/30 22:28
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Steffo, får man fråga om din strategi? Du vet nog vad den stora delen av skocken gör och det kommer ju göra att man i slutänden bara offrar sig själv när stormen kommer.

Rub

See User information
Läste pianisten. Handlade om warzawa ghettot. På svar varför så få gjorde uppror svara de: att man hoppades in i det sista att man skulle överleva. Tänk på det: ...man hoppades in i det sista att man skulle överlev...och det var när de var inhysta som boskap på väg till Auswitz...skall jag behöva banka in det i huvudet på mig själv och andra....dom hoppades in i det sista på att dom skulle överleva, men dom hade dåliga odds, ack så dåliga odds, i princip noll i odds!

Posted on: 2007/10/30 22:37

Anonym
pluto, det är så dom gör och det är inte förändringar över en natt utan de matas med sämre och sämre villkor under ett par år. Såg filmen förresten Pianisten, hur de först blev tvingade till att bära stjärnan, flytta, till att sedan muras in i stadsdelen. Bestiga tågen och sedan till ja ni vet....
Likadant här, vi matas med förändringarna under en längre tid. Folk kommer att ta chippet, sedan tar de också lobotomeringen och kastreringen. mm.

sleepy time nu tror jag zzzzzz
Rub

See User information
Underskatta inte människan!

Vanligt folk har inte mycket förtoende kvar för eliten och makt människor. Men vi har ju blivit sjukt sönder manipulerade i flera 1000 år att vi förlorat hoppet och rädslan kryper sig inpå. Man måste "deleta" sin rädsla och fylla hjärtat med kärlek.

Jag personligen kommer iaf samla på mig så mycket vapen som möjligt, skaffa mig en Lada niva och ett skönt lojalt gäng... alla här på vaken är välkomma:) Ge aldrig upp utan en strid. Jag dör hellre än att blir deras lilla robot slav. En strategi känns svårt, ja menar vad ska man göra mot målsökande misiler och chippade psykos soldater?

Det är bullshit att man inte skulle klara sig utanför murarna. Iof är det omöjligt att veta vad naturen är i för tillstånd då. Men längst upp i norrland i dax läget är ju bara ta första bästa bäcken, och djur finns et gott om. Ja, gå underjorden är väl det bästa... men då dyker vill några satans reptiler upp och jävlas, hahaha.

Skämt och sidå... Var aldrig rädd!

Posted on: 2007/10/30 23:37

See User information
Människan Vs. Maskinen (chippade människor)

Välj sida!

Posted on: 2007/10/30 23:41

See User information
Ja, kanske är det snart terminator 1 vi snackar om, med enda skillnaden att fienden inte är roboten utan lobotomerade mänskliga soldater. Ser nästan framåt att ligga bakom osande järnskrot som rebell för mänskligheten.

Nu dags för lite ironi: Kanske var det termiter som käka upp de tre byggnaderna, var tvugna att skita, å lämnade sina exkrementer i tre högar innan de försvann under jorden i väntan på nästa attack. Då faller ju Thermiteteorin!

Posted on: 2007/10/30 23:58

Anonym
Är pluto123 bara här för att provocera ?
Han startar bara idiottrådar eller är det så att han är en idiot han har förmågan att babbla på droppa ord men inte få ur sig något?

See User information
Quote:

Rubens skrev:
Steffo, får man fråga om din strategi? Du vet nog vad den stora delen av skocken gör och det kommer ju göra att man i slutänden bara offrar sig själv när stormen kommer.

Rub

min strategi är min strategi, skaffa egen

Posted on: 2007/10/31 14:58

See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Underskatta inte människan!

Vanligt folk har inte mycket förtoende kvar för eliten och makt människor. Men vi har ju blivit sjukt sönder manipulerade i flera 1000 år att vi förlorat hoppet och rädslan kryper sig inpå. Man måste "deleta" sin rädsla och fylla hjärtat med kärlek.

Jag personligen kommer iaf samla på mig så mycket vapen som möjligt, skaffa mig en Lada niva och ett skönt lojalt gäng... alla här på vaken är välkomma:) Ge aldrig upp utan en strid. Jag dör hellre än att blir deras lilla robot slav. En strategi känns svårt, ja menar vad ska man göra mot målsökande misiler och chippade psykos soldater?

Det är bullshit att man inte skulle klara sig utanför murarna. Iof är det omöjligt att veta vad naturen är i för tillstånd då. Men längst upp i norrland i dax läget är ju bara ta första bästa bäcken, och djur finns et gott om. Ja, gå underjorden är väl det bästa... men då dyker vill några satans reptiler upp och jävlas, hahaha.

Skämt och sidå... Var aldrig rädd!

Sjalvklart skall man underskatta "manniskan" detta eftersom en del manniskor ar idioter, och en idiot kan aldig underskattas, han kan vara dummare an man forst trodde Man far se upp med prickskjutande satteliter bara, blir att grava grottor inne i bergen, och att odla champinjoner i morkret antar jag?

Posted on: 2007/11/2 17:49

See User information
Steffo
Jag ser mer som att dörren i deras huvuden är låst och måste öppnas, gäller bara att hitta nyckeln. I vissa fall är den totalt igen bommad och då tar det lååång tid att öppna sinnet. Det finns två sorters människor på jorden, smarta idioter och dumma idioter:)

Posted on: 2007/11/2 21:53

See User information
Jag har alltid velat leva ut mina Mad Max drömmar så det kan fan bli riktigt trevligt det där:)

Posted on: 2007/11/2 21:56

See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Steffo
Jag ser mer som att dörren i deras huvuden är låst och måste öppnas, gäller bara att hitta nyckeln. I vissa fall är den totalt igen bommad och då tar det lååång tid att öppna sinnet. Det finns två sorters människor på jorden, smarta idioter och dumma idioter:)
Som jag ser det så är inte den sista idioten född än:har u barn själv?Om inte Obs använd kondom, min Intuition

Posted on: 2007/11/3 0:41

See User information
Quote:

Don_juan skrev:
Steffo

Det tar dig 45 minuter att oppna ditt sinne, ak till amserdam och tryck i dig 5 gram torkad svamp, sa skall du fa se pa oppnat sinne, det har du inte testat? Nej trodde val det. Sa snacka inte om laaaqang tid att oppna sinnen, eftersom ditt i sana fall inte ar oppnat. Sa da du inget vet, kan du inget beratta.

Det finns en typ av manniska, den sa kallade psychonauten, som gor det schamanerna gjorde innan honom, tar psykedelia for att resa i sitt inre. En person som inte har gjort detta, vet inte vad den som har gjort det vet. Detta vet eliten, som sjalva anvander dessa "genvagar" samtidigt som de forbjuds i sammhallet och sprids desinfo om.

Dom anda vilka ar dom? Dom AR inte, eftersom existens ar ett begrepp dom inte kan definera.

NWO kallar dom "cannonfodder" Jag ar bojd att halla med.

Posted on: 2007/11/3 18:58

(1) 2 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper