vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

ron paul får högre chanser.

See User information
Britain's biggest bookmaker William Hill has drastically slashed Ron Paul's odds of becoming president from 66/1 to just 12/1, putting him on course to go head to head with Rudolph Giuliani for the Republican nomination, which will be decided in the next six months.

http://www.propagandamatrix.com/artic ... 007_presidential_odds.htm

Posted on: 2007/10/31 21:51
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: ron paul får högre chanser.

See User information
karln är en testballong för att se hur mycket missnöje det finns, en säkerhetsventil, som folk kan vända sig till i desperation, sedan allt närmare valet kommer det att bli jämnare och jämnare, för att avslutas med en rysare på valdagen, hur skall det gå, skall fiolket segra, sedan kommer det att ha avgjorts i en par stater där opinionen sista dagen svängde tvärtom, och Hillary kommer till makten.
Har ni inte fattat ännu att ALLA politiker är korrupta, annars skulle dom inte vara politioker, deras plikt som politiker är att upprätthålla det politiska systemet med "demokrati" den som inte vill ha det systemet är att betrakta som terrorist, enligt de nya patriotct lagarna i både Usa och även Kanada, där det är ett terroristbrott att kämpa emot det demokratiska systemet. Så man kan säga att politikerna lagstiftat om att de aldrig kan förlora makten, något som inte sägs i begreppet "demokrati" demokrati skulle ju vara folkets makt, hur kan man då på förhand definera vilket styre folket får välja mellan?

Nån som fattar nåt om detta här?

Posted on: 2007/11/1 15:07
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Klart alla politiker är korrupta.. Demokrati finns inte ens..

Politicans are not selected by votes, they are elected by blood.

Men, jag vet att många på vaken.se är intreserade av RP och då jag råkade snubbla över sidan så ville jag dela med mig.

Att inte hålla med om något ger än inte rätt att hålla inne med information, något som religoner är mycket bra på..

Posted on: 2007/11/1 15:10

See User information
Quote:

emil322 skrev:
Klart alla politiker är korrupta.. Demokrati finns inte ens..

Politicans are not selected by votes, they are elected by blood.

Men, jag vet att många på vaken.se är intreserade av RP och då jag råkade snubbla över sidan så ville jag dela med mig.

Att inte hålla med om något ger än inte rätt att hålla inne med information, något som religoner är mycket bra på..

ja det är patetiskt att se mainstream vara "vaket" många är med andra ord ignoranta. dvs det tillstånd de tror sig lämnat, helt felaktigt förståss, eftersom man måste erkänna att man är en idiot, innan man kan förstå nåt, något de flesta alldrig skulle göra, och därför aldrigh kan inse ett skit.

Hepp hepp.

Posted on: 2007/11/1 15:57
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Steffo du som är så upplyst och vet hur allt fungerar ,varför gör du inte dokumentär där du sågar allt och alla?

See User information
Quote:

CrushNWO skrev:
Steffo du som är så upplyst och vet hur allt fungerar ,varför gör du inte dokumentär där du sågar allt och alla?

Vaddå, är inte detta en dokumentär som dokumenterar vad vi säger här, har jag missat nåt, eller missade du nåt, vad är egentligen en dokumentär? Vill du jag skall spela dum i huvudet så du känner dig i gott sällskap?

Posted on: 2007/11/1 19:09

Anonym
LOL Steffo skål

See User information
Quote:
Vill du jag skall spela dum i huvudet så du känner dig i gott sällskap?

spela? du?

Posted on: 2007/11/1 21:52

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper